News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 19 Guests are viewing this topic.

csebi24


lupualb

Salut, asta seara am trecut pe drumul dintre Marghita si Cauaceu. La iesire din localitatea Misca, inspre Chiraleu erau zone in care pamantul a fost ''zgariat'' la suprafata si adunat in gramezi ca cele din poze. Mai departe din drum se putea observa cum traseul autostrazii a fost marcat cu tarusi. Deocamdata pe respectivul traseu sunt lanuri de porumb ce asteapta sa fie recoltate.


cristi5

Quote from: Debris46 on September 20, 2016, 09:02:21 PM
- exista undeva un traseu, pe harta? gen openstreetmaps?
- trebuie reproiectat de la 0 sau se poate folosi proiectul de pe vremea Bechtel? Intreb ca parca atunci lot 2, zimbor - poarta salajului, era mai degraba zimbor - pausa. De aia si intreb daca e alt proiect.
- avand in vedere ca lot 3 contine tunelul, care probabil se va face mai tarziu ca restul, va fi un nod la poarta salajului si unul dincolo de Meses (Zalau)? Intreb ca vad mentionate 2 noduri, unul pe lot1 si unul intradevar pe lot4, dar nu e clar daca nodul e la Zalau sau la Nusfalau.

Pe OSM e un traseu aproximativ, fara noduri (afara de Nadasel). Traseul Nadasel-Mihaesti l-am trasat eu, dupa coordonate primite pe forum

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=9/46.93/22.761/0

Din cate stiu se lucreaza cu proiectul existent dar impartirea pe loturi e alta.

ciprebbe

Impartirea pe loturi e aia  :p
Sursa: CNADNR
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#10849
Si o premiera in nocturna ..... viaduct II si km 0 cu catadioptrii

http://www.youtube.com/v/JKA4YV8kdw0

Link:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

cip+1. la fel si pentru UMB. mama ce lucratura !!!

adiarc

multumesc Cip....in ultima parte a filmarii ( alo CNANDR ? ),se vede cat de importante sunt catadioptriile pe care CNANDR tot uita sa le monteze la schimbarea parapetilor.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Sunt prea dese la UMB. Stand pe loc, la distanta, e o linie rosie continua , va mai fi una si pe partea dreapta..... (diferit fata de Bechtel si de alte DN-uri). Cine stie ce prevede normativul de A ?
Practic avem rosu pe ambele parti. Eu as sugera sa reduca la jumatate nr lor. E foarte deranjant (obositor) noaptea atat de multe.

Viaduct II (si restul) nu cred ca le pupam iluminate sub trafic (consuma dom'le) asa ca enjoy cat e in lucru.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cmd

#10853
Ar fi interesant dacă cineva ne ar spune și situația nodurilor pe Mihaiesti Suplacu. Personal nu vad alta soluție decât un nod de descărcare la Poarta Sălajului /Pausa pentru a se putea evita tunelul Meses a cărui execuție va dura. Fără acest nod nu vad de ce ar construi lot 2. Ciudat mi se pare ca nu apare în descrierea CNANDR.

dumbravaandrei

^
Pe pagina anterioara ai un mic hint :)
Quote from: ciprebbe on September 20, 2016, 07:48:02 PM
Loturile dintre Mihaiesti si Suplacu...


lupualb

Din fata locului, mai precis din lateral se observa lipsa de activitate intre Chiribis si Cauaceu. Masinile de lucru stau frumos aliniate. Pe aliniamentul autostrazii am vazut insa mai multe masini de teren in inspectie. Comunismul se vede ca ne-a intrat bine in sange. Cand a venit ministrul toata lumea era la lucru sa dea bine, iar dupa plecare...

Ciprianul

#10856
Nu se lucrează intre Chiribis și Cauaceu ci intre Chiribis și Dolea

De la intersecția cu DN19E se va vedea și pe filmare ca sunt încă terenuri cu recolte. Pana la drumul spre Chislaz sa decopertat. Mai incolo nu se poate ca sunt culturi. Se lucrează spre Viaduct mai intens.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bgd77

Salut. Se stie ceva de tronsonul din Comarnic - Brasov din apropiere de Brasov? Se zicea la un moment dat ca ar fi trebuit sa se termine de evaluat ofertele pana in 15 septembrie, dar nu am prins niciun anunt legat de aceasta licitatie.

pasadia

Nada. Zero barat. Proiectul nu mai exista de mult timp (fusese nominalizat in rapoartele alea lunare ale CNADNR doar in ianuarie, apoi a disparut complet orice referinta la el). Formal e posibil sa apara totusi anularea licitatiei pe diverse pretexte, dar probabil nici macar pentru asta nu exista interes. Nu de alta dar anuntarea unui castigator acolo ar insemna ca PPP-ul dorit de unii s-ar scurta (si nu cred ca le convine asta cat timp calculele sunt facute pentru a include si acea bucata).

Declaratia aia a fost singurala si probabil scapata din greseala. Probabil ca Homor (arca el a facut-o) avea in gand altceva (fie centurile Busteni sau Comarnic, fie licitatia pentru actualizarea SF-ului intre Comarnic si Rasnov). Oricum nu conteaza caci nu se va intampla nimic.

cmd

Quote from: dumbravaandrei on September 21, 2016, 10:24:15 AM
^
Pe pagina anterioara ai un mic hint :)
Quote from: ciprebbe on September 20, 2016, 07:48:02 PM
Loturile dintre Mihaiesti si Suplacu...

Asa este, insa ce ma deruteaza e ca la subsectiunea 2 nu este trecut nici un nod.....

Subsectiunea 2 - Zimbor –  Poarta Sălajului km 13+260 – km 25+500:

Lungime: 12.24 km

Poduri si pasaje: 6 buc

Subsectiunea 3 - Poarta Sălajului - Zalău

Km 25+500 – km 38+450

Include Tunelul din zona muntilor Meses