News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Denis


alecu26

#616
De la caz la caz. Nu pare a fi o regula generala. Cu cat e structura mai mica se construieste mai mult din ea. O sa pun imediat niste planse pentru exemplificare.

Podul peste raul Bistrita este pe un singur sens. E destul de mare structura. As zice ca va fi structura critica pentru finalizarea proiectuluii.

Plansele de structuri:

ceva trecere animale la km 11+800



Pod canal de fuga Letea, pe la km 5+333. Se fac doar infrastructurile, deoarece podul e nici scurt nici lung, dar deschiderea principala e destul de mare la 70 de metri.


Pod raul Precista km 11+200



Pod raul Bistrita complet doar pe un sens, fara nimic din celalat sens, km 3+200


Drumurile noastre POATE;

ovideatza

#617
Avand in vedere ca din A7/DX7 a iesit DX5, chiar va fi un caz interesant centura Bacaului la nivel (previzionat) de A si pozitionata pe un drum expres.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=205.msg118125#msg118125

In schimb cred ca e de dorit asa intr-un fel. Pentru ca, teoretic, daca se doreste transformarea DX-ului in autostrada atunci aceasta sectiune este deja pregatita pt A.

Horațiu 87

#618
Au început lucrările la centura Bacăului. Dragoș Benea: ,,Cea mai importantă investiție din ultimii 25 de ani" – VIDEO FOTO

Luni, la prânz, au fost inaugurare oficial lucrările la șoseaua de centură a municipiului Bacău. Au participat Dan Marian Costescu, ministrul Transporturilor, Cătălin Homor, directorul general al CNADNR, Dragoș Benea, președintele Consiliului Județean, Halim Balkaya, directorul general al Eko Insaat Ve Tic As, senatorul Dragoș Luchian și deputatul Ionel Palăr. Rolul de gazdă i-a revenit lui Liviu Mirea, directorul general al Primacons SRL – Egnatia Odos SRL, asocierea de firme care asigură dirigenția de șantier.

Liviu Mirea a explicat traseul șoselei de centură. Astfel, de la intersecția cu DN 11, 7 km până în DN 2, centura va fi cu câte o bandă pe sens. De la intersecția cu DN2, se merge spre autostrada care va veni de la Focșani spre Roman. Aici, profilul va fi de autostradă, dar în prima etapă, se face doar calea a doua, cu o bandă de dus și două de întors. Apoi, centura merge până la legătura cu DN2E, unde va fi o intersecție cu drumul spre Vaslui, se continuă până la punctul în care se va ieși de pe viitoarea autostradă. Mai departe, centura Bacăului se întoarce la DN2 și ca continua spre DN15. La început, vor lucra circa 30 de persoane, dar se va ajunge la 500, în perioada de mobilizare maximă.

Ministrul Dan Marian Costescu a vorbit de unele probleme birocratice, avize, autorizații, care se vor obține în următoarele 2-3 luni. ,,Pe hârtie, arată foarte bine, important este că deja, de astăzi, nu mai vorbim despre hârtie. Pe bucățile pe care avem front de lucru, acum trebuie să-l vedem pe constructor cum o să lucreze mai departe. Acum, e un proiect care pare să aibă o dinamică foarte bună, avem o învigorare de la ministerul Transporturilor, avem tot sprijinul de la Consiliul Județean", a declarat minsitrul Transporturilor.

Dragoș Benea, președintele Consiliului Județean a remarcat accelerarea documentelor pentru realizarea șoselei de centură, în ultimele luni. "Sper ca, peste doi ani, tot domnul ministru să fie cel care inaugurează această lucrare, pentru că, efectiv, am simțit un suflu în tot ce a însemnat centura ocolitoare a municipiului Bacău, în ultimele 4-5 luni. Aceasta este, net, cea mai importantă investiție din județul Bacău, din ultimii 25 de ani".

Dragoș Benea a menționat că investiția are și finanțare, și fonduri suficiente prinse în bugetul CNADNR. De asemenea, președintele Consiliului Județean Bacău a pledat pentru realizarea unei autostrăzi care să lege Moldova de Ardeal, în acest deceniu. ,,Noi sperăm să fie Bacău-Brașov, pentru că e cea mai ieftină și, fiind o problemă de finanțare, ar trebui să primeze varianta cea mai ieftină", a precizat Dragoș Benea.

