Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

ddfab

inca 2 luni? astia nu-s normali !!!  :bash:

JUVENTUS_1

Macar de ar ramane termenul asta, dar fac pariu ca la sfarsitul lunii septembrie ne trezim cu o noua amanare...banuiesc ca 30.11.2017!  :D
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Neufunk


TibiV

Nttt...
Urmat de 31.01.2018, ca sunt multe libere de Craciun si Anul Nou...
Nu ne permitem sa surmenam specialistii CNAIR.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Avem noi termene pentru evaluarea ofertelor.

Ploiesti - Buzau: 30.09.2017
Buzau - Focsani: 09.10.2017
Focsani - Bacau: 15.09.2017

voicul

Suntem surprinsi si nu ne asteptam la asa ceva  :lol:

__dir

Cum de au scapat aceste licitatii de clauza rezolutorie? :)

NGC

Explicatia e simpla. Clauza rezolutorie a fost introdusa doar din 2017 si pana acum doar la licitatiile pentru proiectare si executie.

NGC

Dupa cum era de asteptat, avem din nou o veste buna. :D

Avem ofertanti si pentru ultima din cele 4 licitatii, adica pentru Bacau - Pascani, si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica.

Neufunk

Pasarelele nu ne pot povesti nimic despre Pascani - Suceava - Siret? Sau au pus aia Patriotul in alarma si nu au acces  O:-)?

Pe DN2 va fi bataie daca se va face numai pana la Pascani fara continuare pana macar dupa Suceava. Nu stiu daca are rost sa fie dus drumul pana la Siret, deoarece dupa Suceava deja nu mai ai orase mari si ai in principal tranzitul de la vama catre sud.

dumbravaandrei

Interesant ca s-a deblocat Bacau-Pascani.

@Neufunk E un trafic INFERNAL intre Suceava si Siret, din pacate DN-ul isi ia tribut aproape lunar pe acolo (morti adica). Trebuie gasite solutii si dupa Pascani dar e pe urmatorul exercitiu de finantare in MPGT.

__dir

Miram-as daca vad excavatoare in urmatorii 5 ani pe B->Bacau. Dupa fiasco-ul centurii BC cine mai crede ca sunt in stare cei din CNAIR de ceva?

vancouver

Nu stiu ce legatura are cu buldozerele. Deocamdata avem licitatii pentru SF+PT+DE. Adica in primul rand proiectare. Pana in cele mai mici detalii. Inclusiv obtinere avize, incl. pregatire documentatie de licitatie pentru constructie.

Dar in orice caz FARA CONSTRUCTIE.

Asa ca discutam pe de o parte de sume mici de bani, raportat la pretul final. Doi la mana, sa presupunem ca peste 2 ani incepe proiectarea, dupa ce se termina cu contestatiile. Mai dureaza minim 2 ani din acel moment pana sa se poata demara licitatia pentru constructie si alti minim 2 ani pana se ajunge la semnarea contractelor de constructie.

Deci - in cel mai fericit caz - peste 6 ani, in 2023, avem prima lopata in santiere. Mai repede se poate numai cu presiune politica si cu sarirea unor etape, ceea ce in final va cauza alte probleme.

Diferenta majora la varianta aceasta (FIDIC ROSU) este ca in ziua semnarii contractului de EXECUTIE vom avea tot ce trebuie, inclusiv AM+AC+exproprieri+proiecte de utilitati gata. Adica nu vor mai exista motive de amanare birocratica. Si nu doar teoretic, ci si practic, la 2 ani dupa ordinul de incepere al lucrarilor putem avea si darea in folosinta. Asa se intampla in vestul Europei, de vedem ca santierele dureaza numai 2-3 ani. Logic, pentru ca sunt pe FIDIC ROSU si anterior dureaza 7-10 ani faza de pregatire cu tot cu proiectarea in detaliu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

andrei@buc

Quote from: vancouver on August 10, 2017, 11:19:55 PM
Deci - in cel mai fericit caz - peste 6 ani, in 2023, avem prima lopata in santiere. Mai repede se poate numai cu presiune politica si cu sarirea unor etape, ceea ce in final va cauza alte probleme.
[...] Asa se intampla in vestul Europei, de vedem ca santierele dureaza numai 2-3 ani. Logic, pentru ca sunt pe FIDIC ROSU si anterior dureaza 7-10 ani faza de pregatire cu tot cu proiectarea in detaliu.

daca CNAIR si MT ar fi organizatii private, ai spune ca ele nu au aceasta "cultura organizationala". fiind de stat ai spune ca tine de "mentalitate". ma uit pe site-ul cnair si sunt o multime de proiecte cu "perioada de proiectare: 6 luni", de parca ar poiecta 5 case insiruite sau un bloc cu 10 apartamente. daca aplici atitudinea "mircea, fa-te ca lucrezi" la proiecte mari precum pitesti sibiu sau braila tulcea o sa iasa precum metroul drumul taberei: intarzieri de 100-300% din perioada estimata initial.


NGC

#1379
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani":

   27.667.305,62 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 15.755.119,04 RON fara TVA    CONSITRANS SRL
2. 16.950.944,23 RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
3. 20.806.594,69 RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
4. 21.843.236,38 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
5. 23.213.150,00 RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
6. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
7. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD