Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Allex

^^ nu stiu ce sa zic, mai bine lasam cunoscatorii sa se pronunte.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: tom_sawyer on February 12, 2018, 10:04:26 PM
Data limita de evaluare a ofertei: 08.03.2018 18:00

Si marmota. Asta e doar asa ca sa fie completat ceva acolo.

NGC

Quote from: Ionut on February 12, 2018, 05:42:52 PM
Dacă doar ăștia 4 sunt ofertanții... Este tragic. Singura variantă OK ar fi UMB. Turcii nu sunt chiar de neglijat... dar e tragic ca pe un asa contract avem 4 oferte din care două de la firme de duzină. Asta înseamnă OMT 600...

E chiar mai rau.

Spre deosebire de A0, DX12 si PiSi 1 si 5, unde avem variabile necunoscute, aici cam totul era destul de clar.
Daca doar o firma serioasa a depus oferta, asta spune multe.

Sunt foarte curios ce vom avea la Suplacu de Barcau - Bors, avand in vedere degradarile survenite intre timp si posibilele surprize.

NGC

Quote from: Loko on February 12, 2018, 10:09:56 PM
Referitor la licitatia pentru centura Bacau, exista vreo posibilitate/risc ca aceasta a fie anulata? Ma refer la discutia in legatura cu OMT 600.

Mai asteptati cateva zile si mai vorbim. Nici atunci nu va fi totul 100% sigur, dar vom avea mai multe date.

Loko

^^

Ok, dar in principiu, solutia va fi una unitara pentru toate loturile aflate in aceasta situatie? Adica, daca se anuleaza pt. Centura Bacau, se anuleaza si pt. Craiova-Pitesti, loturile A3 de la vest de Cluj, podul Braila, etc, sau nu sunt legate intre ele?

In cazul in care va exista o anulare in lant, cred ca s-ar ivi prilejul potrivit pentru a avea un 'moment zero', i-ar permite lui Iohannis* sa forteze un pact pentru autostrazi, care sa presupuna depolitizarea sectorului si revenirea la acel plan cu CNIR unde sa fie recrutati cei mai buni profestionisti romani din domeniu, adica ce zicea Drula aici.

*If and only if he cares.

dumbravaandrei

#1730
Nu e chiar asa. Astea sunt contracte comerciale, mai au pana intra sub incidenta codului penal :D. Atat timp cat respecta legislatia achizitiilor publice nu vad motiv de anulare. Iar din cate stiu, daca nu esti angajat MT, ordinele de ministru sunt pura maculatura. Asa ca daca s-a semnat un contract, faptul ca dispare un ordin de ministru nu afecteaza cu nimic desfasurarea lui. Daca se schimba o oug/hg/lege, atunci desigur, era deranj ceva mai mare, dar anulari la contracte deja semnate, nicidecum. OMT600 asta e un fel de ghid pentru angajatii MT cum sa elaboreze si sa implementeze un proiect (un fel de ghid al solicitantului).
Pact cu cine pentru ce? Ce treaba are kwj? Are suficiente parghii si mecanisme daca chiar ar vrea sa faca ceva.

JUVENTUS_1

#1731
Nu se va anula ... sa zicem ca am o premonitie  ;)
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

TibiV

Hmmm...
Interesante premonitii...

Sa nu spui sa sunt doar "educated guess"...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

VictorC

Quote from: AlexAllex on February 12, 2018, 06:40:56 PM
Pe proiect de half profile. Licitatia actuala a fost pe proiectare la full profile si executie. In principiu proiectul trebuie doar completat (lucrari de arta pe calea estica plus asfalt) si usor modificat (indicatoare, marcaje rutiere, etc) pe zona unde se suprapune cu A7. Vezi si tu cat tragem pentru niste becuri pe A10.

Pe obiectele 2 si 3 nu ar trebui sa existe modificari.

Totuși, 6 luni pentru această completare/re-proiectare?Au fost loturi întregi de autostradă contractate cu 4 luni pentru proiectare de la zero...

Allex

Nu ii opreste nimeni sa termine cu proiectul mai devreme...

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

^^
VictorC, 6 luni eu zic că e puțin pentru cât e nevoie. În primul rând, documentația (SF+PT) pe care a lucrat Eko e praf, sunt diferențe de cote de câțiva metri între ce e în documentație și ce e în teren, diferențe de analize geo, diferențe de componența solului etc. În plus, dacă s-a scos pe FIDIC Galben, va trebui obținut un nou certificat de urbanism, avize noi, studiu geotehnic nou.

Ionut


Ionut

ONG, despre ofertele pentru Centura Bacău: Ne îngrijorează foarte mult atât numărul, cât şi calitatea ofertanţilor. Licitaţia – lansată pe Ordinul 600, aspru criticat de Comisia Europeană

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură se arată îngrijoraţi numărul ofertelor depuse pentru Centura Bacău, dar şi de "calitatea" ofertanţilor şi apreciază că situaţia este determinată de lansarea licitaţiei în baza Ordinului de Ministru 600 care comportă numeroase riscuri fiind "aspru criticat" de constructori, proiectanţi, consultanţi, dar mai ales de Comisia Europeană.

News.ro

GrmmrNzi

Quote from: Ionut on December 18, 2011, 09:02:16 AM...OBIECTIV 1, compus din:
* B-C = Autostrada A7 (16,269 km), profil complet autostrada intre KM 2+413-KM 18+682
* B-A = conexiune A7-DN2 la sud (2,413 km), drum 1x1
* C-D = conexiune A7-DN2 la nord (1,596 km), drum 1x1
etc...
Ionuț, îmi cer scuze că îmi permit să te corectez cu primul meu post, dar aici (ca și în alte părți, de ex. VO Suceava) vrei să spui 1+1. E o mică diferență, a explicat frunzăverde cum stă treaba, acum vreo trei ani.

NGC

Quote from: Ionut on February 14, 2018, 07:31:39 AM
Maine, 15 feb, avem termen pentru contestatia SEARCH la CAB.

15.02.2018

Quote
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la data de 22.02.2018. Pronunţată în şedinţă publică azi, 15.02.2018.