News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.


Allex

O fuga rapida pe zona asfaltata de la canalul de fuga/curba Rusi Ciutea spre nord, atat cat s-a putut.


"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JUVENTUS_1

^
Cam pustie zona...oare sunt in saptamana libera? :hm:
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Allex

Azi e sarbatoare si UMB nu a lucrat. Doar subcontractorii pe Obiectul 3 la batut stalpi si montat parapete (video maine).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Zona neacoperita de Horatiu saptamana trecuta:

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Io

#3320
Ce-i cu podetele de la 5:32 si de la 6:05?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Allex

Sunt podete pentru relocarea unui drum agricol. Asa cum se poate observa inca nu s-au apucat de terasamentul acestuia. Deci mai este destul de munca si pe acest obiect.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

#3322
"Supervizarea proiectarii si executiei variantei de ocolire Bacau"

Zilele trecute a fost termenul pentru depunerea ofertelor si avem 5 ofertanti.

1. TECNIC Consulting Engineering Romania SRL
2. SEARCH CORPORATION
3. CONSITRANS
4. Asocierea VENTURO INVESTMENT - AE DOZORING s.r.o. - AMBERG EGINEERING SLOVAKIA s.r.o.
5. Asocierea KONSENT - INGEO PROIECT - MGGP

Allex

Cateva informatii obtinute ieri:

- La obiectul 3 podul/pasajul de la 9:50 din video se afla in zona mlastinoasa. Se asteapta vreme putin mai buna (?) dupa care se va compacta din nou terasamentul de la capetele podului. Apoi se vor face teste de stabilitate a terasamentului. Daca acestea vor trece atunci se continua lucrarea. Daca nu trec testele atunci se scoate si  se reface terasamentul (din zona respectiva). Anul asta obiectul 3 sigur va fi gata.

- La grinzi se armeaza, se tensioneaza si apoi se "toarna" cate 3 deodata cu o masinarie speciala. La podul peste Bistrita vin cate 5 pe deschidere, deci 300 in total numai acolo. De toate sunt vreo 480. Mai au de lucru (nu stiu exact cate au produs pana acum, nu am apucat sa intreb)

- Nu le este teama de subfinantarea contractului, sunt constienti ca, intr-un final, se va rezolva cu banii iar pana atunci lucreaza pe buzunarul lor (al UMB mai exact).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

Daca asa arata mobilizarea la inceput de februarie (sa nu-mi spuneti ca au planificat vremea asta de afara), oare cum va arata la inceput de martie? Dar dupa 1 Mai?
CNAIR ar trebui sa spuna bogdaproste celor de la UMB.
Doar UMB poate lucra stiind ca va fi platit "altadata". Dar cred ca stiau de la inceput acest lucru, ca de asta isi fac singuri grinzile (este mai ieftin din moment ce oricum ai oameni si esti aproape de casa).
Sau mai bine zis, "stiau" din momentul in care au pus mana pe proiectul tehnic al turcilor.
Care pare extrem de bine facut: niciun blocaj major pe utilitati sau exproprieri? Cum naiba au mers atat de bine demolarile de case aici? Sau erau deja facute/aproape facute?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

razvan96

Mai sunt destule exproprieri de facut, abia acum incep procedurile in sensul asta.

NGC

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2754-hg03022020dgipsmp-2

03.02.2020: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Varianta de ocolire Bacău""

Este vorba despre "imobile proprietate privată supuse exproprierii situate pe raza localităților Hemeiuş, Iteşti, Letea Veche, Luizi Călugăra, Nicolae Bălcescu, Sărata şi Săuceşti din judeţul Bacău".

De mentionat ca acum vorbim despre 1360 de imobile, dar pentru exproprieri suplimentare mai avem si HG 841 / 8019 prin care au fost expropriate 45 de imobile din Hemeius, Itesti, Letea Veche, Nicolae Balcescu si Saucesti.

alecu26

Ce frumos....un proiect pe Fidic Rosu, cu proiect "finalizat" de minim 5 ani de zile, cu un constructor care deja a fost in santier, mai avem nevoie de expropieri suplimentare si inca discutam de posibile blocaje birocratice.
Drumurile noastre POATE;

vancouver

Nu e chiar FIDIC ROSU. UMB are "proiectare si executie". Turcii aveau de facut doar half-profile pe zona de autostrada.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.