Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

MihaiD

#5505


În această seară, pe VO Bacău. Praf anvelopa, nu a mea. Sare cu fiecare trecere de camion. Mai multe mașini au fost ,,rezolvate" deja.

horatiu.cosma


horatiu.cosma

Rosturile de dilatație de la podul peste canalul Bistrița de pe un sens nu sunt facute, dar e taiat asfaltul...

Europiu

Quote from: horatiu.cosma on December 02, 2020, 08:16:56 PM
^^^
Ba da, Victor, așa ar trebui, dar foarte rar se întâmplă la noi. E mult mai dificil pentru cei lenți de pe banda 1 să se intercaleze între cei rapizi de pe banda 2 și dacă e aglomerat, există riscul să oprească pe banda 1 până pot intra în banda 2.

Nu sunt de acord, scuze. Reducerea de la două benzi la una se face concomitent cu impunerea restricțiilor de viteză (sau, în fine, așa ar trebui) așa că nu mai ai trafic lent și rapid. Cel puțin în zonele cu apa caldă.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Traficul lent, adică TIR-uri/autobuze etc care în general sunt pe banda 1 și trafic rapid, mașini mici care sunt majoritare pe banda 2. E mult mai simplu ca alea mici să intre printre TIR-uri și nu invers.

voicul

Mai ales ca unii mai si forteaza sa intre in fata tirului ca sa nu stea in fundul lui pentru urmatoarele 3 minute, practic fortand tirul sa cam franeze/opreasca.

Raducu Popa

Filmare realizata de colegul Bachus01


RaduC

S-a pus foarte, foarte, foarte mare presiune sa fie tăiere de fâșii tricolore înainte de alegeri... Doar că de data asta pare că lipsesc componente elementare ale sistemului de siguranță a circulației: parapete, rosturi, marcaje si panouri de semnalizare, etc...

Până la data la care lucrarea este finalizată ar fi trebuit instalate masuri de calmare a traficului, altfel foarte posibil ca daunele unor eventuale evenimente sa fie suportate de constructor, pentru ca drumul nu este in administrarea CNAIR încă.

Foarte bine ca s-a dat drumul circulației, cât încă e șantier, atâta vreme cât se poate circula, dar trebuie implementate sisteme de management al traficului prin acest șantier.

zuma80

Eu am crezut ca o sa deschida pana dupa Rusi-Ciutea cu ambele sensuri pe o singura cale (nord-sud). Pacat de aceste evenimente postate de MihaiD. Oricum trebuie deviata circulatia pentru rosturi.
Pentru A6!

frunzaverde

Cine a facut indicatoarele si planul de semnalizare acolo (CNAIR, Politia) au facut prostii in draci:

- Indicatorul cu Bucuresti/Vaslui/Adjud de la 0:37 ar fi trebuit sa fie verde (autostrada). Se face verde ("drum cu acces limitat"), din doua motive: 1. pentru ca este ultimul indicator de evitare a autostrazii pentru vehicule interzise (moped, tractor, vehicul lent etc.), deci acele vehicule nu au voie, sub nici o forma, sa faca dreapta si 2. pentru ca vehiculele care pot merge pe A sa fie incurajate sa faca azi. Nu e nevoie de "drum pentru camioane" - autostrada este considerata mereu preferata in trafic de tranzit
- Indicatorul de la 0:41 verde. Deja, in momentul ala, esti pe autostrada (semnul e cu o secunda inainte); indicatorul de inainte reconfirma prezenta pe un drum cu acces limitat.
- O semnalizare mai serioasa a "sfarsit de autostrada la capatul sudic". O sa fie acolo capatul ala muuulta vreme.

In rest, autostrada e perfect circulabila, si e bine ca a fost data in uz chiar daca mai sunt detalii. Locurile in lucrari sunt clar semnalizate, si viteza limitata este sub cea asteptata pentru un segment cu lucrari doar la marginea carosabilului. Exista n-spe autostrazi in Europa fara restrictii si fara marcaje care sunt mai rele.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mirceaeliade

Felicitari UMB si la cat mai multe finalizari de genul asta!  Nu m-ar deranja daca Umbrarescu devine cel mai bogat roman daca in schimb ne da autostrazi construite asa.

Sh00b

Credeam ca UMB facea lucrarile calumea, de ce e asa de prost asfaltul?

mirceaeliade

#5517
Conform Dnei Ionita, intre Craciun si anul nou spera sa fie trimis la ANAP dosarul pt licitatia pt Plo-BZ, lansare licitatie BZ-Focsani prin Aprilie, si trim 3 pt Focsani-BC.  SF pt Plo-BZ cica a fost predat la CNAIR, si spera sa primeasca caietul de sarcini tot anul asta.  Licitatia pt supraveghetor/verificator de proiect pt Plo-BZ ar trebui pornita in vreo saptamana. Pt ca e parte din PNRR e obligat CNAIR sa dea contracte semnate pe cel putin 70% pana in 2022 (pt finantare?).


zuma80

@Sh00b, poti sa fii mai explicit? Toata autostrada sau ceva zone?
Din filmari nu pare ceva grav cu exceptia rosturilor si a bretelei nord unde apare un mic damb aproape de giratoriul cu DN2 nord, care sigur or sa fie remediate pana de Craciun.
Pentru A6!

Bachus01

Sunt probleme doar la podul de la Rusi-Ciutea peste canal la rosturi (nimic grav , se poate remedia) , a 2 a unde am sesizat este podul peste Bistrita . Mi se pare invalurit/denivelat asfaltul pe un sens.


In rest este ok totul .