Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

#1590
Extrase din CS.











KenyaSong

#1591
Quote from: NGC on December 16, 2017, 02:12:22 AM
Se ocupa cineva de conversia CS in format PDF in care se poate cauta?

http://wikisend.com/download/682518/cs.pdf

http://wikisend.com/download/370122/contract.rar

Da, le modific eu, vor aparea la adresa asta dropbox pentru cateva zile:
https://www.dropbox.com/sh/5hx61ohcw124r4h/AABCXPvxiNQpJxYgyPHEUYtLa?dl=0

LE: Gata, doar cs era rasterizat


Ionut

@cristi5 @NGC

Ma ocup eu de planuri in weekend (sper sa am timp ca azi ma duc la metrou M5), dar va rog sa imi dati un link de unde sa descarc. Sau asteptam pana cand apare licitatia pe site-ul CNAIR si iau de acolo plansele.

NGC

Avand in vedere semnificatia zilei de astazi si a evenimentelor ce vor avea loc, din partea mea putem astepta pana Luni cand documentatia va fi disponibila in principiu aici, intr-un singur fisier arhiva.

storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1125/

Daca chiar e graba, zecile de bucati de arhive se pot lua din SEAP.

Ionut

Nu este graba. Oricum asemenea mizerie de conducere in CNAIR nu am mai vazut niciodata de cand urmaresc eu domeniul (adica din 2009-2010). Au promis la SCS Transport si la CM POIM, atat cei din CNAIR cat si cei din MT ca NU mai lanseaza licitatii pe OMT 600. Guess what, tocmai au lansat pe OMT 600 prima autostrada din Moldova.

Ce poti sa mai comentezi??!!??!

Asteptam pana luni, nu e graba...

Allex

Pacat ca nu au prevazut si doua spatii de servicii (cate unul pe sens) intre Rus-Ciutea si DN2F in zona Radomiresti.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

#1596
Am scris un mesaj mai lung referitor la răspunsurile CNAIR la poziția API în care cere demisia lui Ioniță și nu numai aici. Pun doar ce e referitor la A7.


Tot la partea de ridicări pe SEAP aș vrea să mă opresc separat la proiectul centurii Bacău, fiindcă aici e o altă problemă. Săptămânile trecute, la CM (Comitet Monitorizare) POIM, ministrul Stroe și cei din CNAIR au declarat oficial în fața reprezentantului pentru România din partea UE și a celorlalți membri CM POIM, după ce au fost urecheați în mod repetat pentru ordinul 600, că nu vor mai lansa proceduri de licitație până la apariția noului contract național FIDIC și abrogarea ordinului 600. Tocmai au încălcat această promisiune prin lansarea pe SEAP a centurii Bacău și e foarte grav. Nu m-ar fi surprins dacă ar fi făcut afirmațiile respective în fața presei, sau într-un răspuns pe 544, sau răspuns la interpelarea unor deputați, fiindcă m-am obișnuit să le aud minciunile în acest cadru, dar față de UE, față de reprezentantul lor în România, față de comitetul care aprobă finanțarea europeana pe proiecte, după ce ți se atrage atenția că faci o prostie și că ar trebui să te oprești, tu zici că îți pare rău și că te oprești, dar defapt, pe la spate, continui, e foarte grav. Sper ca acest aspect să ajungă la urechile decidenților de la Fonduri Europene și UE and so on fiindcă cineva trebuie să ia atitudine în fața măgăriilor acestor indivizi.

NGC

#1597
Quote from: horatiu.cosma on December 16, 2017, 02:38:05 PM
cineva trebuie să ia atitudine în fața măgăriilor acestor indivizi.

Hai sa facem cumva ca sa fim siguri ca ajunge la urechile cui trebuie cat mai repede. ;)

Ionut

Vad ca a aparut pe siteul CNAIR documentatia de la Centura Bacau. O sa descarc maine (marti) si pun pe forum. Deci rabdare. Acum vad din caietul de sarcini ca A7 va fi botezata "Autostrada Moldova". Bine era botezata... dar eu vad prima data denumirea intr-un document atat de important cum este un caiet de sarcini.

Ionut

Bun, s-a pus mai sus Caietul de Sarcini (Cerintele Beneficiarului), pun si eu in format pdf atasat.

Ionut

Inainte sa pun plansele, ca sa fie clar, traseul A7 este intre km 2+413 si km 18+682. Adica sunt 16,269 km de autostrada. Capetele centurii sunt la nivel de DN: capatul de sud intre km 0+000 si km 2+413 (2,413 km) si capatul de nord intre km 18+682 si km 20+278 (1,596 km). Capetele vor lega A7 de DN2 atat la sud, cat si la nord, inconjurand Bacaul.

Ionut

#1601
Profilul capetelor de sud si de nord este 1x1, o banda pe sens, banda de 3,5 m si acostament inierbat de 1 m (pentru fiecare sens).

Ionut

#1602
Mai in detaliu: tot proiectul are 3 OBIECTIVE!

OBIECTIVUL 1 - tocmai l-am descris - este A7 (16,269 km) plus drumurile care conecteaza A7 de DN2 la sud si la nord. OBIECTIVL 2 - la NORD conecteaza OBIECTIVUL 1 de DN15 (drumul spre Piatra Neamt). OBIECTIVUL 3 - la SUD conecteaza OBIECTIVUL 1 de DN11 (drumul spre Onesti). OBIECTIVUL 2 (la nord, DN2-DN15) are 3,165 km. OBIECTIVUL 3 (la sud, DN2-DN11) are 7,366 km.

Atat OBIECTIVUL 2 cat si OBIECTIVUL 3 au profile identice de DN 1x1, cu o banda de 3,5 m pe sens, 2x1,0m acostament inierbat.

Ionut

Acordul de Mediu



Structurile majore



Podul peste Bistrita are peste 1,2 km!!!

Ionut

#1604
Vad ca documentatia include atat partea de SF, cat si de PT si DDE.
VOI PUNE PLANSELE DIN PT!

Acestea sunt relevante, pana la urma, pentru ca asta se va executa. Fiind planse din PT, nivelul de detaliu este ridicat, asa ca imi va lua mai mult timp sa le pun pe toate. Plus ca drumul este foarte lung (toate cele 3 obiective), deci va trebui sa aveti rabdare.

Pana una-alta, va pun atasate Auditul de Siguranta Rutiera si Studiul de Trafic.