Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

paullie

Struniti ??! Asta faci când merge prea repde. Astia trebuie biciuiti.

NGC

Quote from: mirceaeliade on October 24, 2022, 10:05:49 PMDaca jurnalistul nu baga baliverne, asta inseamna ca ar trebui sa stie vrabiutele care e suspectul castigator la PlBz3

Hai ca e usor de ghicit castigatorul. Sa vedem cat timp le mai ia sa il anunte. ;)

TeoH9

Grindeanu:
Quotepe lotul 3 s-au cerut documentațiile de la compania câștigătoare, dacă toate lucrurile sunt în regulă, săptămâna viitoare, CNAIR va desemna câștigătorul și pe lotul 3
Așadar nu știe dacă documentele cerute sunt în regulă, așadar nu e tot TRAMECO&co.
Dacă ar fi să ghicesc aș zice că e câștigător TEFKEN.

oneLess

^,^^
ce veste bună ar fi, plus deja Chețani, plus măcar un A0N ... până la crăciun ... A7 se rostogolește și el ușor ușor ...

jalemare

Nurol pe lotul 3 PLBZ

Am desemnat astăzi un nou câștigător pentru construcția Lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău (13,9 km) !
Lotul Pietroasele-Municipiul Buzău a fost atribuit Asocierii de constructori turci  NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (LIDER DE ASOCIERE) - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. la valoarea de 1,093 miliarde de lei (fără TVA), după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor ( în conformitate cu dispozițiile CNSC și ale Curții de Apel București).
Dacă nu vor fi depuse contestații, vom putea semna contractul finanțat prin PNRR peste 10 zile.
După semnarea contractului pentru acest lot care face parte din A7, lucrările care includ 8 poduri și un pasaj (1,26 km), trebuie finalizate în 20 de luni.

Facebook Cristian Pistol

NoWords


mdragos

Sa vedem ce zice NGC  :D  . El stie cel mai bine cum e "joaca".

Ionut

Of se rostologește în continuare stupizenia asta cu Pietroasele în denumirea lotului care n-are nicio treabă. Nodul e la Spătaru toată ziua. Dar ce mai contează... să nu caute vreunul autostrada la Pietroasele că nu o găsește.

Într-o altă ordine de idei, sunt curios dacă depune beni contestație. Sau ceilalți rămași în cursă. @NGC poate întinzi antenele.

jalemare

Sa punem si comunicatul oficial:

Joi, 27.10.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei Civile Intermediare nr. 1454/03.06.2022, Deciziei Civile nr. 1857/11.07.2022, pronunțate de Curtea de Apel Bucuresti, precum și ale Deciziei CNSC nr. 808/C9/676,677,680/14.04.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului "EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIEȘTI-BUZĂU, LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250".

Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (LIDER DE ASOCIERE) - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S., cu preţul de 1.093.470.823,76 Lei fara TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata de execuție a contractului este de 20 de luni.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, si include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1260 m.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-noul-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83tor-al-contractului-0

horatiu.cosma

Dacă Trameco a fost exclusă pe motivația cu partenerul spaniol, atunci contestația ar fi doar o tărăgănare.

mirceaeliade

Oarecum imbucurator ca CNAIRul macar a respectat saptamana cand a zis ca anunta noul castigator. Presupun ca din ambitii politice Grindeanu chiar vrea sa dea tot A7 inainte sa plece din MT. Pacat ca nimeni nu-i gaseste de hac capcaunului Beni ce insista sa capuseze tot ce misca pe A3.

oneLess


NoWords


Multumim autorului!  :-[

Sunt singurul impresionat de felul cum sunt aliniate utilajele? :o

NGC

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250"

Asta era situatia in primavara.

Quote from: NGC on March 07, 2022, 07:51:14 PMAcesta este clasamentul din punctul de vedere al ofertelor financiare.

Valoare estimata                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA
1) DRUM ASFALT + TRAMECO        -> +/-  948 milioane RON plus TVA
2) NUROL INSAAT + MAKYOL INSAAT -> +/- 1093 milioane RON plus TVA
3) TEFKEN INSAAT                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA

Clasamentul general arata la fel.

Vrabiutele au transmis ca la reevaluare asocierea DRUM ASFALT + TRAMECO a fost respinsa pentru ca nu indeplineste cerintele 1 si 2, deci nu din cauza documentului constatator "negativ". Pentru tragere de timp s-ar putea sa conteste si Beni.

Probabil ca multi dintre voi v-ati asteptat ca dupa decizia CAB sa castige TEKFEN, dar dupa reevaluare NUROL a ramas cu acelasi punctaj, asa ca ne asteptam la o noua contestatie din partea celor de la TEKFEN.

Ionut

API pe Facebook

Turcii dau năvală pe #AutostradaA7 la Buzău! CNAIR a anunțat ieri rezultatul reevaluării pe lotul 3 al A7 Ploiești-Buzău, mai precis pe cei 13,9 kilometri dintre nodurile Spătaru (DN2) și "Bariera Brăila" (DN2B spre Brăila). Hartă interactivă: https://bit.ly/3SHAWfp.

Avem un nou câștigător: turcii de la Nurol. Dar probabil că bătălia de la Buzău nu se termină aici. Povestea pe scurt. Licitația a fost lansată în 01.06.2021, s-au depus 14 oferte în 16.09.2021 și primul câștigător desemnat de CNAIR a fost asocierea Drum Asfalt-Trameco (grup Selina), așa cum v-am anunțat în exclusivitate în 18.02.2022: https://bit.ly/3sFQaqV.

Românii de tristă amintire de pe alte proiecte au fost atacați atât de Nurol cât și de Tefken. Și după lupte... seculare în instanță li s-a dat dreptate (parțial), iar CNAIR a fost nevoită să facă reevaluarea ofertelor, procedură încheiată ieri cu un nou câștigător: Nurol.

Ceilalți doi competitori pot contesta rezultatul. Vă scutim de explicațiile juridice fade și vă spunem doar concluzia. Românii nu mai au practic nicio șansă de a pune mâna pe contract, Drum Asfalt-Trameco fiind eliminați definitiv din alte proceduri pe aceeași speță, dar au dreptul să pună bețe în roate așa cum au mai făcut-o recent.

Ceilalți turci, Tefken, au o ofertă tehnică și financiară competitivă și probabil vor dori să conteste rezultatul reevaluării CNAIR. Dacă eventuala contestație va fi respinsă de CNSC, atunci se va putea semna contractul. Dacă va fi admisă, chiar și parțial, mai mult ca sigur se va merge în instanță, iar parafarea contractului va fi amânată pentru 2023.