News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.


Raducu Popa


Raducu Popa


danielCD

Felicitări!!! 👏👏👏👍👍

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

rocklee


jaston

#3996
Wow! Nu mi vine sa cred!! Nici nu apuca sa puna toate grinzile ca se si apuca de hidroizolat.

Am crezut ca dupa ce termina toate grinzile de pus, apoi incep incet incet sa hidroizoleze...se pare ca m-am inselat...

Oricum, felicitari  si multumim pt efortul depus! (Atat UMB-ului, cat si lui Radu)

adiarc

multumesc tuturor pt poze.

in mod normal urasc betoanele,dar pe cele de la podul peste Bistrita....le iubesc.....felicitari UMB....
va ramane ca o lucrare de referinta in ograda proprie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

WOW incredibil cat de bine arata toate structurile, betonul este ireprosabil. Mai ales grinzile...
Curatenie, ordine, calitate, viteza, cantitate. WOW.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Au dat toate grinzile și infrastructurile cu ceva amorsă albă (gen var), arată într-adevăr demențial. 18 deschideri și probabil termină săptămâna înainte de repaos cu a 19-a. Au urcat bine și cu terasamentele atât cât pot înțelege din poze. Zona dintre nodul DN2F și ieșirea nordică poate ar trebui aprofundată, sau poate nu înțeleg eu suficient de bine din poze.

Raducu Popa

#4000
Ieri, se lucra intens in zona nodului cu DN2F și intre DN2 nord și DJ207F (portiune destul de avansata)

LauR

Așa ceva, mai rar vedem în România!
Mulțimim frumos pentru poze, Radu și felicitări Umbrărescu!
Un constructor român adevarat, care bate la orice oră pizzari și aktorii! Am vazut că și la Rădăuți, se mișcă foarte bine!
Să sperăm că vor câștiga cât mai multe tronsoane din viitoarea A7 sau A13. Chiar ar fi păcat sa vină unii care lucrează cu 10 angajați si 2 basculante.
Am înțeles că în continuare UMB face angajări și oferă pachete salariale similare țărilor vestice!

paulmare

Radu multumim, super pozele, si foarte bine organizati in santier UMB
Nu cred ca lucreaza inca la hidroizolatii - se vede macaraua cu armatura de la placa de suprabetonare, si pompa de beton langa ea, in spate macaralele mari de la grinzi, parca nu ar fi din romania imaginea asta :)

Nu inteleg de ce au dat cu amorsa aia alba gen betoncontact - toate au fost turnate foarte ingrijit, albul ala de la acril arata foarte bine acuma, dar mai incolo o sa atraga ca sa nu zic ce mustele, pe toti "artistii" cu sprayuri de vopsea, dupa ce UMB o sa predea lucrarea   
 

bacovia


Allex

#4004
Cateva poze din zona pasajului peste DN2F. La pasaj sunt ridicate culeile si pilele. Breteaua intrare/iesire sud-vestica este asfaltata si inceput 1/2 giratoriu. La breteaua intrare/iesire nord-estica se lucreaza la terasament. De la DN2F pana la DN2 nord se baga puternic la terasamente. Nu am mai vazut nici un sit arheologic pe drum. Cu grinzile vor sa termine intr-o luna jumate.

Vizita a fost foarte scurta si din viteza.

(GPS)


(GPS)


(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova