News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

#1620
OBIECTIVUL 2
INTERSECTII/NODURI RUTIERE

Nod rutier Centura Bacau-DN15 in nord!
(Acesta este exact punctul E de pe planul general.)

Ionut

#1621
OBIECTIVUL 2
STRUCTURI IMPORTANTE
PASAJE/PODURI MAJORE PE CENTURA

Pod km 1+143 peste canal de fuga si Raul Bistrita










Ionut

#1622
OBIECTIVUL 2
STRUCTURI IMPORTANTE
PASAJE/PODURI MAJORE PE CENTURA

Pod km 2+762 peste CF 500






Ionut

#1623
OBIECTIVUL 3
KM 0+000 - KM 7+366
intre punctele A si F = conexiune DN2-DN11 la sud (7,366 km), drum 1x1


KM 0+000 - KM 0+640


KM 0+640 - KM 1+320


KM 1+320 - KM 1+960


KM 1+960 - KM 2+600


KM 2+600 - KM 3+280


KM 3+280 - KM 3+960


KM 3+960 - KM 4+640


KM 4+640 - KM 5+320


KM 5+320 - KM 6+000


KM 6+000 - KM 6+680


KM 6+680 - KM 7+366

Ionut

#1624
OBIECTIVUL 3
INTERSECTII/NODURI RUTIERE

Nod rutier Centura Bacau-DJ119 in sud!


Nod rutier Centura Bacau-DN11 in sud!
(Acesta este exact punctul F de pe planul general.)


Ionut

#1625
OBIECTIVUL 3
PARCARE KM 6+300



Din ce-mi dau seama pe est, pe A7, pe autostrada nu exista spatiu de servicii.

Ionut

#1626
OBIECTIVUL 3
STRUCTURI IMPORTANTE
PASAJE/PODURI MAJORE PE CENTURA

Pod km 1+524 peste vale







Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Gata, am terminat.
Puteti vorbi/comenta despre proiect.

dr4qul4

#1628
QuoteAtat OBIECTIVUL 2 cat si OBIECTIVUL 3 au profile identice de DN 2x2, cu 2x3,5 m benzi de circulatie, 2x1,0m acostament inierbat si 2x0,75m parapete centrale.
Lasand la o parte denumirea de Autostrada, mie mi se pare foarte interesant ca restul centurii se face la nivel de 2X2 cu parapete median si acostament inierbat de 1m.
Tot asa era si in varianta turceasca? Sau era 1+1 la fel ca majoritatea centurilor de pana acum (alexandria, craiova, DTS, Caracal, Cluj-Napoca, Suceava, tg jiu, chiar si timisoara e 1+1)?


Cumva sa se fi trezit si CNAIR si incepe sa ceara doar centuri 2x2 la marile orase?

LE. Raspuns NU..va fi 1+1. CNAIR doarme linistita. :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Era 1+1

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Ati vazut podul peste Bistrita? Este enorm...
30 de deschideri, 1214,70 m lungime...

Allex

Pai daca e asa mic unghiul dintre cursul apei si autostrada... Apropos, plansele sunt din PTul folosit de EKO

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

#1632
Da, sunt din PT-ul Eko, exact. Vor trebui modificate pe segmentele de drum national (trecere la profil 2x2). O sa fie nevoie de exproprieri suplimentare. Va fi interesant... oricum mie imi place proiectul, este gandit chiar bine, va inchide 3 sferturi din inelul din jurul Bacaului. Asta cand/daca se va face...

Scuze, am gresit, este drum 1+1...

Allex

Unde scrie ca Ob.2 si Ob.3 vor avea cate 2 benzi/sens? Am frunzarit caietul de sarcini dar nu am gasit nicaieri mentionata aceasta informatie.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pasadia

Mda, citind in caietul de sarcini din nou constat ca peste tot va fi 1+1. Atat obiectul 2 (descris la pag 13/148, alin. 1.3.5.2) cat si obiectul 3 (descris la pagina 14/148, alin. 1.3.5.3) cat si partile din obiectul 1 care fac legatura intre DN2 si A7 (descrise la pag. 12/148, alin. 1.3.5.1). Peste tot apare platforma de 9m formata din 2 benzi de 3,5 + acostamente de 1m.