News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

bogdanstancu

#2625
^^^
"ca sa tina betonul confiat" a se citi: pentru a avea suficienta rezistenta la forta taietoare (eforturi transversale).

vancouver

#2626
Nu, pentru forta taietoare sunt barele verticale, ca si pentru moment (incovoiere). Betonul confiat (fretat, tinut ca intr-o chinga) are rezistenta sporita la forte axiale, adica la compresiune (la apasarea verticala a greutatii podului). In lipsa lor betonul s-ar fisura  si s-ar turti, ca o bucata cilindrica de plastilina pe care apesi de sus cu putere si se turteste prin iesirea mijlocului cilindrului inspre exterior. Exact aceasta miscare de "iesire spre exterior" este impiedicata de inele. Deci inelele nu ajuta la cresterea rezistentei altor bare de otel, ci la cresterea rezistentei BETONULUI din interior.

In general armatura este singura care se ia in calcul la rezistenta betonului armat, betonul se ignora, pentru ca nu rezista deloc la intindere. Rolul betonului e de a mentine armatura la locul ei, facând-o sa conlucreze, facând carcasa de armatura sa functioneze ca un tot unitar, nu doar ca bare izolate. Al doilea rol al betonului e de protectie anticoroziva. Dar exista si o exceptie: la compresiune, adica la apasarea axiala, (verticala in cazul pilelor de pod) se ia betonul in calcul, nu armatura. El rezista foarte bine la compresiune. Totusi, cand elementul (pila) devine subtire, betonul cedeaza si la compresiune. Daca insa se pun inele de fretare (etrieri) atunci rezistenta creste de cateva ori, si atunci in loc sa facem pile de 10 metri grosime, putem sa facem pile cu doar 1 metru diametru folosind aceste inele. E un pic WOW treaba asta, ne permite sa lucram cu elemente suple, fata de alte vremuri, cand nu se inventase betonul armat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

paulmare

^^^ apropo de cutremure, bacaul e in interiorul izoliniei 0.35g  - spre rusinea mea nu stiam
adica valorile de varf luate in calcul sunt mai mari decat la bucuresti care e 0.3g
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=10fjg3Umd1FjX_eCkpEHev9eDh0qCiVmA&ll=45.57516468748445%2C26.559141591531784&z=8

NGC

Nu o sa trec in sinteza licitatia asta, dar sa pomenim aici ca astazi a fost lansata licitatia "Închiriere utilaje si autobasculante pentru asigurarea suportului logistic la Varianta de ocolire a Municipiului Bacău (pentru siturile arheologice 2, 3 și 4)".

Valoare estimata: 298.620,00 RON fara TVA

Durata contractului: 63 zile calendaristice

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 05.06.2019

Ionut

S-au ridicat binisor elevatiile la podul peste Bistrita:



filmulet DRDP Iasi

Skynick

E mai lung podul acesta decat cel de la Suplacu de Barcau?

Ionut

Nu. Asta are cam 1,2 km iar la Suplacu avem 1,7 km.

Allex

Dupa vot o vizita scurta pe la podul peste raul Bistrita


























Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Am ajuns pana la devierea DJ207F dintre Saucesti si Schineni. Pana acolo progres vizibil nu este, doar am observt ca o foreza Zublin a luat locul celei UMB. Nu am vazut sa se fi lucrat pe undeva la terasamente mai ales din cauza vremii. Din cate spunea cineva muncitorii vor lucra si saptamana viitoare si apoi vacanta o saptamana (pentru Inaltare).

Scuzati intarzierea update-ului dar am fost putin "faultat" (minic grav) si oricum nici nu am avut vreme buna mai deloc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Nicio problemă, mulțumim pentru update! Cred ca dupa vacanta mai facem o vizită cu drona. Pe la final de iunie cred. Vedem. Sa mai inainteze și la terasamente.

Allex

Chiar vroiam sa va sugerez sa nu va grabiti inca cu drona.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

A plouat foarte mult, e firesc să nu fie avans mare la terasamente. Dar acum în vara sigur vor baga grupa mare, cei de la UMB sunt vestiți la avansul terasamentelor.