Infrastructura de metrou in lume

Started by TibiV, November 09, 2016, 10:34:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Sankt Petersburg comanda metrouri in valoare de peste 57 milioane euro



Vagonmaš, subsidiara a Škoda Transportation, a castigat o licitatie pentru furnizarea a 7 metrouri din gama NěVa in orasul Sankt Petersburg. Fiecare metrou este compus din cate sase garnituri iar valoarea contractului se ridica la 4 miliarde ruble (57,5 milioane euro). Primele metrouri vor fi livrate catre sfarsitul lui 2018, restul urmand a fi livrate in prima jumatate a lui 2019.

Cele mai recente trenuri de metrou Něva vor dispune de un nou tip de usi echipate cu transmisii electrice si o optiune de control automatizat al trenului. Vor avea si modificari speciale la interior pentru pasagerii cu mobilitate redusa. Noul material rulant va utiliza tehnologia de franare recuperativa putand astfel economisi pana la 25% din energia electrica.

,,Aceasta noua comanda este precedata de alte livrari pe care le-am avut pentru metroul din Sankt Petersburg. Deja, 17 metrouri fabricate de noi opereaza pe linia verde situata pe Insula Vasilyevsky din Sankt Petersburg. Cu cele 7 noi trenuri de metrou, numarul total al materialului rulant furnizat de catre Škoda ajunge acum la 24", a precizat Tomáš Ignačák, Presedintele Consiliului de Administratie al Škoda Transportation.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Promit si astia la fel ca la noi... 15 km in 4-5 ani de zile. :lol:




Turcia anunta licitatia pentru o noua linie de metrou automatizat

Municipalitatea Metropolitana din Kocaeli, o provincie turca situata pe coasta Marii Marmara, a anuntat ca la 1 februarie va demara procedura de licitatie pentru construirea unei noi linii de metrou, intre Gebze si Darıca, doua aglomerari urbane (districte) ale provinciei Kocaeli. Autoritatile au anuntat ca lucrarile vor incepe in 2018 si vor fi finalizate in 2022.

Pentru acest proiect va fi utilizata cea mai noua tehnologie in ceea ce priveste automatizarea (GoA4). La randul sau, aceasta tehnologie va facilita o mai mare performanta in trafic, costuri de operare mai scazute, o viabilitate sporita precum si intervale mai scurte in operarea trenurilor. De fapt, autoritatile au anuntat ca trenurile de metrou vor putea fi puse in circulatie, pe noua ruta, la un interval de 90 de secunde. Traseul, tur – retur, va putea fi parcurs in 19 minute.

Un tren de metrou va fi compus din 4 garnituri si va avea o capacitate de a transporta 1.080 pasageri. Noua linie de metrou, complet automatizata, va avea lungimea de 15,6 kilometri, cu 12 statii si va face legatura directa atat intre centrele celor doua districte cat si cu linia de metrou Marmaray, din Istanbul. Potrivit estimarilor preliminare ale proiectului liniei de metrou Gebze-Darıca, aceasta va porni de pe coasta districtului Darıca si se va extinde catre Zona Organizata Industriala Gebze.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Tashkent Metro va construi o noua linie de peste 50 kilometri

Caile Ferate din Uzbekistan, care au in administrare si reteaua de metrou din capitala Tashkent, au anuntat ca intentioneaza sa construiasca o noua linie de metrou, in lungime de 50 kilometri. Constructia ar putea demara in 2021. ,,Noua linie de metrou va fi construita insa la suprafata, va avea lungimea de 52,1 kilometri, iar viteza medie de deplasare a trenurilor va fi de 60 km/h. Durata unei calatorii dus-intors va fi de 1 ora si 10 minute", a precizat Oybek Khudoikulov, Vice-presedintele Consiliului de Administratie al Cailor Ferate din Uzbekistan si Presedinte al subsidiarei Tashkent Metro.

Intr-o prima etapa, vor fi construite opt statii de metrou, pe ruta Dustlik – Kuilyuk. In total, linia va avea 35 de statii. In cadrul acestui proiect vor fi construite si doua depouri noi. Potrivit lui Khudoikulov, alte doua proiecte, de extindere a liniilor existente, se afla in plin proces de derulare.

