Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

http://www.realitatea.net/90-de-zile-fara-permis-dupa-ce-a-fost-prins-cu-viteza-record-pe-autostrada-transilvania_1513640.html

imagini incredibile!
politisti si cameramani sinucigasi, incalca legea in direct si se mai si lauda cu asta.

Poate dau peste unul care trimite un SMS exact cand ajunge in dreuptul lor, sau nu-l tin franele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

in sfarsit am inceput sa vad primele echipe pe centura SB , care schimbau parapetii distrusi , sau chiar curatau si vopseau panourile antizgomot.
asteptam o binemeritata curatenie...o spalare cu aceea masinarie speciala a parapetiilor , completare cu ochi de pisica lipsa , dar mai ales curatarea rigolelor si santurilor de scurgere...unele de-a dreptul colmatate , lucru care reduce siguranta , dar si durata de viata a drumului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

asa cum spuneam si in trecut este mare , mare pacat ca ne chinuim sa facem drumuri adevarate si dupa ce reusim , cu chiu , cu vai...ne batem joc  de ele si le lasam in uitare.Cuvantul intretinere este in continuare tabu...iata cum arata majoritatea santurilor de pe centura SB , lucru care scade drastic siguranta ( prin scurgerea deficitara a apei ) , dar scade drastic si durata de viata a drumului

se vede ce bine se scurge apa...si a plouat f putin la SB











sa notam ca aceste santuri au aproape 4 ani...timp in care pare ca n-au fost deloc curatate....ciclul inghet-dezghet va face mult rau acestora , dar si caii de rulare , si in cele din urma , daca nu se iau masuri vor aparea infiltratii majore in terasament
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

dar e de remarcat ce ecofrendly sunt. In curand vor fi declarate sit natura 2000 ca cine stie ce rata are cuib pe acolo si nu vor putea fi curatate.

PS:La fel e si pe A2. Raiul constructorilor. daca CNADNR are vreo solicitare privind garantia, le areti 2-3 poze de genul asta si-i linistesti.
Drumurile noastre POATE;


SB76UFO

Sambata 6 dec.pe la ora 14, pe centura Sibiului , sensul Sibiu-Sebes erau optite pe banda de urgenta, in locuri diferite, cel putin 4-5 camioane + 1 autoturism, dar cel mai grav in opinia mea era faptul ca in dreptul nodului spre Medias, tot pe autostrada, era oprit un autocar (Saiz-Tours) care prelua pasageri , bineinteles cu tot cu bagaje (trapele de la bagaje ridicate pe partea spre axul autostrazii). Oare cat le lua sa coboare de pe A sa intre in parcare la Obi sa sa plece mai departe?
Mi-a fost ciuda ca eram pe celalant sens si nu am reusit sa-i pozez. Ma gandeam chiar sa sun la politie, dar am zis ca pana se deplaseaza politia sunt deja plecati.
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

Am trimis o sesizare către Pol Rutieră SB si aștept răspuns....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Danny550394

Din cate imi aduc aminte parcarea de la Obi este inchisa. Dar la fel de bine poate ajunge la targ. Acolo poate sa opreasca fara probleme.

CataOT

In urma cu putin timp s-a anuntat un accident foarte urat pe Centura Capitalei (DNCB) , in sensul giratoriu de la soseaua Stefanesti . In accident au fost implicate doua tiruri si un autoturism .
Nu au facut investitii in intersectia aia si se spunea ca acum totul este foarte sigur , si ca nu vor mai fi astfel de carnagii ?

stangabriel

#655
Acum o ora am trecut de giratoriu de sub Dn1,dinspre centura spre Bucuresti,cu alunecare. Centura are o mazga foarte periculoasa,depusa de o ceata densa. Asta e,atentie mare.

Apropo de centura,s-au aprins luminile pe podul habonat Otopeni. Arata bine cu led.

dr4qul4

Tocmai ce m-am întors de la Iași.  M-am dus pe DN24 si m-am intors pe DN28. De la Focșani (de unde se unesc cele 2 drumuri), pe lângă faptul ca era extrem de aglomerat, la întoarcere era si ceata densa si care "curgea". In zona Râmnicu Sărat vizibilitate sub 50 metri, practic vedeam doarlinia dubla care separa sensurile.
Se mergea si cu 40 in afara localitatilor , dar bineinteles , pe zonele cu vizibilitate ceva mai buna apăreau si zmei. Recunosc ca nu nici eu nu am mers prea încet pana la Focșani dar macar era soare si vizibilitate buna.
Cel mai rău e când 2 tiruri se depășesc intre ele. Pur si simplu nu țin cont de tine sau de dubla linia continua si ocupa aproape toată banda de pe contrasens. Eu de obicei merg încălecat pe linia dintre banda si jumătatea de banda, dar de multe ori nu ai ce face si tb sa te lipești de margine.
Nici la dus nu a fost mai ok, DN24 e mult mai prost semnalizat si are curbe strânse, dar mult mai gol.
Insa înainte de Iași, zăpadă si gheata in pădurea de pe ultimul deal. Multe craci căzute pe drum de la zăpadă. Aproape imposibil de observat.
Imediat după ce se desprinde drumul catre Huși,  exista un pod in constructie, destul de prost semnalizat si cu destule gropi.la fel cum sunt si in barlad si Vaslui. Imediat după Bârlad o turma de oi a traversat dn-ul dar ciobanii aveau veste si lanterne.
Gropi multe si pe DN2 care începe sa-si arate limitele. Dn28, este foarte aglomerat in zona Tg Frumos.
In concluzie, pt Iași DN24 este soluția mai buna, doar ca tb mers mai încet. Dar chiar si așa se ajunge mai repede si mai in siguranță.
Asta daca nu ai statie si mergi pe DN2+28 la limita (150+ si peste 100 in localități), așa cum au peste 20% din mașini (mi s-a întâmplat sa fiu depășit de dube in localitati desi aveam spre 90).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

@CataOT: sunt doua giratorii la DNCB cu Stefanesti. Unul uneste soseaua Stefanesti cu podul catre Bucuresti si cu breteaua catre DNCB. Al doilea este pe DNCB si uneste prin bretea centura cu primul giratoriu. In care s-a intamplat si de ce?

CataOT

@ Tavi nu cunosc foarte bine zona , dar cred ca este vorba despre giratoriul de pe DNCB . Stiu ca in zona se circula cu viteza destul de mare si poate nu este cea mai buna solutie acel giratoriu , acum este doar o presupunere a mea . Oare un nod rutier cu toate facilitatile ar fi putut evita tragedia , era posibil sa se construiasca asa ceva in acea zona ?

dr4qul4

Este chiar ușor de construit ceva, deoarece exista pasaj.
Tb doar amenajata o trecere la nivel peste calea ferata +banda de accelerare deșcele rare pe o singura parte, dar mai lunga pentru a funcționa ca parcare când e bariera pusa (momentan aproape niciodată pt ca nu trec trenuri pe acolo).
Prin acest giratoriu se facilitează virajul la dreapta prin stânga! Stiu ca pare absurd dar așa e.
99% dintre masini nu fac stânga spre stefanesti, ci dreapta spre bucuresti dar prin stanga, alt giratoriu 180 grade -sus pe pasaj.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024