News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.


Dominik

You're in Steelers Country

RobertN


danielCD

Super! Felicitări, Radu! Niciun moment important din acest șantier nu ați scăpat.
Aveți cumva un calendar cu activitatea Deme de ridicare tablier metalic? Când termină aici? Când se mută în partea cealaltă?


Bănuiesc că nu o să mai revină. Iar în august nu s-a lucrat doar pentru că Deme avea alte lucrări de efectuat.

jaston

Superba filmare si excelenta piesa de fundal!
Din bine, in mai bine!
Keep up the good work! (Cum zice englezul)

PS: Uneori nici nu stiu ce imi place mai mult, filmarea sau sunetul
De data aceasta mi au placut ambele

Kimi

Legat de Pascani - Siret, sper ca cei de la Search sa fie inspirati si sa aleaga traseul pe malul Siretului, cu un nod la est de Dumbraveni, in apropierea aeroportului. E in mare parte campie si ar trebui sa fie cel mai abordabil relief.
Traseul ar putea fi si o varianta de ocolire (sud) a Sucevei dinspre est (Botosani) catre sud (Pascani/Tg Neamt) pentru traficul de tranzit. Momentan traficul de la Dumbraveni si prin Suceava e dezastru.

kek4la

Ca de obicei, superfilmare R@du!

Ce solutie va fi aplicata in zona incercuita?
Va exista o subtraversare? Pare ca sunt proprietati neexpropriate sau cel putin nedemolate inca, plus o linie electrica.

Allex

Se umple cu terasament. Se va ocoli pentru acces dintr-o parte in cealalta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

LauR

A fost eliberat certificatul de urbanism pentru segmentul A7 ce parcurge județul Bacău.



dragos_on

https://www.facebook.com/transelectrica

La începutul acestei săptămâni, am finalizat lucrările ⚙️ pentru realizarea condițiilor de coexistență dintre LEA 400 kV Gutinaș - Bacău Sud și LEA 400 kV Bacău Sud - Roman Nord cu obiectivul de infrastructură rutieră Varianta de ocolire a municipiului Bacău. 👏👏👏
👉 Instalațiile de 400 kV, aparținând CNTEE Transelectrica SA, au fost implicate în 4 traversări ale Variantei de ocolire a municipiului Bacău.
👉 Pentru realizarea condițiilor de existența între instalațiile de transport al energiei electrice și obiectivul de infrastructură rutieră, au fost montați 11 stâlpi noi pe fundații forate, au fost demontați 8 stâlpi și demolate fundațiilor acestora. Toate lucrările aferente s-au finalizat cu succes cu 2 zile mai devreme decât data stabilită.
👉 Pentru noi, siguranța în funcționare a rețelei electrice și asigurarea continuității alimentării cu energie electrică 💡a tuturor consumatorilor sunt extrem de importante. De aceea, cu implicarea și colaborarea tuturor participanților la execuția lucrărilor, LEA 400 kV Gutinaș – Bacău Sud a fost retrasă din exploatare pentru numai 3 zile, față de 4 zile cum a fost prevăzut inițial, iar LEA 400 kV Bacău Sud – Roman Nord a fost retrasă din exploatare pentru 15 zile, cu o zi mai puțin decât a fost stabilit.
💰 Valoarea investiției a fost de aproximativ 6 milioane de lei, iar lucrările de realizare a condițiilor de coexistență au fost demarate în luna iunie 2020.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Începem sa ne mândrim cu munca făcută bine. Asta înseamnă că vom vrea sa trăim acest sentiment și pe viitor, ceea ce înseamnă că rezultatele pozitive vor deveni normale.

ovicor

Indisponibilitatea unei linii electrice e un motiv de stres pentru operatorii de retea, asa ca mobilizarea este in sensul scurtarii indisponibilitatii liniei. Sunt cazuri, rare, cand se cere prelungirea termenului de redare in functiune, si pe motive bine justificate. Cel mai adesea se da in functiune linia inainte de scadenta. Se fac cat mai multe lucrari pregatitoare ce nu implica retragerea liniei din exploatare, ramanand de executat doar restul de lucrari.

tom_sawyer

#4828
Anunt de participare: [CN1024585] Servicii de verificare tehnica a proiectului la cerintele A4, B2 si D pentru obiectivele de investitie:
"Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza PLOIESTI – BUZAU" – LOT 1
"Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza BUZAU – FOCSANI" – LOT 2
"Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza FOCSANI – BACAU" – LOT 3
"Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza BACAU – PASCANI" – LOT 4

Data publicare: 18.09.2020

Valoarea totala estimata: 1.188.000 lei

alexa_adrian2001

Nu înțeleg.
Adică cineva face un Sf plus proiect tehnic după care cnair cere pe altcineva sa verifice dacă e bine? Cu alte cuvinte noi nu suntem specialiști - sa verifice altcineva.
Nu cred că am mai auzit asta până acum.
Ar fi o explicație: sa se asigure că au o documentație matura sau cum zic ei.