News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

voicul

Exista probabil foarte multe noduri asa. Mai e unul putin mai in V la vreo 30 de km.

Ce sa zic: nasol. Mergi, mergi si dintr-o data se termina autostrada. E si mai greu noaptea. Acum daca esti atent si respecti legea, totul iese ok.

danpandrea

Ce se întâmplă dacă teleportăm nodul A2/A4 fix peste A3/A7.

Orice variantă s-ar alege, nu văd cum ar putea rămâne în picioare drumul de legătură dintre Sicrita și Dumbrava (DC83), mai ales că trece peste A3.


vancouver

#3647
Mi-am amintit: exista si in Germania ceva asemanator, si chiar doua autostrazi principale: A4 si A7, Kirchheimer Dreieck. Dar directia principala (aceeasi ca si aici, adica sud-est) este cu 2 benzi si alungita rau, deci practic de viteza:

https://www.google.ro/maps/@50.8377449,9.5788915,1731m/data=!3m1!1e3

si una secundara aici, A5 cu A480: https://www.google.ro/maps/@50.6100371,8.8239158,870m/data=!3m1!1e3
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Europiu

In principiu, daca dati pe goagal la cautare "Autobahndreieck" (adicalea triunghi) gasiti tot felul de implementari, pentru toate gusturile si pungile...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ultrasbz

Nu stiu in ce masura ingreuneaza situatia, dar acolo va trebui supratraversata o cale ferata si un drum judetean in "s" aproape lipit de ea, cam la 1km distanta de A3. Spatiul de manevra in proiectarea nodului pare asadar relativ restrans.


dr4qul4

nici nodurile trefla nu sunt mai rapide ca asta. Intr-adevar, am fi putut face o bretea directa Buzau-Bucuresti.
Dar asta este ultima problema. Mult mai grava este situatia la Focsani. Daca evitam vreun pod imens, un tunel, sau macar un cartier existent, avea sens, dar asa nu are absolut niciunul. Este o ineptie. Intre Focsani si Mandresti avem 2,5 km de camp si o statie de tratare a apelor uzate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#3651
Asa si?



Ce-o fi asa greu de proiectat un nod de viteza pe directia sud-est? Am marcat bretelele cu 2 = 2 benzi, si 1 = 1 banda. Bretelele cu 2 benzi pot fi facute lejer pentru 100 km/h. La limita se poate lasa acel drum local cum este, dar parerea mea este sa se foloseasca ocazia pentru a indrepta idiotenia facuta odata cu A3, cand in loc sa fie indreptat, au fost create 2 sicane.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

voicul

Zic ca si iesirea spre Ploiesti poate fi facuta cu 2 benzi. O sa fie ceva trafic din BZ, GL, TL si BR. Ca si costuri nu ar fi asa mult.

vancouver

Nu e bine sa se faca cu 2 benzi, pentru ca in final tot trebuie sa se incadreze in benzile A3. Si ar fi bine ca inainte de intrarea efectiva in A3 sa aibe loc reducerea de la 2 la 1. Dar acolo spre Ploiesti e prea scurta banda ca sa suporte atatea "evenimente". Spre sud e altceva. Ba mai mult, spre sud A3 ar trebui sa treaca la 3 benzi pe sens incepand din acest nod.

Ca si trafic imposibil sa apara probleme pe banda spre Ploiesti in urmatorii 20-30 de ani. De ex. traficul local (sa zicem Mizil - Ploiesti) nu va folosi niciodata aceasta ocolire, chiar si cineva pe ruta Urziceni - Ploiesti nu cred ca va iesi de pe DN1D sa intre pe A7 si apoi pe A3. Ca atare traficul pe ruta Buzau - A7 - A3 - Ploiesti si mai departe Brasov sau Targoviste-Gaiesti (pe viitorul DX) va fi exclusiv de tranzit. Ori tranzitul nu are rush-hour, este relativ liniar. Ar fi poate doar tranzitul turistic spre Valea Prahovei, dar nu cred, pentru ca Moldova are destui munti, nu trebuie sa coboare pana-n Valea Prahovei sau nu masiv. Deci sincer, nu vad cum si cand breteaua A7 spre A3 spre nord sa se aglomereze.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Liviu M

Au si nemtii noduri cu forma ca la Lugoj (A70 cu A71 si A71 cu A73, de exemplu), da' pe google map par cu sensurile separate (fizic).
Am si mers printr-unul din ele (A70 cu A71), da' de mult, nu mai stiu cum e.

voicul

#3655
Pun aici viteza din FR pentru o intorcere 270 - 30 adica la fel ca la noi intrare DNCB - A3.
Sa ne aducem aminte ce se intampla duminica intre Movilita - Sinesti pe 2+1 unde limita de viteza e 80, nu 130.
Sa tinem cont ca si incadrarea de pe A7 pe A3 nu va fi asa simpla - unii cu 60 (din nod) altii cu 110 - 130 (pe A3) si soferi cu diferite indemanari.

