News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

danielCD

Pe șantierul ăsta trebuie să stai cu ochii ca pe butelie.
Nici nu știi când îți termină UMB lucrarea pe care doreai să o urmărești.

Ce să zic, R@du și AlexAllex, felicitări pentru up-date-uri. Acum, din două lucrări de artă super interesante de urmărit s-au făcut trei. 😉

Vă rog pe voi și pe API ca, din când în când, să mai lase un cont sau un număr de Revolut, eu sunt mai uituc, să simt și eu că contribui cu ceva. 😁🤗🤗

ghrt

^^Am vazut ieri o grinda transportata pe DN2.
Cont (aproape) inactiv.

Raducu Popa

#4487
Așa este DanielCD, cum lipsesc 2 zile, cum UMB -ul ,,își face de cap"..🙂. Când mă reîntorc pe șantier, nu mai recunosc nimic..🙂

Quest

R@du ptr noi cei care locuim in cu totul alta parte din tara, sint tare bine venite in filmarea ta, etichetele cu DN cutare cu directiile cutare, luciul de apa cutare, CF cutare etc.
Imaginea de la 6:31 cu podul peste CF, zici ca-i macheta de modelism cu trenulete. Tare curat si frumos lucreaza UMB :cheers:
Common sense will get you far !

Raducu Popa

#4489
Intr-adevar, lucreaza ingrijit.
De exemplu, aici a trebuit sa faca o scurtatura prin porumb, sa aiba loc pentru transportul grinzilor. Dar n-au taiat tot porumbul, au mai lasat un petic...:)

Cu verde, noul acces...



rota

Azi a fost reluată activitatea de realizare a investigațiilor geotehnice pe culoarul șantierului Autostrăzii Ploiești-Buzău.


Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

RaduC

#4491
Apai doamne iartă-mă, dar cu un utilaj Dando (ala rosu pus în spate la Discovery) nu știu ce rezultate vor sa obțină.

Acel utilaj este ca un ciocan de cuie supradimensionat, cu greutatea ori de 50 or de 63 kg, care bate o tijă cu cap conic în pământ. Tija vine în secțiuni de câte un metru, care se infileteaza una în capătul celeilalte.
Testul e simplu. Se numără câte bătăi sunt necesare pentru a parcurge o distanță dată, în secțiuni de câte 100 mm. Astfel se obține o estimare grosieră a capacității portante a materialului, pixelii de informație fiind de 100 mm grosime. Dar când zic estimare grosieră, chiar asta și e. Nimic mai mult.
0.0-0.1 m 0 loviri
0.1-0.2 m 0 loviri
0.2-0.3 m 2 loviri
0.3-0.4 m 2 loviri
0.4-0.5 m 4 loviri și tot așa.

Fără informații despre componența straturilor, despre petrogie, etc.
Dacă ai ghinion sa dai de un bolovan mai mare pe la 1.5m adâncime, dar tu vroiai sa ajungi la 5m (cam ăsta e max la Dando) aia e, scoți și gata testul, fără a însemna că ai dat de orizontul de rocă...

Dacă sunt specificate multe astfel de teste pe o grilă, pot totuși descoperi ca materialul din zona respectiva e de foarte proasta calitate până la adâncimea unui anumit alt orizont, care are calități mai bune. Dar din nou, info sunt doar indicative.

Altfel aceste teste sunt foarte ieftine, as fi curios cât plătește beneficiarul pe ele...

L. E. După ce m-am uitat pe pozele de pe FB am văzut ca e un utilaj rotativ, care recuperează totuși carote. Mai sus e valabil pentru Dando Terrier Dynamic Probing Rig

Raducu Popa

#4492
Nod rutier DN2F - DN2 Nord:


Skynick

N-am sa inteleg neam de ce n-au continuat inca 500 m cu 4 benzi.  :(( :((

reed

Pentru că breteaua cu 2 benzi va fi parte din nod când se va continua către nord

vancouver

La conferinta de presa de azi a spus Bode ca deschide luna asta partea de sud-vest a centurii Bacau. Ca in mandatul lui nu o sa existe muzee. Asta contrazice unele voci din CNAIR, alde Barbier si altii. Sa vedem care castiga: varianta "nu se poate" tipica functionarului roman sau varianta "ba se poate".
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

A zis chiar asa, "muzee"? E bine dacă da, i-am molipsit pe toti cu muzeele. :)

vancouver

Da, a pronuntat cuvantul muzeu / muzee. Chiar de vreo 2-3 ori.  :D
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danpandrea

Luna asta se deschide? Adică cel târziu săptămâna viitoare? 'mneajută!

Acc3l3ratoR

Da Doamne !!!
Ca stau chiar la intertectia cu Chimiei ...