Unul dintre proiecte vizeaza extinderea liniei Sergeli, pe o sectiune de 7,1 kilometri. Acest proiect va fi finalizat pana in 2020, iar costul total se ridica la 170,1 milioane dolari. Statiile vor fi construite pentru metrouri compuse din cate patru garnituri. Cel de-al doilea proiect implica extinderea liniei Yunusabad cu 2,93 de kilometri. Lucrarile pentru aceasta etapa se ridica la un cost de 124,8 milioane dolari. Autoritatile estimeaza ca acest proiect va fi finalizat in 2019.

Astfel, in prezent metroul din Tashkent are trei linii, pe o lungime totala de 36,2 kilometri si cu 29 de statii.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Moscova inaugureaza prima sectiune a unui nou inel de metrou

Primarul Moscovei, Sergey Sobyanin, a lansat oficial prima sectiune al Circuitului al Treilea de Interschimb (TIC), cel mai mare inel al sistemului de metrou din Moscova. Prima sectiune a liniei Bolshaya Koltsevaya are o lungime de 10,5 km si 5 statii, dintre care 4 sunt statii de interschimb – Delovoy Tsentr, Shelepikha, Khoroshevskaya si Petrovsky Park.

Odata cu aceasta noua sectiune, sistemul de metrou al Moscovei ajunge la un numar total de 212 statii si 360 de km. Lungimea totala a TIC va fi de 67 km si 31 de statii. Proiectul include si 17 legaturi cu liniile de metrou existente, 7 cu linii de cale ferata radiale si doua cu Inelul Central al Moscovei (MCC). Circuitul al Treilea de Interschimb subteran este a doua Linie Circulara a Metroului din Moscova. Acesta se va afla la o distanta de 10 km de prima Linie Circulara si va conecta toate liniile de metrou radiale existente sau planificate. De asemenea, acest Circuit le va permite pasagerilor sa reduca timpul de calatorie si va reduce congestia liniilor de metrou radiale cu 20-25%.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Alstom a livrat primele trei trenuri de metrou orasului Sydney

Compania Alstom a livrat orasului Sydney primele trei trenuri din cele 22 de trenuri de metrou cu cate sase vagoane, in cadrul contractului in valoare de 280 milioane de euro, semnat in 2014. Vehiculele vor fi supuse testelor in urmatoarele luni. Trenurile includ trei usi duble pe fiecare parte a fiecarui vagon pentru imbunatatirea accesului fluxurilor de calatori, ferestre largi si iluminat ambiental cu LED. Trenurile vor oferi un nivel ridicat de siguranta datorita monitorizarii permanente CCTV, sistemelor de intercomunicatie in caz de urgenta, a sistemelor de informare a calatorilor si a informatiilor in timp real despre calatorie.

Noul sistem de metrou va oferi un nivel ridicat al serviciului, cu un tren pe directie la fiecare patru minute in timpul orelor de varf. Serviciile se vor extinde in oras in 2024, iar frecventa trenurilor va fi sporita la un tren pe directie la fiecare doua minute in sistem subteran. Reteaua de metrou va avea la baza sistemul automat de control al trenurilor (CBTC) furnizat de Alstom, Urbalis 400, care reduce la minimum opririle in statii si timpii dintre servicii. Noile vehicule vor fi puse in circulatie pe prima sectiune a sistemului de metrou ce vizeaza linia Nord-Vest in lungime de 36 km.

ClubFeroviar.ro

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Reteaua globala de metrou automat a ajuns la 1000 km

UITP a anuntat ca liniile de metrou automate din intreaga lume au atins pragul de 1000 km. Linia Pujiang, inaugurata la sfarsitul lui martie in Shanghai, China, a adaugat la numarul total de kilometri de metrou automat din lume, care a depasit pragul de 1000 km. In prezent, exista 63 de linii complet automate in 42 de orase din 19 tari care insumeaza 1003 km. Prima linie complet automata din lume a fost inaugurata in 1981 in Kobe, Japonia. Au fost necesari 29 de ani pentru a ajunge la 500 km de linii complet automate si doar opt ani pentru a dubla aceasta cifra, ajungand la numarul total de kilometri de metrou automat din prezent.

