News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Io

#3600
^ Observatia mea era legata de faptul ca predalele sint legate intre ele (elastic, e drept) inca din productie si presupun ca procedind asa se cistiga timp. Pe celelalte santiere predalele sint instalate una cite una (si la Soimus tot asa le-au pus) si nu mai vazusem legate. E drept ca nici santier integrat ca asta n-am mai vazut.
Citi angajati are UMB ca are 4 santiere acum si nu-i pustiu pe nici unul. 700? 1000?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

NGC

Si armatura pentru placa de suprabetonare e prefabricata si apoi urcata direct pe predale.

Ionut

Varys se pricepe și la detaliile tehnice! :cool:

Ia vezi tu ce face Acciona ca de acolo vin mai greu informațiile.

miahi

^^
@NCG  = Varys -  Master of Whisperers  ?

NGC

Pai nu a trebuit decat sa arunc o privire la filmare. :lol:

Dar care-i treaba cu "Varys"? Nu stiu cine sau ce e.

horatiu.cosma

Păi informația e publică, trebuie doar ochi de șoim pentru a o observa  :lol:. Se vede în filmări lângă podul mare că au "țesut" deja armătura pentru placa de suprabetonare pentru câteva deschideri. (la fix am scris și eu :))

dr4qul4

Lord Varys e stapanul informatiilor din Game of Thrones. Informatii pe care le obtine cu ajutorul armatei lui de "pasarele" (copii mici).
El are pasarele, tu ai vrabiute si cu ajutorul lor aflati informatii pe care altii incearca sa le ascunda.

Sper ca asemanarea se termina aici. Varys e eunuc  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


StefanCelMare

Referitor la legătura A7 cu Ucraina, eu cred că dacă noi facem A7 full, UE va co-finanța sectorul prin Ucraina.
Este o dezvoltare logică, pentru că și Polonia pe partea cealaltă are Autostradă.
Se poate negocia cu Ucraina, chiar sunt convins că se va întâmpla asta, dar mai întâi ar trebui să avem noi A7 cât mai avansat.

Granata06

Parca a mai zis cineva mai demult ca nu intelege rostul vopsiri structurilor din beton. Nici eu nu o inteleg. Risipa de bani. Cateodata am impresia ca suntem mai catolici ca papa.

alexV

Quote from: horatiu.cosma on April 15, 2020, 02:20:55 PM
[...] predale [...] sunt produse lângă pod, la baza de grinzi. Sunt niște plăci armate care vin puse pe grinzi, între 2 grinzi consecutive. Peste ele se armează podul și se betonează. Sunt pe post de cofraj, [...] dacă au și vreun rol de rezistență, sau doar să nu curgă betonul din placă la turnare.

Pe A10 lot 2, unde proiectele de pod sunt publice, predalele au doua functii:
1) contin deja armatura inferioara a placii de suprabetonare.
2) sunt descrise ca si "cofraj pierdut" in sensul ca e cofraj pentru turnarea betonului, si dupa intarire e parte integranta din structura.

Gendan

#3611
Am vazut pe topicul de A10 mesajul lui NGC:

Quote from: NGC on April 16, 2020, 09:19:49 PM
Au actualizat astia astazi "tabelul pacalelilor" (stadiul proiectelor), poate pentru ca sa avem ceva cadou de Paste. :lol:
Cine se ocupa de grafice?

Asa ca ce ma gandesc, hai sa intru pe site-ul astora sa vad unde e tabelul vietii. Tabelul nu l-am gasit, dar am gasit asta. E publicata pagina pe 7 aprilie, dar nu imi amintesc sa fi postat cineva pe forum. Scuzele de rigoare daca imi amintesc gresit  :cheers:
Intrebam acum cateva zile daca stim ceva de Acciona si traseele lor. Well:

Quote
Analiză Multicriterială Etapa 1 - Drumul de mare viteză Ploiești – Pașcani

CNAIR a aprobat ,,Studiul și Raportul Alternativelor de traseu – Analiza Multicriterială Etapa 1" pentru cele 4 sectoare ale drumului de mare viteză Ploiești - Pașcani.

,,În parcurgerea acestei etape extrem de importante în dezvoltarea acestui proiect de infrastructură rutieră, CNAIR a beneficiat de asistență Jaspers și de sprijinul tuturor autorităților statului român, în vederea alegerii variantei optime de traseu. Au fost organizate ședințe de coordonare cu experții Jaspers și ședințe de lucru la sediile autorităților locale. Prin parcurgerea primei etape de Analiză Multicriterială s-au calificat un număr de trei alternative de traseu ce vor fi studiate în cadrul Analizei Multicriteriale Etapa 2. În cadrul acestei etape se va stabili varianta finală de traseu precum și profilul transversal aplicabil pentru drumul de mare viteză respectiv, profil de autostradă sau profil de drum expres.", a declarat Mariana Ioniță, Directorul General al C.N.A.I.R.

Variantele de traseu propuse au fost proiectate în corelare cu obiectivele implementate de către autoritățile locale (P.U.G-uri, P.U.Z-uri, Autorizații de construire emise, Certificate de urbanism emise), de marii deținători de rețele (rețele electrice, rețele de apă/canal etc.)  sau de către alte instituții ale statului român (M.A.I, M.A.P.N, S.R.I etc.).   

Pentru fiecare sector în parte au fost analizate variante de traseu având la bază informații precum hărți topografice, hărți geotehnice, limitele și localizarea ariilor naturale protejate, anchete de trafic, studiu arheologic preliminar și studiu geotehnic preliminar. Viteza de proiectare folosită la proiectarea elementelor geometrice ale traseului este de 140km/h.

Pentru sectoarele Ploiești – Buzău și Bacău – Pașcani au fost analizate câte 6 alternative de traseu, iar pentru sectoarele Buzău – Focșani și Focșani – Bacău, câte 3 alternative.

Departajarea alternativelor de traseu s-a realizat printr-o analiză cantitativă cu aplicarea următoarelor criterii: criteriul tehnic, criteriul financiar, criteriul de mediu și criteriul social.


Si pe urma, plansele de traseu:

Ploiesti - Buzau




Buzau - Focsani




Focsani - Bacau



Bacau - Pascani




La Consitrans a ramas un singur traseu. 2+2, in mintea mea, face ca asta e traseul deja ales.
Practic, noutati (sau confirmari) fata de ce stiam pana acum:

- A3 - A7 intechange la Dumbrava
- Trefla la Spataru
- Ocolire Aerodrom Boboc pe la est
- Ocolire (la Focsani) pe la est a satelor Mandresti (Cea mai mare porcarie de pe traseu);
- Ocolire Marasesti prin vest
- Ocolire Adjud prin est
- Ocolire Roman prin vest (3 variante)
- Ocolire Pascani prin vest, finalul proiectului e undeva in dreptul localitatii Sodomeni (Surpriza pentru mine, ma asteptam sa fie undeva in lunca Siretului, nu sus pe terasa. Poate ca au luat in calcul acumularea de la Lunca). Si da, pe langa Pascani avem o dunga si cu A8.


yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

#3613
Cum arata cocoasa aia la Focsani ... incredibil.
Vad ca si la BZ e una, dar mai decenta.

Viteza de proiectare 140? WOW.

Ionut

Nu te speria, viteza de proiectare 140 km/h inseamna 130 km/h maximă pe autostrada.