Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Am mai sesizat un aspect legat de turnare. In genetal straturile inferioare,atat stabilizat cat si Ab2,se toarna "la fir" care este pus in cota de topografi. Asta se face din 3 mari motive:
- respectare proiect
- preluare diferente de la strat de forma
- precizie cat mai maree la asternere asfalt

N-o sa reusesti sa pui stratul de forma la mm.
Apoi daca stabilizatul il ai cf proiect de 25 cm,o sa vrei sa il pui cat mai aproape de 25 cm +/- 1 cm pentru ca asfalatul o sa vrei sa il pui cat mai aproape de grosimea din proiect.
Pentru straturile superioare,se merge pe "copiere" si se toarna la groisme.
De aceea, "valurile" le preiei si rezolvi in straturile inferioare.

In varianta asta,rapida,probabil au pierdere foarte mare atat la asflat cat si la stabilizat. De urmarit cum va iesi uzura.