News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Ionutcatalin

1h 11 minute drumul si 30 minute pentru rugaciuni si matanii sa nu dea vreun nebun peste tine :( chiar daca castigul in timp nu este ca pe alte trasee, castigul in siguranta rutiera si economie de combustibil va fi considerabil.

dr4qul4

podul de la Vadu Pasii are deschideri de cat? 50-60m? Albia minora are 60-100m. Acolo nu vom vedea piloni. Dar nici deschideri de 300m. Probabil o deschidere mai mare si in rest vor fi deschideri de 40m. Doar ca pilonii din albia majora vor fi fundati pe piloni adanci, nu pe fundatii directe ca podurile vechi, plus ca vor fi facute mai multe praguri de fund (daca nu ma insel, la podul peste Bistrita se vad 2 praguri inainte si unul dupa)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on April 22, 2020, 04:27:51 PM
Cine a facut SF-ul pentru DX Braila-Galati a avut inspiratia ca pe langa deschideri de 40 de metri pe viaductele de acces sa proiecteze un pod hobanat cu deschideri 80+130+80 pentru supratraversarea albiei minore a Siretului

Tot Consitrans a facut SF-ul si la Braila-Galati, dar acolo podul hobanat trece si peste triajul de cale ferata, nu numai peste Siret. In orice caz, avem dovada ca daca vrea, poate.

Allex

#3738
^^Pozele la rezolutie mai mare plus coordonatele GPS aici. (Editati mesajul de mai sus)


(GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JUVENTUS_1

Super!
Am inteles ca de luni, 27.04.2020, vor intra in forta pe breteaua vestica pentru a o finaliza pana la urmatoarea "minivacanta" de o saptamana.
In functie de cum vor rezolva problema semnalizarii rutiere verticale si orizontale, vor da in circulatie sectorul de legatura DN2- DN11, la sfarsitul lunii mai sau in cursul lunii iunie.
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

kek4la

#3740
Cateva observatii despre traseul A7:

La nodul Dumbrava, directia prioritizata venind dinspre Buzau este cea spre Ploiesti. Pentru Bucuresti se face o curba de 270 de grade.
O alegere gresita, va fi trafic mai mare pe Buzau-Bucuresti decat de Buzau-Ploiesti.


In Vrancea, nodul cu DN 2N in forma de dubla trompeta va fi o risipa de bani. O trompeta cu giratoriu in DN 2N ar fi fost suficenta acolo.



Drumul national 2N, pe bucata care intersecteaza autostrada, este marginit la vest de un pod de lemn peste magistrala CFR 500:
harta
si la est devine drum de pamant (da drum national de pamant):
harta
S-a scris si in presa despre asta:
Adevarul


In apropiere de Focsani, autostrada face o bucla nejustificata la est in jurul Mandrestiului, cartier al Focsaniului pe hartie si in bugete, geografic o comunitate separata.



In plus, intrarea pe A7 din Focsani in directia Bucuresti este prost gandita, pe DN23, dupa Mandresti. Chiar si cu bucla ramanand asa, o intrare mai buna ar fi la intersectia cu DN23A. In formula propusa se fac 3-4km in plus pana la intersectie, plus 2-3km inapoi spre sud-vest. O alta varianta ar fi intrarea pe la nodul de la Slobozia Ciorasti, dar acolo drumul judetean e jalnic si are intersectie la nivel cu magistrala CFR 500.

Raducu Popa

Centura Bacau DJ119-DN11 22.04.2020

Intersectia centura cu DJ 119: Au turnat un pic de astfalt si in fata unei troite...  :)























bogdymol

Ma uitam la harta interactiva cu traseul si nodurile autostrazii A7 din articolul de pe hotnews si ma gandeam cum as prioritiza eu ordinea constructiei tronsoanelor in functie si de localizarea nodurilor, pentru beneficiu maxim. In principiu as construi tronsoanele de la sud spre nord, cu cateva mici exceptii:

  • A3 - DN1D (Cioceni): ar oferi posibiliatea de a conduce pe A3 - A7 - DN1D - DN1B ca alternativa la DN2 Bucuresti-Buzau
  • Centura Buzau, inclusiv acel drum de legatura de la nord de oras: Buzau scapa de tot traficul de tranzit (=tranzit mai rapid si mai sigur)
  • Unirea centurii Buzau cu bucata de langa A3: in felul acesta e o alternativa clar mai buna la DN2, drum foarte aglomerat si foarte periculos. Avantajele sunt clare
  • Centura Adjud. Exista noduri prevazute la sud si la nord de Adjud, asa ca de ce sa nu scapi de o localitate de pe traseu?
  • Bucata de la DN2N (Bogza) pana la nord de Focsani: scapi de Focsani si mai vreo 2 localitati
  • Centura Roman
  • Restul bucatilor, de la sud spre nord (Buzau - Ramnicu Sarat - DN2N (Bogza); Focsani nord - Adjud sud; Adjud nord - Bacau sud; Bacau nord - Roman)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

danutzu_1069

Quote from: Ionut on April 22, 2020, 03:53:24 PM
Stai ca nu a zis nimeni de suspendat ca la Brăila cu deschidere 1.3 km! .....

Am vrut eu sa zic de suspendat / hobanat.... dar nu am avut cand....

Nu este o idee de neglijat mai ales ca apa este tare naravasa.... Iar cu un pod de autostrada nu te joci....
Cum ar fi sa vina o viitura, si sa fie trafic insemnat pe pod? Pai cad masinile care sunt pe pod si alea care vin cu 130 si nu apuca sa franeze....

dr4qul4

dar pe podul de la Maracineni nu e trafic? Acolo mai tot timpul sa merge in coloana. De cateva ori am prins chiar ambuteiaj pe pod.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Raducu Popa

Legat de prioritizare, daca ar fi sa fac un clasament in functie de timpii pierduti ziua (inainte de pandemie), situatia pe orase ar fi cam asa:
1. Bacau-campion absolut
2. Focsani
3. Adjud - multe treceri de pietoni
4. Ramnicu Sarat
5. Buzau
6. Roman

Ionut

@Radu și @Alex, multumesc mult de efort!

A rămas sa se deschida parțial segmente de DN? Ca durează cu autostrada.

Raducu Popa

Clar, primul care se va deschide va fi DN11-DN2. Cum spunea un coleg mai sus, posibil sfarsitul lui mai, desi mult n-ar mai fi de lucrat.
In rest, DN15-DN2 cred ca se va deschide o data cu sectorul de autostrada.

Ionut

Ajuta cat de cat segmentul DN11-DN2? Nu imi dau seama cine ar folosi doar direcția aia.