Author Topic: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret  (Read 307054 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BogdanCluj

  • Senior
  • ****
  • Posts: 230
  • Karma: +145/-28
    • ClujEuropean
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1350 on: July 17, 2017, 04:59:19 PM »
Apropo de legatura cu A3 (daca o sa existe, ca din ce vad aici se analizeaza si posibilitatea sa nu aiba nici o parte comuna).

Ma tot uit pe harta si ca si directii de deplasare acest segment din A7 incearca sa solutioneze doua directii majore:
1. Moldova - (sud) Bucuresti
2. Moldova - (sud-est) A1/Pitesti (ocolind curbura Carpatilor)

Am schitat (din topor) doua posibile legaturi cu A3:
- una care sa ii favorizeze pe cei care vin/merg (din)spre Bucuresti -> legatura din zona Dubravei (cu portocaliu, Var 1)
- una care sa ii favorizeze pe cei care vin/merg (din)spre A1/Pitesti -> legatura din zona Goga (cu portocaliu, Var 2)
Probabil ca ideal ar merge ambele variante in paralel, dar nu stiu daca se justifica costurile celor doua "legaturi". Fiecare ar avea in jur de 4-5 km + supratraversari separate (CFR, Teleajen, DJ101F, supratraversare + bretele A3).

Valorile de trafic pe Buzau (Urziceni) Bucuresti -> ~11.000
Valorile de trafic pe Buzau (Mizil) Ploiesti -> ~9.000. De aici nu pot sa imi dau seama cati dintre ei vin/merg spre Bucuresti, dar se poate presupune ca o parte din ei au ales aceasta varianta si nu cea prin Urziceni ca sa ajunga in Bucuresti. Din aceste doua masuratori eu deduc (sper ca si corect) ca traficul (din)spre Bucuresti este mai mare (cam 120-140%??) fata de cel spre A1/Pitesit. Deci pare sa castige Varianta 1, cea de la Dumbraveni (cum si este pe studiul de PSF).

Daca ramane nod la Dumbraveni, are rost sa se mai faca si acea "legatura" (din)spre Goga? Sau macar sa exproprieze si sa pastreaze acel culoar pentru mai tarziu?

PS: traseele sunt foarte aproximative, la fel si punctul comun al variantelor, schema este doar pentru a vizualiza mai usor ce vreau sa spun
PS2: nu am mentionat nimic despre cele doua variante cu rosu, nu (cred) ca au o relevanta pentru aceasta discutie


dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 711
  • Karma: +233/-89
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1351 on: July 17, 2017, 06:12:50 PM »
Acel "cot" la Dumbrava a fost facut cu dedicatie pentru A7. As pune pariu ca mai mult ca sigur acolo va fi nod cu A7. Un nod la Goga nu avantajeaza pe nimeni.
Acum... vii dinspre Moldova... ok... dar problema mai importanta este unde vrei sa ajungi in Bucuresti. Aici intervin:
- Descarcarea A3 in Bucuresti
- Intersectarea A3 - A0 (in cazul in care in 10 ani o sa avem si A7 si A0. E o apreciere extraordinar de optimista)
- Intersectarea A3 - Actualul DNCB
- Posibilitatile de legatura A0-A3
- Upgradarea DN2 pe sectorul Voluntari-Buzau la DX (investitiile nu ar fi mari). Nu neaparat DX ca DX12, dar macar parapete median, denivelate cateva intersectii (bine, denivelate sunt si acum unele, dar au alt fel de denivelare :) ) si reconfigurarea traseului din anumite sate (Movilita, Cosereni si Mihailesti).

Strict vorbind de A7, A3 si DN2 (facem abstractie de A0 sau eventuale imbunatatiri ale DNCB), corectarea/upgradarea atat a DN2  cat si constructia A7 satisfac mai mult decat este necesar traficul Moldova-Bucuresti (chiar as zice ca o sa fie mai mult decat suficient)

A7 NU o sa genereze un trafic de tranzit considerabil pentru Bucuresti intrucat traficul spre Giurgiu este aproape inexistent, A1  nu e chiar asa de mare interes (chiar si cu A0, o sa fie mai rapid sa vii de la Pitesti la Ploiesti prin Targoviste, iar spre Constanta ruta va fi prin B doar daca se impune restrictie de tonaj pe celelalte rute posibile). In rest cam tot ce vine de pe A7 o sa se opreasca in Bucuresti. (ma rog... se si porneste din Bucuresti)

