Author Topic: Infrastructura de metrou in lume  (Read 5169 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.531
  • Karma: +3104/-338
Re: Infrastructura de metrou in lume
« Reply #15 on: December 23, 2017, 08:07:12 AM »
Sankt Petersburg comanda metrouri in valoare de peste 57 milioane euro



Vagonmaš, subsidiara a Škoda Transportation, a castigat o licitatie pentru furnizarea a 7 metrouri din gama NěVa in orasul Sankt Petersburg. Fiecare metrou este compus din cate sase garnituri iar valoarea contractului se ridica la 4 miliarde ruble (57,5 milioane euro). Primele metrouri vor fi livrate catre sfarsitul lui 2018, restul urmand a fi livrate in prima jumatate a lui 2019.

Cele mai recente trenuri de metrou Něva vor dispune de un nou tip de usi echipate cu transmisii electrice si o optiune de control automatizat al trenului. Vor avea si modificari speciale la interior pentru pasagerii cu mobilitate redusa. Noul material rulant va utiliza tehnologia de franare recuperativa putand astfel economisi pana la 25% din energia electrica.

„Aceasta noua comanda este precedata de alte livrari pe care le-am avut pentru metroul din Sankt Petersburg. Deja, 17 metrouri fabricate de noi opereaza pe linia verde situata pe Insula Vasilyevsky din Sankt Petersburg. Cu cele 7 noi trenuri de metrou, numarul total al materialului rulant furnizat de catre Škoda ajunge acum la 24”, a precizat Tomáš Ignačák, Presedintele Consiliului de Administratie al Škoda Transportation.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.531
  • Karma: +3104/-338
Re: Infrastructura de metrou in lume
« Reply #16 on: February 01, 2018, 08:03:16 AM »
Promit si astia la fel ca la noi... 15 km in 4-5 ani de zile. :lol:



Turcia anunta licitatia pentru o noua linie de metrou automatizat

Municipalitatea Metropolitana din Kocaeli, o provincie turca situata pe coasta Marii Marmara, a anuntat ca la 1 februarie va demara procedura de licitatie pentru construirea unei noi linii de metrou, intre Gebze si Darıca, doua aglomerari urbane (districte) ale provinciei Kocaeli. Autoritatile au anuntat ca lucrarile vor incepe in 2018 si vor fi finalizate in 2022.

Pentru acest proiect va fi utilizata cea mai noua tehnologie in ceea ce priveste automatizarea (GoA4). La randul sau, aceasta tehnologie va facilita o mai mare performanta in trafic, costuri de operare mai scazute, o viabilitate sporita precum si intervale mai scurte in operarea trenurilor. De fapt, autoritatile au anuntat ca trenurile de metrou vor putea fi puse in circulatie, pe noua ruta, la un interval de 90 de secunde. Traseul, tur – retur, va putea fi parcurs in 19 minute.

Un tren de metrou va fi compus din 4 garnituri si va avea o capacitate de a transporta 1.080 pasageri. Noua linie de metrou, complet automatizata, va avea lungimea de 15,6 kilometri, cu 12 statii si va face legatura directa atat intre centrele celor doua districte cat si cu linia de metrou Marmaray, din Istanbul. Potrivit estimarilor preliminare ale proiectului liniei de metrou Gebze-Darıca, aceasta va porni de pe coasta districtului Darıca si se va extinde catre Zona Organizata Industriala Gebze.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.531
  • Karma: +3104/-338
Re: Infrastructura de metrou in lume
« Reply #17 on: February 09, 2018, 07:09:49 AM »
Tashkent Metro va construi o noua linie de peste 50 kilometri

Caile Ferate din Uzbekistan, care au in administrare si reteaua de metrou din capitala Tashkent, au anuntat ca intentioneaza sa construiasca o noua linie de metrou, in lungime de 50 kilometri. Constructia ar putea demara in 2021. „Noua linie de metrou va fi construita insa la suprafata, va avea lungimea de 52,1 kilometri, iar viteza medie de deplasare a trenurilor va fi de 60 km/h. Durata unei calatorii dus-intors va fi de 1 ora si 10 minute”, a precizat Oybek Khudoikulov, Vice-presedintele Consiliului de Administratie al Cailor Ferate din Uzbekistan si Presedinte al subsidiarei Tashkent Metro.

Intr-o prima etapa, vor fi construite opt statii de metrou, pe ruta Dustlik – Kuilyuk. In total, linia va avea 35 de statii. In cadrul acestui proiect vor fi construite si doua depouri noi. Potrivit lui Khudoikulov, alte doua proiecte, de extindere a liniilor existente, se afla in plin proces de derulare.

Unul dintre proiecte vizeaza extinderea liniei Sergeli, pe o sectiune de 7,1 kilometri. Acest proiect va fi finalizat pana in 2020, iar costul total se ridica la 170,1 milioane dolari. Statiile vor fi construite pentru metrouri compuse din cate patru garnituri. Cel de-al doilea proiect implica extinderea liniei Yunusabad cu 2,93 de kilometri. Lucrarile pentru aceasta etapa se ridica la un cost de 124,8 milioane dolari. Autoritatile estimeaza ca acest proiect va fi finalizat in 2019.

Astfel, in prezent metroul din Tashkent are trei linii, pe o lungime totala de 36,2 kilometri si cu 29 de statii.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX