News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

Da, diavolul stă în detalii, am crezut că exista un studiu de fezabilitate, nu SPF...

AdrianB1


tom_sawyer


NGC

^^^

Quote from: NGC on October 23, 2017, 08:58:02 PM
Documentatia initiala incarcata in 29 Septembrie in SEAP a fost respinsa. E asta o noutate? :lol:

NGC

Quote from: NGC on July 11, 2017, 06:17:58 PM
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Ploiesti - Buzau":

   23.032.579,36 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
2. ? RON fara TVA    CONSITRANS SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SAS
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
6. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
7. ? RON fara TVA    Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL SRL - 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA
8. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
9. ? RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA

Ofertele EUROCERAD INTERNATIONAL si CONSITRANS au fost respinse la faza DUAE si s-au depus contestatii.

Ionut

Consitrans a luat reject în faza DUAE?!? Tot greseala materială sau WTF?!

alecu26

Exact. Dar sincer imi doresc sa mai intre noi firme pe piata

Drumurile noastre POATE;

ultrasbz

Va prezint o propunere personala pentru traseul A7 intre A3 si Buzau.

Am suprapus-o peste o harta OpenStreetMap si am incercat sa minimizez cat se poate de mult numarul de structuri.
Am evitat nevoia exproprierilor de cladiri.
Traversarea raului Buzau am facut-o prin locul unde albia era cea mai ingusta conform imaginilor satelit.
Am evitat padurile Spataru si Frasinu.

Puteti analiza traseul la link-ul: http://share.mapbbcode.org/pldcb

Punctele principale ar fi:
- Nod A3 in zona Dumbrava
- Pod peste CF + DJ101F
- Pod peste raul Cricovul Sarat
- Nod DN1D (Directiile Urlati, Urziceni)
- Nod Mizil (DJ100C)
- Nod Pietroasele (DJ203C) - optional
- Nod Buzau Sud (DN2, deserveste si DN1B, si DN10 spre Brasov via Centura Buzau)
- Pod peste CF in zona Gara Buzau Sud
- Nod Buzau Est (DN2B, directia Braila)
- Pod peste raul Buzau
- Pod peste CF la nord de Vadu Pasii
- Nod Buzau Nord + drum de legatura la DN2



dr4qul4

Doar ca ai nevoie si de continuare spre Rm Sarat, unde probabil vei ocoli tot prin est, asa ca nu vad de ce ai traversa inapoi CF. Mai degraba Ar cadea nodul Buzau nord si ai merge prin estul bazei aeriene.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Quote from: dr4qul4 on November 03, 2017, 05:53:34 PM
Doar ca ai nevoie si de continuare spre Rm Sarat, unde probabil vei ocoli tot prin est, asa ca nu vad de ce ai traversa inapoi CF. Mai degraba Ar cadea nodul Buzau nord si ai merge prin estul bazei aeriene.
Cam așa e, și la baza aeriană (de fapt, Școala de aviație Boboc) ar fi și nodul cu DX spre Brăila-Tulcea. Dar nodul Buzău Nord ar putea rămâne și doar drumul de legătură cu DN2 și DN10 să treacă calea ferată.

ultrasbz

Da, motivul pentru care trecusem din nou calea ferata era ca mi se parea ca altfel nodul Buzau Nord ar fi fost deja mult prea departe de oras.

Dar daca ne gandim ca se vrea redeschiderea podului Vadu Pasii care ar reconecta direct orasul cu acea zona, atunci poate intr-adevar ar fi de ajuns ca doar drumul de legatura la DN2 sa traverseze CF.

In aceasta analiza ar fi fost important de stiut pe unde ar trece autostrada Buzau - Braila, la nord sau la sud de raul Buzau.

