News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

Vreti iar pariuri cu UMB ca pe LD4? Eu ma bag.

rocklee

#4846
cum sunt uni cu c.... susu in jos ....adica spune omul cel mai indreptatit sa o faca .....ca termina in 2 luni ....si vin uni si o intorc ....si spun ...stai sa  vezi .... ca nu-i chiar asa ..... >:(

:bash: :bash:

panzer


danielCD

^ eu pariez că pe 25 decembrie se va circula pe toate cele 3 Obiective. Să vedem dacă îmi iese  :D

Îmi aduc aminte că termenul contractual era în ianuarie 2022, iar o estimare, parcă a constructorului, acum mult timp, era că îl termină cu 1 an înainte, adică ianuarie 2021.

naivu

#4849
^^Pana pe 25 Decembrie, ma astept sa incerce sa dea in circulatie portiunea de A7, dar nu si segmentul 1+1 dintre DN2-DN1115. Oricand in 2020 sau 2021 va fi receptia finala, tot respectul pt seriozitatea si performanta UMB!

hefaistos

Eu pun pariu pe varianta "cel puțin DN2 (Focșani) DN2F (Vaslui)"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dacianova


RaduG

Acum depinde și cum îi lasă vremea să lucreze. Omul inițial a spus clar, o lună și jumătate mai e de lucru la podurile metalice, apoi a calculat și factorul vreme, a zis maxim 2 luni. Să pui 25% vreme proastă mi se pare înțelept.
Oricum ai lua-o, să scoți traficul din Bacău cu aproximativ 1 an mai devreme decât în contract e o mare realizare. Din ce am înțeles din declarațiile recente, pe contractele viitoare care se vor scoase la licitație de către CNAIR vor fi prevăzute bonificații pentru cei care termină mai devreme. Nu știu dacă aceste bonificații există deja în contractele în derulare.

Dominik

Sa speram ca in Iarna de sarbatori vom avea o surpriza frumoasa. Oricum bravo UMB pt acest ritm foarte bun aratat in constructii.  :)
You're in Steelers Country

Allex

@naivu cred ca ai vrut sa zici intre DN2 si DN15 (Obiectul 2). Intre DN2 si DN11 se circula deja (e Obiectul 3, deschis pe 3 septembrie).

Legat de care jumatate din A7 ar putea fi deschisa anul acesta, va reamintesc ca jumatatea sudica are cele doua poduri, peste Bistrita si peste canalul Letea, in timp ce jumatatea nordica e in mare parte terasamente (podul de 3 deschideri peste raul Precista e foarte avansat, cu terasamentul aproape la nivel, si inca doua poduri cu o singura deschidere). Daca tine vremea si prin amabilitatea colegului R@du, la o viitoare filmare din drona la sfarsitul celor 4 sapt de munca ale UMB (adica la mijlocul lui octombrie) o sa va schimbati parerea care jumatate ar putea fi data in folosinta pana la 25 decembrie anul acesta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Raducu Popa

Dupa parerea mea, bucata DN2-DN2F ar putea fi data in folosinta anul acesta...si tronsonul DN2-DN15 are sanse mari.

JUVENTUS_1

#4856
Portiunea de autostrada nu se va deschide pe bucati...anticipez ca ea va fi data in trafic toata odata, de la DN2-sud pana la DN2-nord.
Daca s-ar deschide pe portiuni, ganditi-va ce ar insemna descarcarea in nodul de pe DN 2F...tot traficul va trebui sa intre pe Calea Barladului pentru a continua deplasarea in directia in care autostrada nu este deschisa circulatiei!
Nu vad cum ar face fata traficului Calea Barladului, in zona intersectiei cu Calea Romanului.
Exemplu:
In cazul deschiderii jumatatii de sud a autostrazii,  traficul de tranzit din nordul Moldovei (din N catre S) va fi nevoit sa intre pe Calea Romanului, cu viraj la stanga pe Calea Barladului si intrare pe A7, aici se adauga si intrarea celor care vin dinspre Vaslui. Iar invers (din S catre N), iesirea de pe A7 pentru traficul de tranzit din sudul Moldovei se va realiza pe Calea Barladului, cu viraj la dreapta pe Calea Romanului si continuare pe DN2.
De asemenea, in cazul deschiderii jumatatii de nord, nu vad cum aceasta portiune ar putea ajuta tranzitul nord-sud sau invers, odata ce esti obligat sa intri/iesi in mun. BC prin acceasi intersectie mai sus mentionata.

Concluzia mea este ca portiunea de autostrada va fi data in trafic integral (Obiectul 1), nu pe bucati...dar vom trai si vom vedea! :)
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

LauR

Lucrări la podul peste râul Bistrița (Obiectul 1)









Sursa: DRDP Iași

hefaistos

@JUVENTUS_1
Autostrada e o opțiune nu o obligație ca urmare deschiderea parțială înseamnă eliminarea din oraș a traficului spre Barla Vaslui șamd. Pe direcția E. Pentru nordul Moldovei rămâne vechiul traseu. Asa e logic. La romani exista nenumărate posibilități, inclusiv sa folosească ieșirea spre DN2F doar ca să meargă câțiva km pe autostrada.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

JUVENTUS_1

#4859
Am facut 2 predictii si am prezentat argumentele din punctul meu de vedere:
1. Nu vom circula inainte de 31.12.2020 pe toata centura, de la un capat la celalaltul (pe cele 3 "Obiecte").
2. Obiectul 1 se va da in trafic integral, nu pe portiuni.


Sa vedem daca nimeresc macar una din cele doua predictii! :lol:
Eu nu incerc sa conving pe nimeni de nimic  :tomatoes:...doar am facut niste estimari...posibil sa ma insel, dar sunt curios daca va fi cum am zis eu sau daca forta UMB-ului ma va contrazice!  :D
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.