In 2017, au fost inaugurate noi linii complet automate in cinci orase: Beijing, Santiago, Istanbul, Seul si Kuala-Lumpur. Lungimea totala a acestor cinci linii noi a fost de 108,1 km reprezentand 15% din intreaga infrastructura de metrou construita in 2017.

Alte doua orase noi, Hyderabad si New Delhi, au deschis linii proiectate pentru GoA4 dar operate cu ajutorul conductorilor in modul GoA2 in timpul primei faze.
,,In cei 1000 km, putem observa o diversitate a profilelor liniilor si oraselor din intreaga lume. Acest lucru confirma gama variata de servicii pe care o pot oferi liniile automate pentru a raspunde provocarilor de mobilitate din orase in anii care urmeaza. De mai multi ani, UITP lucreaza la raspandirea informatiei despre aceste solutii pentru a incuraja orasele sa o adopte", a declarat Laurent Dauby, Director Transport Feroviar in cadrul UITP.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Moscova va testa o noua sectiune de metrou din toamna

Testele pe sectiunea de 7 km Nekrasovka – Kosino, parte a proiectului Liniei Circulare a Moscovei, vor incepe in toamna, a declarat Marat Khusnullin, Viceprimar pentru Dezvoltare Urbana si Constructii. Conform programului, statiile se vor deschide pentru calatori pana la sfarsitul anului. Sectiunea este o parte a liniei Kozhukhovskaya care va avea 17 km si va conecta cartierele sud-estice si estice ale orasului. Proiectul este considerat unul dintre cele mai complexe proiecte de constructie a metroului. Noua sectiune va fi lansata in doua etape. Sectiunea dintre Nekrasovka si Kosino va fi finalizata in 2018, iar apoi va fi extinsa catre Nizhegorodskaya Ulitsa in 2019, conectandu-se astfel la Linia Circulara. Linia Circulara a Metroului din Moscova este cele mai important proiect de transport din tara, prima sectiune de 10 km si cinci statii fiind deja pusa in serviciu.

Lucrarile de constructie sunt in desfasurare pe toata Linia Circulara, mai ales pe sectiunea nord-estica si la Statia Stromynka. Conform estimarilor, aceasta sectiune va fi inaugurata in 2021. Linia Circulara va avea o lungime de 67 km si 31 de statii, va beneficia de transfer catre alte statii de metrou si catre Inelul Central a Moscovei. Se estimeaza ca linia va fi finalizata in 2021 sau 2022 si ca va transporta pana la 380 de milioane de calatori pe an.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Primul proiect de referinta pentru Alstom in Nigeria: Linia Albastra a metroului din Lagos

Autoritatea de Transport Metropolitan din Lagos (LAMATA) si Alstom au semnat un acord cadru pentru cele doua faze ale proiectului Liniei Albastre din Lagos, primul proiect de referinta pentru Alstom in Nigeria. In cadrul primei faze, Alstom va asigura electrificarea unui segment de linie cu sina a treia, dar si a unor substatii. Dupa prima faza, Alstom si Guvernul din Lagos intentioneaza sa colaboreze la faza a doua a proiectului prin structurarea finantarii din partea Agentiilor de Credite pentru Export pentru a furniza trenuri de metrou, semnalizare CBTC, centrul de operare si control, serviciile de informare a pasagerilor si sistemul de ticketing in statii.

,,Proiectul Liniei Albastre are o importanta strategica pentru orasul Lagos deoarece le permite cetatenilor sa calatoreasca rapid si in siguranta pe distante mai lungi. Integrarea cu sistemele de transport existente, cum ar fi liniile de transport cu autobuzele sau barcile, precum si cu viitoarele linii de metrou, vor contribui masiv la planul de transport global al orasului pentru reducerea congestiei traficului si transformarea sa intr-un oras inteligent", a declarat Abiodun Dabiri, Directorul Executiv al LAMATA. Linia Albastra va transporta 400.000 de calatori zilnic, capacitate care va creste la 700.000 de pasageri odata finalizate lucrarile.

