News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Intersectia cu DJ 119:








Intre DJ119 si DN2












Raducu Popa

Zona intersectia cu DN2:












Viaductul peste CF, zona Nicolae Balcescu





Raducu Popa

"Intram pe A7"... :)

Viaductul peste Bistrita:








Zona unde se vor produce grinzi:










Raducu Popa

Zona Rusi Ciutea:

Un stalp si un copac rezista eroic...



Au inceput lucrarile la podul peste canal Bistrita:




Camioanele si utilajele UMB aliniate frumos..ordine si disciplina  :)




Zona Letea Veche in care s-a turnat vestitul astfalt:










Raducu Popa

Continuam spre nord, nodul cu DN2F:




Din nod, unde cele doua constructii vor fi demolate. Una din ele deja era in curs de evacuare.




Spre nord, intersectia cu DN2 (zona Bogdan Voda):













Raducu Popa







Pasaj peste DJ207F




Drumurile de exploatare din jurul santierului, initial din pamant, acum sunt pietruite...alt avantaj pentru localnici:






pelan87

R@du, multumim pentru poze!

In pozele cu emulsia de pe zona dintre DN11 si DN2, din ce imi dau eu seama, emulsia nu este pusa peste balast stabilizat. Sau cel putin stratul ala nu are nici aspectul nici gradul de compactare al unui balast stabilizat, asa cum am vazut pe alte santiere.
La fel si pe zona unde au asfaltat, in niste poze postate pe forum acum ceva timp, nu seamana deloc stratul ala cu un balast stabilizat.

Are cineva idee de ce e asa? Balastul stabilizat nu trebuie sa contina si ciment? Si nu se asterne cu finisorul, iar apoi nu se compacteaza ca asfaltul?
Aici, la Bacau, cum de au pus emulsie (si chiar asfalt la Letea Veche) peste ceva ce nu pare a fi balast stabilizat?

Scuze daca nedumerirea mea pare aiurea, dar chiar mi se pare ciudat acest aspect. Si multumesc anticipat pt lamuriri!

SergiuSerj

Sursa Facebook

Imagini de la lucrările de așternere a covorului asfaltic pe Varianta Ocolitoare Bacău.

Link: https://www.facebook.com/DRDPIS/videos/724949467927456/

Dominik

Continuă lucrările de așternere a covorului asfaltic pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău. Imagini surprinse între km 6+700 – 9+990, Obiectul 1 al VO Bacău, pe Calea 1 a tronsonului în profil de autostradă, în zona localității Letea Veche, unde are loc așternerea stratului de bază (AB 31,5). Ulterior așternerii pe cei aproximativ 3,3 km, în pregătire se află un nou tronson de aproximativ 1,5 km, după care va fi abordată și Calea 2 a tronsonului în profil de autostradă.
Echipele de așternere ale constructorului se vor muta astăzi pe intrarea pe tronsonul de legătură între DN 2 și DN 11, în zona localităților Nicolae Bălcescu și Sărata.











DRDP Iasi

You're in Steelers Country

dacianova

Ar fi interesant de văzut șantierul dintr-o dronă. Cred că ar fi destul de spectaculoasă evoluția șantierului față de ultima filmare.

areal51

e in proiect vreo parcare pe ambele sensuri?

TS30

S-a turnat asfalt direct pe "pamant"?!  :hm:

mirceaeliade

Conform CNAIR, VO Bacau a ajuns la 38.00% dupa vreo 6 luni de progres.  Poate ca in Oct 2020 va fi si gata:


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-707

NGC

#3013
Avem niste colegi care fac sau faceau grafice cu stadiul lucrarilor conform documentului actualizat periodic de CNAIR.



Poate cineva sa faca un grafic comparativ cu valorile care apar in documentul cu stadiul lucrarilor de-a lungul timpului si valorile care apar in comunicatul de azi?

Au ascuns numele lunilor pentru care sunt aceste cifre, dar par a fi valori lunare.

@CNAIR, PAPAGALUL Cuc: Cum era aia? 10% stadiu fizic dupa doar vreo 2 - 3 saptamani de lucru? Sau 25% dupa cat timp? :lol:

@CNAIR: De ce naiba mintiti si dati informatii false in documentul cu stadiul lucrarilor?

icristian

Nu am chiar un istoric aici, dar ce pot spune că ultima valoare era 31%, înainte 27, iar și mai înainte 25%. Nu îmi aduc aminte de alta valoare pusa