Drumul Expres DEx București-Târgoviște

Started by NGC, March 31, 2021, 07:40:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

26ld

#150
Sa punem si imaginea:






dr4qul4

Era de asteptat. Titu se va lega prin Gaesti de Targoviste (sau prin DJ-uri). Zona aia oricum primeste dublare DN7, DN71 si drumul de legatura cu A1.
Singurii dezavantajati sunt cei din Gulia/Tartasesti/Baldana. Dar cei din Corbeanca sunt mai influenti.
De la Butimanu la centura Ploiesti sunt 32 de km pe DN1A. Practic se face si jumatate din prima varianta de traseu a A3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

A apărut și pe harta CESTRIN.

IN DATA DE 15.12.2023 A FOST AVIZAT AMC 2, IN CADRUL CAREIA A FOST PROPUSA IN ELABORAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE, VARIANTA 3 (PORTOCALIU), LA PROFIL DE DRUM EXPRES CU 2 BENZI DE CIRCULATIE PE FIECARE SENS, CU MENTIUNEA CA PE TRONSONUL CUPRINS INTRE INTERSECTIA CU AUTOSTRADA DE CENTURA A MUNICIPIULUI BUCURESTI SI INTERSECTIA CU DRUMUL NATIONAL DN1A, SE VA REZERVA CULOARUL DE EXPROPRIERE CARE SA PERMITA SUPLIMENTAREA ULTERIOARA CU INCA O BANDA PE FIECARE SENS.
IN PREZENT SUNT IN ELABORARE TEMELE DE PROIECTARE PENTRU REALIZAREA INVESTIGATIILOR DE TEREN SI DOCUMENTATIILE NECESARE PENTRU EMITEREA CERTIFICATELOR DE URBANISM.

Xed




Si pentru a imortaliza momentul adaug si un printscreen de pe harta Cestrin.
Harta Cestrin: link

dumbravaandrei

@dr4qul4 cu ce sunt dezavantajati cei din Gulia si Tartasesti, ca au acces foarte simplu in DN7, care cu siguranta nu va mai fi asa de aglomerat dupa Chitila

dr4qul4

Giratoriul de la Gulia este tot timpul blocat, pentru ca acolo, pentru evitarea accidentelor, au redus la o singura banda.
o avea DN7 2 benzi pe sens, dar Chitila este lunga (si se lungeste pe zi ce trece) si aglomerata. I-ar fi avantajat sa poata intra si prin Giulesti (acest drum radial va trece la coada prioritatilor).

In plus, de ce va ganditi doar dpdv al mersului la Bucuresti? Gulia, Taratasesti, Racari si Baldana sunt in judetul Dambovita, asadar pentru foarte multe lucruri (administrative) ei trebuie sa ajunga la Targoviste!

Oricum ai privi, traficul pe DN7 si DN71, chiar la 2+2 va ramane destul de ridicat in aceste 4 localitati, astfel ca vor fi dezavantajate prin ruperea localitatilor in 2.  Degeaba sunt treceri de pietoni la tot pasul, traversarea DN7 este o adevarata aventura.
Se circula pe acolo cu 90km/h (in localitate). Sa nu-ti poti lasa copilul la poarta mie mi se pare un dezavantaj major!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

aco90

Chestia cu giratoriul blocat de la Gulia nu e chiar atat de adevarata. Trec pe acolo constant, nu l-am gasit absolut niciodata blocat. Si pe mine ma avantaja varianta mov, dar sa fim seriosi, ma bucur macar ca nu s-a clasat subiectul "Valahia Expres".

al3x

Ma uitam pe traseul de pe harta Cestrin si nu pot sa inteleg in ruptul capului care e logica cu cocoasele alea de la Butimanu.

Chiar nu pricep de ce de la intersectia cu DN1A pana la Cojasca nu se merge drept. Acolo e camp, nu sunt case, nu e padure, nu e ceva zona protejata sau mai stiu eu ce. E teren agricol si atat.