În final, senatorul Dragoș Luchian a remarcat ritmul de peste un kilometru pe lună, pe care trebuie să-l realizeze constructorul, iar ministrul Costescu i-a răspuns că lucrările vor fi supravegheate îndeaproape. Lucrările sunt realizate de firma turcească Eko Insaat Ve Tic As și vor costa circa 88 de milioane de euro.

http://zdbc.ro/video-foto-au-inceput-lucrarile-la-centura-bacaului-dragos-benea-cea-mai-importanta-investitie-din-ultimii-25-de-ani/

http://www.youtube.com/v/1YlVsAav0UA

ovideatza

Din filmare ar reiesi ca va fi un 2+1 alternativ.


Denis

Autostrada va avea nod cu DN2F? Nu ar fi rau daca ar fi nod acolo sa preia traficul dinspre Vaslui.

FRS

Știe cineva pe unde au cei de la Eko organizarea de santier sau birourile?

aditd

Quote from: Denis on May 30, 2016, 05:28:59 PM
Autostrada va avea nod cu DN2F? Nu ar fi rau daca ar fi nod acolo sa preia traficul dinspre Vaslui.

"Apoi, centura merge până la legătura cu DN2E, unde va fi o intersecție cu drumul spre Vaslui, se continuă până la punctul în care se va ieși de pe viitoarea autostradă."
Eu nu am gasit drumul asta pe langa Bacau si presupun ca e greseala si e DN2F

Denis

Pe OSM e DN2F  :D si nu apare nici un nod.

Allex

Quote from: FRS on May 30, 2016, 05:41:08 PM
Știe cineva pe unde au cei de la Eko organizarea de santier sau birourile?

Langa nodul cu DN2F, iesirea spre Vaslui. Birourile sunt pe strada V. Alecsandri, vis-a-vis de DSP
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Quote from: Denis on May 29, 2016, 10:17:02 PM
NGC20 pai lamureste-ne si pe noi daca ai informatii.In proiect cum apare(A sau DX)?

A raspuns deja vancouver si este vorba de autostrada. In plus, trebuie tinut cont ca nu era (si nu este) clar ce inseamna DX in viziunea CNADNR.

Horațiu 87

Si totusi, s-ar parea ca avem in continuare probleme cu finantarea (inca nu este semnat contractul de finantare)

http://www.fonduri-ue.ro/images/files/programe/INFRASTRUCTURA/POIM/2016/06.01/Portofoliu_POIM_stadiu_15_aprilie.pdf

@TibiV, eu nu am nici o vina, doar am dat copy-paste la articol (asa fac de obicei) pentru a fi mai usor de citit si de pe telefon   8) 8)

cove_adrian

#628
Quote from: vancouver on May 30, 2016, 12:05:14 AM
Ulterior, daca traficul o cere, se va asfalta si al doilea fir, fiind necesara o noua licitatie. Asfaltarea se poate face in 2-3 luni, plus aranjarea nodurilor, plus marcaje = ca. 6 luni de munca. Fara a mai fi necesare exproprieri, decontaminari, arheologie. Avizul de mediu si AC ar trebui sa fie atunci o formalitate.

Fara suparare dar cum vine asta "daca traficul o cere"? Pai la ce o mai facem? Normal ca traficul o cere. Am si o intrebare: de ce (INTOTDEAUNA) cand e vorba de un proiect (major - din perspectiva Moldovei) de infrastructura mare se urnesc incet spre deloc. Adica din anii 2000 traficul o cere si acum cand sa se faca, o facem "romaneste", adica half-profile? Si nu e niciun termen clar cand va fi facut si firul 2. Adica nu e o chestiune de luni, e o chestiune de "licitatie".
Cand ai un MZA intre 9.300-11.000 (cf Cestrin 2010) eu cred ca merita efortul si justifica investitia. Cel putin ca o reparatie morala pentru tot ceea ce nu s-a facut in cei 26 de ani de "democratie" si "capitalism pro-vest european" in Moldova.

In problema variantelor ocolitoare exista 2 orase din Moldova care efectiv se darama din cauza lipsei unui tronson care sa scoate traficul din zona locuibila: Bacau si Barlad.
Speram ca firma castigatoare la Bacau sa execute rapid, fara oprelisti si piedici administrative si birocratice locale, regionale si chiar nationale.
Asteptam o mobilizare exemplara pentru firma castigatoare!
Sa fie intr-un ceas bun.

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

alecu26

ai dreptate privind fazarea. Problema vine ca, gândirea pentru acest proiect, si strategia de implementare s-a facut poate acu 10-15 ani...când nu explodase inca traficul.
Drumurile noastre POATE;