Orasul Lagos are 22 de milioane de locuitori si se confrunta cu blocaje masive in trafic. Data fiind cererea de transport in crestere a orasului, constructia Liniei Albastre a metroului isi propune sa abordeze provocarile de mobilitate.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Alstom castiga contractul pentru Linia 7 a metroului din Taipei, Taiwan

Departamentul de Proiecte al Sistemului de Tranzit Rapid al Municipalitatii din Taipei (SEMPO) a acordat companiei Alstom si companiei taiwaneze CTCI un contract in valoare de 378 de milioane de euro pentru livrarea unui sistem de metrou integrat pentru prima faza a Liniei 7 a Metroului din Taipei. In cadrul contractului, cota companiei Alstom se ridica la 220 de milioane de euro.

Ca lider al consortiului, Alstom va livra 19 trenuri Metropolis (in total, 76 de vagoane), sistemul de semnalizare automat Urbalis CBTC, sistemul SCADA si usile care despart peronul de linie. In plus, Alstom va colabora cu CTCI pentru realizarea managementului de proiect si a integrarii sistemului. CTCI va realiza lucrarile la linie, alimentarea cu energie, echipamentul necesar depourilor, sistemele de telecomunicatii si ticketing. Linia Wanda Zhonghe Shulin sau Linia 7 a Metroului din Taipei este o linie de tranzit rapid cu o capacitate medie. Prima faza a proiectului include constructia unei sectiuni de 9.5 km si 9 statii care leaga orasul de cartierele noi, Zhonghe si Tuchen, in 15 minute.

ClubFeroviar.ro

TibiV

Yesterday [30.08.2018] in Moscow the Solntsevsky radius of seven stations (Michurinsky Prospekt, Ozernaya, Govorovo, Solntsevo, Borovskoye Shosse, Novoperedelkino and Rasskazovka) was opened with a length of 14.2 kilometers!

The most important thing in this launch is statistics. Let me remind you that before the launch of this site 8 metro stations have already opened this year (Delovoi Tsentr, Shelepikha, Khoroshovskaya, CSKA, Petrovsky Park, Okruzhnaya, Upper Lihobory, Seligerskaya ) with a length of 14.7 km. Now they were joined by 7 new stations with a starting length of 14.2 kilometers.
In total, 15 stations of meters and 28.9 km of the operational length of the underground were opened this year .

Now we have 221 stations and 392 kilometers !

This year became the most record by the number of metro stations commissioned and the operational length for the entire time of the construction of the metro in Moscow.
- In 2018, we put 28.9 km of operating length. The second place is in 1975 (13.7 km). And in third place 1983 (13.0 km).
- in 2018, 15 metro stations were opened. In second place in 1935 (13 stations). The third place is shared by the 1938th and 1983th by eight stations

https://russos.livejournal.com/1442544.html

Nu are rost sa comentez sau sa fac comparatii...
Uneori lumina vine de la rasarit... :(


Articolul are multe poze, preiau doar cateva...













"29. Și monumentul TPMK Herrenknecht S-218 "Natalia". Acest scut a fost folosit pentru trecerea tunelurilor între stațiile "Rasskazovka" și "Novoperedelkino". O idee minunată de a pune un astfel de monument. "

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Alstom castiga un nou contract pentru Metroul din Shanghai

Alstom, alaturi de JV-ul sau cu sediul in Shanghai, SATEE (Shanghai Alstom Transport Electrical Equipment) si cel cu sediul in Xian, XAYEECO (Xi'an Alstom Yongji Electric Equipment Co.), a castigat un contract in valoare de 58 de milioane de euro pentru proiectarea trenurilor electrice, a sistemelor de tractiune care includ motoarele, convertoarele auxiliare si sistemul de monitorizare si control al trenului (TCMS) pentru 324 de vagoane de metrou pentru Linia 15 a Metroului din Shanghai.

In cadrul contractului, Linia 15 va fi dotata cu sistemul de tractiune OptONIX, proiectat si dezvoltat special pentru piata din China care beneficiaza de mai mult de 10 ani de experienta in operare pe piata din China. Sistemul actualizat va atinge un nivel optimizat de eficienta energetica si franare electrica, fiind in proportie de 98% reciclabil. Linia 15 este o linie de metrou de capacitate mare care leaga nordul si sudul partii vestice a Shanghaiului. Conform estimarilor, serviciul comercial va fi lansat in 2020. Acesta este cel de-al doilea contract pe care Alstom l-a castigat pentru furnizarea de solutii de transport pentru Linia 15 a Metroului din Shanghai.

