News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumul Expres DEx Aeroportul Otopeni-Autostrada A3

Started by Ionut, November 11, 2016, 01:40:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:47:24 PM
Quote from: NGC20 on May 13, 2017, 07:15:30 AM
Termenul este acum 26.05.2017 si se asteapta rezolvarea contestatiei de la CAB.

Azi a fost termen la CAB, dar s-a amanat pana in 23.05.2017.

Si aici am uitat sa va zic ce s-a decis.

23.05.2017

QuoteTip solutie: respinge plângerea
Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 23.05.2017.

alexbb

Ahhh, mai mult din greseala am deschis, credeam ca e o noua amanare. Sa vedem daca se va respecta acum termenul de 7.06. Deci au trecut 6 luni de la primul termen. 6 luni de amanari  :lol: rasu'plansu'

NGC

Ati cerut o amanare? Poftiti, va rog! :lol:

Noul termen este 19.06.2017.

NGC

Credeati ca e ultima amanare? :lol:

Noul termen este 30.06.2017.

NGC


rizzuh


NGC


NGC

De data asta este veste buna. :D
Avem ofertanti si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica.

Ionut

Hai ca nu dureaza decat vreo 5 luni evaluarea tehnica.

NGC


vancouver

#55
Dat fiind discutiile legate de A0 nord si mai ales legate de nodul A0 / DN1, vin aici cu o propunere legata de configurarea DX-OTP, care sa reduca traficul prin acel nod DN1 / A0 si mai ales sa ofere o posibilitate de ajungere rapida la OTP pentru cei care vin pe A0 dinspre vest.

Cu rosu este ceea ce propun eu in plus, cu negru configuratia propusa anterior pentru DX-OTP si care mi se pare buna. Discutam in esenta de 2 noduri in plus pe A0, ca. 3 km in plus de drum DX-OTP in parte subteran (trecere sub zona de aeroport si sub DN1) si de o relocare a caii ferate M700 pe ca. 3km in camp pentru a permite un nod DX-OTP cu A0 (ocazie cu care se poate face si pasaj superior pe DJ200B peste CF, ca sa dispara inca o trecere catastrofala la nivel cu CF).

Iata:


Asa cum am desenat, nodul A0 / DN1 va fi complet degrevat de traficul de la / catre aeroportul Otopeni. Nodul A0 / DN1 ramane oricum ca punct de urcare pe A0 a unei parti bune a traficului din nordul Bucurestiului, dar macar nu si a ceea ce vine de la aeroport, resp. merge spre aeroport.

Mi se pare important sa existe acest DX-OTP, chiar daca in mare masura este paralel cu A0, pentru ca la aeroport eventuale intarzieri in trafic pot duce la pierderea unui avion, iar eficienta intregului aeroport tine si de eficienta legaturii rutiere cu zonele din jur.

Important: pentru a face cu certitudine ca traficul pe DX-OTP sa fie liber, este necesar ca DX-OTP sa nu aibe alte legaturi cu alte drumuri locale. Singurele noduri trebuie sa fie cu A0 (de 2 ori) si cu A3, resp. legatura propriu-zisa in zona aeroportului.

PS. Dat fiind ca DX-OTP are sanse sa se faca mult inaintea A0-nord este evident ca partea punctata cu rosu de la est nu trebuie facuta acum, ci doar dupa ce va exista si A0-nord. Este vorba doar de a prevedea acea legatura si de a face de acum exproprierile ca atare. In cazul in care nu se mai face niciodata A0 nord, tot are sens continuarea spre est si se poate merge cu DX-ul pana la DN1A intre Mogosoaia si Buftea.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nenea_hartia

^ Dacă CFR tot intenționează (măcar la modul ipotetic) să facă legătura spre aeroport, poate n-ar fi o idee rea (tot la modul ipotetic) să se execute simultan tunelul CF pe sub DN1 și zona aeroportului cu cel rutier propus de tine. S-ar mai reduce din costuri și din deranj.
Continuarea propusă de tine la vest de DN1 se poate face ulterior.

vancouver

Da, clar, trebuie cuplate. Ar trebui o comisie la nivel de minister, care sa fie deci peste CNAIR, CFR si admin. aeroportului si care sa faca un plan al infrastructurii intermodale. Inclusiv cu planificarea metroului care se termina la OTP. Apoi eventual licitatie completa pe feroviar si rutier in zona imediat de langa aeroport, ca sa nu existe conflicte si totul sa fie intr-o mana. Este o situatie evident speciala.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum Expres Legatura A3 - Aeroport Henri Coanda":

   3.206.848,16 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    CONSITRANS SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA SPA - SC VIOTOP SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL - SC TOTAL ROAD SRL
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC TPF CPROJECT SRL – TPF GETINSA EUROESTUDIOS SL
6. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - BEST CONSULTING & DESIGN SRL

NGC

Suntem inca in etapa de evaluare tehnica, dar avem un nou termen. Acum este 15.09.2017.