In cazul in care ar trece pe la nord, atunci nodul Buzau nord mentionat mai sus ar putea fi un mega nod intre A7, A spre Braila, drumul de legatura spre DN2 si un drum direct spre oras via podul Vadu Pasii. In acest caz intr-adevar nu ar mai avea sens ca A7 sa treaca inapoi CF si poate ocoli prin est baza militara.

AdrianB1

Autostrada nu e construita ca sa aibe Buzaul centura mai buna, se pun noduri unde are rost. Pe desenul asta autostrada se invarte degeaba in jurul orasului, lungind traseul. Ce e mai eficient si mai ieftin, o autostrada mai lunga cu conexiuni scurte sau o autostrada mai scurta cu conexiuni mai lungi?

ultrasbz

Pana la urma autostrada deserveste si orasele mari de pe traseul ei. Ma indoiesc ca scopul principal al A7 e sa ajungi de la Bucuresti la Siret.

In acest caz, vei observa ca daca vrei sa alegi un traseu in asa fel incat sa nu intri prin case, sa nu tai paduri, sa nu traversezi raul pe unde e mai larg, etc. si totusi sa treci cumva si "pe la Buzau" si nu la 50 km de el, nu este chiar asa de simplu.

In desen traseul nu serpuieste pe langa oras "degeaba" si nici "ca sa aiba Buzaul centura mai buna", ci tocmai din multiplele motive enumerate mai sus.

De-asta am deschis discutia, pentru a obtine feedback, de aceea chiar astept cu interes o varianta alternativa.

Neufunk

Noduri costa mult, intradevar, si trebuie sa lungeti traseul, insa sunt si foarte importante pentru cei care locuiesc in zona respectiva. Trebuie facut un compromis. Hai daca tot facem autostrada sa o facem ca lumea, cu beneficii pentru toata lumea. Nu cred ca are rost sa muti toata autostrada in vestul scolii de aviatie, insa poti avea o intersectie in X cu autostrada de la Braila, iar un capat al intersectiei sa dea intr-un drum de legatura care sa continue pana la E85.

Cum ar fi ca pe A0 sa nu existe decat nod cu A1 si A2, ca doar e autostrada nu centura? DNCB are noduri suficiente.

vancouver

Asa cum am scris deja de mai multe ori si am explicat in mod detaliat, autostrazile de tranzit TREBUIE SA AIBE CAT MAI PUTINE NODURI in apropierea oraselor mari. Aceste autostrazi TREBUIE SA TREACA LA O OARECARE DISTANTA DE ORASELE MARI. Motivul principal il reprezinta traficul de rush-hour, care poate duce la blocaje majore. Ori la distante mari e foarte enervant acest fenomen, de a avea ambuteiaje si trafic local puternic, la trecerea pe langa fiecare oras mare. Greseala o observam in vestul Europei in nenumarate locuri.

Mai adaug si nervozitatea deosebita a traficului local (oamenii se grabesc la servici dimineata, iar seara acasa si la cumparaturi), gradul ridicat de soferi neatenti in traficul local (femei tinere, persoane in varsta, alcool la volan uneori) - toate acestea reprezinta o perturbare a traficului de lung parcurs, care este unul linear, linistit, dar totusi cu viteza crescuta. Pot fi aceeasi soferi - care la long-distance se comporta intr-un anume fel, iar cand circula local in alt fel. Hai sa eliminam acest conflict (care acum exista pe DN) si sa separam tranzitul (long-distance) de local.

Nu in ultimul rand, traficul de tranzit este cel producator de valoare in economie. Orice ambuteiaj, orice accident inseamna pagube economice, poate chiar imense. Deci DA, este un deziderat, ca acest trafic sa fie linear, neperturbat.

Mai sunt si alte considerente, nu le mai enunt, ca deviem.


La Buzau este logic un nod la sud-vest cu DN2 in zona Spataru si un nod in est cu DN2B, deservind accesul spre centrul orasului si spre zona industriala. Urmatorul nod spre nord il vad la DJ220 (care iese in DN2 la Posta Calnau).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.