In mai 2018, Alstom si joint-venture-ul sau cu sediul in Shanghai, CASCO Signal Ltd, a castigat un alt contract acordat de Shanghai Shentong pentru furnizarea unei solutii de semnalizare Urbalis pentru aceasta linie.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Alstom castiga un contract de 730 mil EUR in Riad in cadrul consortiului FLOW



Compania Alstom, membra a consortiului FLOW, a primit un contract din partea Autoritatii de Dezvoltare din Riad (ADA) pentru furnizarea de servicii de operare si intretinere pentru liniile 3, 4, 5 si 6 ale Metroului din Riad pe o perioada de 12 ani, inclusiv perioada de mobilizare. Consortiul FLOW este format din companiile Alstom, Ansaldo STS si Ferrovie Dello Stato Italiane. Valoarea totala a contractului este de aprox. 2,5 miliarde de euro, materialul rulant si sistemele de intretinere a infrastructurii insumand peste 730 de milioane de euro.

In cadrul consortiului FLOW, obiectivul companiei Alstom include intretinerea completa a sistemului de tranzit, inclusiv furnizarea trenurilor pentru liniile 4, 5, 6, dar si cele pentru linia 3, precum si instalatiile fixe precum sinele, sistemul de semnalizare, sistemul de telecomunicatii, sistemele de informare a pasagerilor si sistemul de alimentare cu energie electrica.

Consortiul FLOW va furniza o gama completa de servicii de operare si intretinere pentru liniile 3, 4, 5 si 6 cu o lungime totala de 113 km si 50 de statii, inclusiv 2 statii principale, 5 statii de transfer si 3 depouri. Serviciile includ si operarea metrourilor, sistemul de securitate, de asistenta a pasagerilor, managementul cladirilor (statii, park & ride, depouri etc.) si sistemul de tranzit complet, inclusiv trenurile, sistemul de semnalizare si telecomunicatii, sistemul de alimentare cu energie, sistemul de informare a pasagerilor si altele. Contractul, stabilit de ADA, include o limita mimima de standardizare de 45%, dar si un nivel minim de 55% de localizare in domenii precum componentele si serviciile de operare ale Metroului din Riad, pe langa suport logistic la fata locului.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Istanbul inaugureaza a doua sectiune de metrou automat



La 21 octombrie, Presedintele Turciei Recep Tayyip Erdoğan a inaugurat a doua faza a liniei de metrou din Istanbul, M5, sectiunea Uskudar-Umraniye-Cekmekoy/Sancaktepe. Aceasta sectiune face parte din prima linie de metrou automat din oras. Sectiunea are o lungime de 17,8 km si 16 statii si ofera legaturi cu metroul catre partea asiatica a Istanbulului, facilitand accesul la metrou pentru cetatenii care locuiesc in cartierele Ümraniye, Çekmeköy catre zonele Altunizade (un cartier din Üsküdar), Bağlarbaşı Üsküdar si Kadıköy. Noua legatura va reduce timpul de calatorie pentru pasagerii care fac transferul intre Metrobüs, Marmaray si rutele marine si intre cele doua parti ale Istanbulului.

Odata cu inaugurarea acestei sectiuni de metrou, lungimea totala a sistemului de metrou din Istanbul a crescut la 170 km si 169 de statii. ,,Lucrarile de constructie la 18 linii diferite de metrou cu o lungime totala de 294 km sunt in desfasurare", a declarat Presedintele Erdoğan in timpul ceremoniei de inaugurare. Conform strategiei de dezvoltare a Municipalitatii Metropolitane din Istanbul, se fac eforturi pentru extinderea liniei catre regiunea Sultanbeyli, in cea de-a treia faza a proiectului.

ClubFeroviar.ro

Harry

turcii sunt dati naibii la ce metrou au . mai ales "nebunia" aia peste apa...
https://www.youtube.com/watch?v=etYU4C0dpWs