Problema cu A7 nu este conectarea cu Bucurestiul ci aducerea ei in Muntenia intr-un punct cat mai convenabil si pentru alte rute (Constanta - depinde de DN 2C si ar fi o ruta care i-ar multumi pe foarte multi daca ar fi imbunatatit acest drum, Pitesti-Craiova in cazul in care va reinvia industria de ansamble si sub-ansamble din zona BC-IS-SV-BT depinde de DN72)
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.480
  • Karma: +1775/-29
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1352 on: July 18, 2017, 07:04:40 PM »
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Focsani - Bacau":

   36.162.607,82 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
2. ? RON fara TVA    CONSITRANS SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
5. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
6. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
7. ? RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.480
  • Karma: +1775/-29
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1353 on: July 18, 2017, 07:04:56 PM »
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani":

   24.468.250,57 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ACCIONA INGENIERIA SA
2. ? RON fara TVA    CONSITRANS SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea RINA CONSULTING SPA - RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
4. ? RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SAS
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC METROUL SA - SC ISPCF SA
6. ? RON fara TVA    Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL - SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
7. ? RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
8. ? RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL - SC FORMIN SA
9. ? RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - EXPERT PROIECT 2002 SRL - TRANSPROIECT 2001 SA
National Geographic Channel

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 264
  • Karma: +99/-35
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1354 on: July 18, 2017, 08:39:45 PM »
@NGC ce se mai intampla la centura Bacau (A7) ? vreo licitatie la orizont?

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.696
  • Karma: +2283/-745
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1355 on: July 18, 2017, 08:51:31 PM »
Unul dintre directorii generali adjuncti din CNAIR spunea azi (intr-un cadru oficial, public restrans) ca vor sa actualizeze documentatia pentru Centura Bacau (nu am avut timp si spatiu sa cer detalii ce inseamna asta, daca vor sa faca A full profile, de exemplu). A declarat ca ar dori "in toamna" sa re-liciteze contractul.
« Last Edit: July 18, 2017, 08:53:49 PM by Ionut »
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct 2017) | A10 lot 4 (oct 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 196,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 111,015 km A și 121,115 km DX

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.480
  • Karma: +1775/-29
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1356 on: July 19, 2017, 02:13:36 AM »
Daca am inteles eu bine, mi se pare ca in noul normativ care este acum in consultare publica, tipul drumului recomandat pentru clasa I devine "autostrada SAU drum expres".

Au viteze de proiectare diferite, deci trebuie sa fie clar din momentul licitarii ce anume vor sa se studieze in SF.
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.480
  • Karma: +1775/-29
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1357 on: July 19, 2017, 02:22:16 AM »
Avem acum un nou termen pentru depunerea ofertelor pentru licitatia ramasa, Bacau - Pascani.
Noul termen este 09.08.2017.
National Geographic Channel

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.650
  • Karma: +1179/-102
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1358 on: July 19, 2017, 08:21:28 AM »
La Bacau, si daca nu se face direct full profile, trebuie actualizate multe. Studiu topo, avize, etc.

ultrasbz

  • Junior
  • **
  • Posts: 95
  • Karma: +51/-5
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1359 on: July 19, 2017, 09:28:02 AM »
Au viteze de proiectare diferite, deci trebuie sa fie clar din momentul licitarii ce anume vor sa se studieze in SF.

Mai mult vroiam sa evidentiez ca isi creeaza cadrul legal pentru a fi acoperiti in caz ca decid sa faca drum expres.

Dar in caietele de sarcini pentru aceste SF-uri cum este formulata procedura ajungerii la o decizie de A vs. DX? Nu li se impune deja o anumita viteza de proiectare? Sau vor face de fapt 2 SF-uri in 1 (si pentru A si pentru DX) cel putin pana la un moment dat cand vor avea un meeting de etapa cu CNAIR care va decide (un fel de livrabil intermediar in cadrul contractului). Ma gandesc ca totusi chestiile astea ar trebui sa fie clare in caietele de sarcini nu?

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.480
  • Karma: +1775/-29
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1360 on: July 19, 2017, 09:51:56 AM »
^^^
Sa mai trecem aici o clarificare.

C6I4



Asadar, viteza de proiectare va fi ca si pentru autostrada.

Vezi si anexa 4 din caietul de sarcini, pe care il gasesti aici. Cauta textul "162". ;)

Includerea tipului DX in clasa 1 este deocamdata doar in stadiu de proiect.
National Geographic Channel

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 264
  • Karma: +99/-35
Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Reply #1361 on: July 20, 2017, 11:40:47 AM »
La Bacau, si daca nu se face direct full profile, trebuie actualizate multe. Studiu topo, avize, etc.

Deci ajungem iarasi la +2-3 ani intarzieri pentru o amarata de centura?!
@CNAIR, cat trebuie sa mai asteptam o licitatie? Aveti o armata de juristi?!?!