News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru "Drum de mare viteza Focsani-Bacau
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 06.08.2020, Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 30/26.03.2019, pentru proiectul: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru "Drum de mare viteza Focsani-Bacau".

Prin semnarea Actului Aditional nr.1 se modifica:
ART. I. La Conditii Generale:
Articolul 2-Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, alin (2)  si va avea următorul cuprins:
"Perioada de implementare a Proiectului este de 36 luni, respectiv intre data de 01.01.2019 si 31.12.2021 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".

Articolul 3- Valoarea contractului, alin (1) si alin (2) se vor modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"(1) valoarea total[ a Contractului de Finantare este de 25.558.830,23 lei;

(2) OIT acorda o finantare nerambursabila in suma maxima de 18.403.046,22 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

Art. II.

La articolul 23-Anexele Contractului, alin (1) Anexa 1-Conditii Specifice, se modifica art. (1)-Valoarea Contractului alin. (1), (2) si (6), (pentru proiecte negeneratoare de venituri), dupa cum urmeaza:
(1) Valoarea totala a proiectului este de 25.558.830,23 lei; Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala si este in suma de 18.403.046,22 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

(2) OIT se angajeaza ca, printr-o obligatie de diligenta si nu printr-o obligatie de rezultat, sa sprijine Beneficiarul in demersurile acestuia de includere in anexele la legile bugetului de stat, a sumelor neeligibile aferente proiectului in suma de 3.908.187,62 lei.

(6) Valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national, reprezentand co-finantare publica de 15% la Programul Infrastructura Mare, in valoare de 3.247.596,39 lei, este asigurata prin bugetul Ministerului Transporturilor Infrastructurii  si Comunicatiilor, in conformitate cu prevederile art. 6 alin (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificarile si completarile ulterioare.

Toate celelalte prevederi ale Contractului si ale anexelor acestuia raman neschimbate.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru "Drum de mare viteza Bacau-Pascani

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 06.08.2020, Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 27/14.02.2019, pentru proiectul: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru "Drum de mare viteza Bacau-Pascani".

Prin semnarea Actului Aditional nr. 1 se modifica urmatoarele articole importante:

Art. I-Conditii generale:

Articolul 2 - Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, alin (2)  si va avea următorul cuprins
​"Perioada de implementare a Proiectului este de 34 luni, respectiv intre data de 01.03.2019 si 31.12.2021 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".

Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1) si alin (2) se vor modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"(1) valoarea total[ a Contractului de Finantare este de 21.423.153,06;

(2) OIT acorda o finantare nerambursabila in suma maxima de 15.414.285,61 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

Art. II.

La articolul 23 - Anexele Contractului, alin (1) Anexa 1-Conditii Specifice, se modifica art. (1)-Valoarea Contractului alin. (1), (2) si (6), (pentru proiecte negeneratoare de venituri), dupa cum urmeaza:
(1) Valoarea totala a proiectului este de 21.423.153,06 lei; Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul de Coeziune si este in suma de 15.414.285,61 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

(2) OIT se angajeaza ca, printr-o obligatie de diligenta si nu printr-o obligatie de rezultat, sa sprijine Beneficiarul in demersurile acestuia de includere in anexele la legile bugetului de stat, a sumelor neeligibile aferente proiectului in suma de 3.288.699,40 lei.

(6) Valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national, reprezentand co-finantare publica de 15% la Programul Infrastructura Mare, in valoare de 2.720.168,05 lei, este asigurata prin bugetul Ministerului Transporturilor Infrastructurii  si Comunicatiilor, in conformitate cu prevederile art. 6 alin (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificarile si completarile ulterioare.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

pelan87

@horatiu.cosma - Referitor la nodul A3-A7, cunosti cumva detalii in ceea ce priveste numarul de benzi sau separarea fizica a sensurilor? Sper ca macar pe relatia Moldova - Bucuresti si Bucuresti - Moldova sa avem bretele cu 2 benzi pe sens, iar pasajul peste A3 sa fie cu sensuri separate si sa nu ne trezim cu inca o "minune" ca la nodul A1-A6.

Ionut

O să fie pe 3 benzi puse peste alte 3, sub care sunt două asa de rezervă. Sensurile vor fi separate cu panselute.

dr4qul4

#4579
de preferat reversibile si cocosate. Nu ai cum sa "ocolesti pe la Ploiesti" Focsani-ul, si aici sa nu faci macar un sfert de cerc
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dominik

Ceva noutati de la UMB  ??? Saptamana trecuta au avut liber  ??? R@du ai fost si tu in concediu  ??? Ne este dor de  filmare  :)
You're in Steelers Country

alexV

In luna Septembrie Deme va fi la Bacau pentru cele doua poduri metalice. Dupa ce termina zilele astea pe A10 vor mai avea un santier (parca CF) si apoi la UMB.

Faptul ca planifica o luna intreaga la Bacau e interesant. Imi imaginez ca vor ridica tablier si vor tine sarcina in carlig pentru sudura, in lipsa posibilitatii de a avea stalpi de sprijin temporari.

GeorgeS

Pierd eu ceva din vedere sau este o alta extensie de timp in contract (in top la cea de 6 luni deja existenta!)? De asemenea: crestere de 20% a contractului (fata de "sinteza")? De ce? Cum? Este legal? Ma gandesc ca eu as licita "jos" ca sa castig daca as sti ca ulterior contarctul creste cu 10-20%. Probabil ceva am inteles au gresit, ca daca nu... Vorba cuiva de pe forum: nu ne mai facem bine.

PS: @Rota multumiri. Faci o treaba EXCELENTA!

Raducu Popa

Da, am fost intr-un mic concediu.
Pod Bistrita si pod peste CF zona N. Balcescu

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Wow !!! Welcome back UMB ! Welcome back R@du ! Ce desfasurare de forte pe acel pod, erau in jur de 70 de muncitori, impresionant, in cateva saptamani e betonat tot ! Asteptam in Septembrie ridicarea grinzilor metalice de catre DEME  :)
You're in Steelers Country

Allex

Ce mai stiti de licitatia pentru supervizarea lucrarilor pe VO Bacau?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Anulată. Au tras de timp suficient cât să nu mai fie nevoie de ea.


horatiu.cosma

Au un talent aparte ăștia de la DRDP Iași să se concentreze pe lucrările cele mai mărunte. Cât timp lucra din plin UMB la grinzi și la podul mare ei filmau giratoriile dinspre Onești. A trebuit să le zică Bucureștiul să meargă și la lucrările adevărate ca să nu mai saliveze în 2 amărâte de giratorii.