Sa nu uitam ca la Grind nu s-a dat drumul la nod, ca poate un tren blocheaza autostrada si la Grind niciodata nu o sa fie traficul de pe A7 de duminica.

Eu zic ca e buba mare daca o sa arate asa cum e a cum.
Nu vreau sa ma gandesc ce inseamna si o simpla tamponare in nod - ca se blocheaza banda. Sa faci depasire intr-un nod de autostrada ...

medicul de garda

Mai cunosc un nod similar cu cel proiectat la Dumbrava, in Franta, langa Narbonne, udne se varsa A61 dinspre Toulouse in A9, principala legatura a Spaniei cu restul continentului. Ambele autostrazi duc ceva trafic. Doar ca limitarea de viteza cea mai severa e pe sensul cu cel mai slab trafic. Si cred ca in general asa se face. La noi clar va fi pe dos si o sa cauzeze ambuteiaje sistematic.



Apropo de nod, am realizat ceva ce vad ca nu a observat nimeni: uitati-va cat de bine au inghesuit nodul ala intre limitele padurii protejate de la Rosci. Cred ca principalul motiv pentru forma chinuita a nodului e evitarea complicatiilor cu mediul sau cu birocratia aferenta. Culmea e ca A3 a trecut fix padurile respective fara niciun fel de treaba, au facut si un spatiu de servicii in mijlocul ei  :o
Quote from: Gendan on April 17, 2020, 09:19:03 AM


Ploiesti - Buzau


Trust me, I'm an east-european doctor!

reed

#3657
@danutu_1989 A59(Rotterdam) cu A4.(Olanda)




Pentru toți care spuneți că.e ok asemenea nod va spun că nu e.Am.condus.vreo 100k in Olanda in vreo 9 luni,aici am avut numai surprize nasoale deși știam f Bine nodul.Eu zic ferească Dumnezeu de umezeala,nu mai.zic de polei sau zapada

Altul tot așa A4 cu A58,tot Olanda,un coleg din Tg Mureș a rupt parapetele și a intrat într-o casa cu un Suzuki Swift in nodul asta.Nu e de gluma.cu mizeriile astea.Bine ,in NL sunt făcute prin anii 70





bogdymol

Ma bag si eu in seama la sfarsitul discutiei:

Nodul intre A3 si A7, doua din principalele autostrazi ale tarii ce formeaza "coloana vertebrala" a retelei (poate doar A1 sa aiba trafic mai mare) trebuie facut de la inceput cu cap, din 2 motive importante:

  • pentru a asigura circulatia in siguranta a unor valori mari de trafic. Peste 15 ani cand (speram) vor fi cat de cat finalizate, va fi trafic ridicat prin acest nod. Daca reduci viteza la 60-80 km/h, se vor crea blocaje la orele de varf, de aici rezultand si posibile accidente
  • asigurarea unei viteze de parcugere rezonabile. E ilogic sa ceri soferilor ca dupa ce parcurg cateva ore la 130-140 km/h, sa fie nevoiti sa reduca viteza la 60-80 km/h, atata timp cat ei stiu ca trebuie sa conduca in continuare pe o autostrada. Adica le poti cere asta, dar te vei trezi des cu masini infipte in parapet.

De aceea, singura varianta rezonabila pentru intersectia a 2 autostrazi majore e un nod de mare capacitate. Cel mai bun exemplu e nodul autostrazilor A8 / A25 din Austria:



Nodul acesta are 2 benzi de circulatie pe toate directiile. Deci in general traficul lent (camioane) nu se intersecteaza cu traficul rapid (masini), sporind siguranta traficului. In plus, curbele sunt de o asemenea raza incat poti circula cu viteza in orice directie (chiar si pe bretele e ok cu 120-130 km/h). Nu e impusa nici o limita de viteza artificiala in acest nod!
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ingWTG

 Referitor la  zona Adjud , avem problema statiei de extractie si tratare a gazelor OMV . Traseul ales trece peste doua sonde de extractie , sau forteaza demolarea unei linii de garare a CFR.
Raman la opinia de a muta traseul la vest de Adjud.