News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


TibiV

S-a discutat mult despre DN2...

Iata doua stiri de astazi, m-a surprins apropierea lor temporala...
https://www.news.ro/eveniment/vrancea-tanar-de-19-ani-mort-intr-un-accident-pe-dn-2-1922404529272017091817232824

Quote
Vrancea: Tânăr de 19 ani, mort într-un accident pe DN 2
astăzi, 18:45

Un tânăr de 19 ani a murit, vineri, după ce autoutilitara în care se afla s-a ciocnit cu o altă autoutilitară, pe DN 2, la ieşirea din municipiul Adjud către Bacău. Traficul se desfăşoară îngreunat în zonă.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Judeţene Vrancea, Paula Enache, un şofer în vârstă de 19 ani din Homocea, judeţul Vrancea, care conducea o autoutilitară nu ar fi observat o altă autoutilitară care circula în faţa sa şi care a semnalizat intenţia de a vira la stânga, intrând în coliziune cu acesta.

În urma impactului, şoferul în vârstă de 19 ani a decedat, iar cel de al doilea şofer a fost rănit, fiind preluat de salvare şi dus la spital, înainte de sosirea poliţiştilor.

https://www.news.ro/eveniment/bacau-cinci-raniti-intr-un-accident-produs-la-limita-cu-judetul-vrancea-o-masina-a-luat-foc-in-urma-impactului-1922400329312017091917232865

Quote
Bacău: Cinci răniţi într-un accident produs la limita cu judeţul Vrancea. O maşină a luat foc în urma impactului
astăzi, 19:03

Cinci persoane au fost rănite, vineri după-amiază, într-un accident în care au fost implicate două maşini, în localitatea Sascut, la limita dintre judeţele Vrancea şi Bacău, unul dintre autotuvehiculele implicate luând foc în urma coliziunii.
 
Potrivit purtătorului de cuvânt al IPJ Bacău, subinspector Măriuca Amariei, accidentul a avut loc în localitatea Sascut, la intersecţia dintre DN 2 cu drumul judeţean care duce către comuna Bereşti Bistriţa.

Un şofer în vârstă de 39 de ani din Bucureşti nu s a asigurat la efectuarea virajului la stânga către drumul judeţean şi a intrat în coliziune cu o Dacia Papuc, condusă de un tânăr de 21 de ani din Ilfov.

În urma impactului, autoutilitara a luat foc pe şosea.

Şoferul din Ilfov şi alţi patru pasageri au fost răniţi, fiind transportaţi de urgenţă la spital pentru îngrijiri medicale.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

^
Ieri dimineata un barbat a murit pe trecerea de pietoni, calcat de tir in N. Blcescu, aproape de Bacau:

http://www.desteptarea.ro/doua-tir-uri-s-au-ciocnit-la-nicolae-balcescu/

QuoteUn bărbat de 75 de ani, din comuna Nicolae Bălcescu, şi-a pierdut viaţa într-un accident rutier produs în această dimineaţă, pe E-85, în localitatea Nicolae Bălcescu.

Acesta se angajase în traversarea drumului pe trecerea pentru pietoni, iar un bucureştean de 41 de ani, aflat la volanul unui TIR, a oprit ca să-i acorde prioritate.

În acel moment a fost lovit din spate de un alt TIR, condus de un bărbat de 49 de ani, din Dâmboviţa.

În urma impactului, camionul care oprise la trecere a fost proiectat în faţă şi l-a acroşat pe pieton, după care ambele autovehicule au părăsit partea carosabilă, ajungând în curtea unei locuinţe.

Imediat, la faţa locului, au fost mobilizate mai multe echipaje de la Pompieri şi Poliţie.

Paramedicii de pe Smurd au început manevrele de resuscitare, dar, din nefericire, bărbatul de 75 de ani nu a mai putut fi salvat, fiind declarat decedat.

Şoferii celor două camioane au fost transportaţi la spital, unul dintre ei fiind în stare mai gravă, şi au rămas sub supravegherea medicilor.

În tot acest timp, poliţiştii de la Serviciul Rutier Bacău au făcut cercetări la faţa locului, i-au testat pe cei doi conducători auto cu etilotestul şi s-a stabilit că nu consumaseră alcool, în continuare fiind efectuată o anchetă pentru infracţiunile de ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă.

Si mai dupa-amiaza la Obrejita, jud Vrancea alt accident cu un deces:

http://www.monitorulvn.ro/articole/video-si-galerie-foto-un-barbat-a-murit-iar-patronul-unei-clinici-medicale-a-fost-grav-ranit-in-urma-unui-accident-pe-e85_2_70883007.html

QuoteUn grav accident rutier a avut loc ieri, în jurul orei 11.45, între localităţile  Dumbrăveni şi Obrejiţa. Un autoturism Dacia Papuc a fost lovit în plin de un autoturism Volkswagen Passat, după ce șoferul primului autovehicul nu a acordat prioritate de trecere celui de al doilea. În urma impactului, care a fost foarte puternic,  a rezultat decesul conducătorului autoutilitarei Dacia, un bărbat în vârstă de 66 de ani, rănirea gravă a unui bărbat în vârstă de 33 de ani, din județul Vaslui, care se afla la volanul autoturismului Volkswagen, și rănirea a trei femei, pasagere în Volkswagen.

Din pacate am fost prezent in trafic la ambele evenimente. Este trist ca astfel de stiri sunt atat de dese incat s-au transformat din socant in banal. Oare cati oameni mai trebuie sa moara pana vom vedea "drumul de mare viteza" costruit? E adevarat, si neatientia, teribilismul la volan fac victime insa lipsa infrastructurii e factorul principal al accidentelor dupa parerea mea.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

Din pacate unii considera ca este mai importanta o autostrada prin munti, unde nu avem nici trafic, nici accidente mortale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Probabil te referi la A7 vs A8. Fiind din zona consider ca AMBLE autostrazi sunt importante si necesare ca aerul, dar au scopuri diferite. Daca A8 ar aduce Moldova mai aproape de vest si ar putea contribui la dezvoltarea industriala (poate nu imediata) a zonei, atunci A7 ar creste gradul de siguranta pe directia Nord-Sud a regiunii si ar descongestiona orase importante de traficul de tranzit (Bacaul si Adjudul cele mai aglomerate, si Focsaniul cateodata). Singurul punct in care acestea doua sunt concurente este finantarea.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

finantarea este ultimul punct in care sunt concurente. Partea montana din A8 va necesita toate resursele statului, si ma refer indeosebi la cele umane, sau mai bine zis birocratice.
Ete o prostie sa faci presiune pentru A8, ignorand comlet A7. A8 montan nu se poate construi mai repede de 15 ani.
Judecand dupa actiunile celor din zona, A8 este prioritatea, asa ca altcineva poate intelege ca putem incepe A7 abia cand avem gata A8.
Tu spui ca A8 va aduce beneficii economice. Eu iti spun ca orice autostrada va aduce aceleasi beneficii, da numai A7 va ajuta la evitarea accidentelor mortale.
Imagineaza-ti doar ca peste 15 ani am avea A8 gata si nimic din A7. Automat traficul (indeosebi camioane) va exploda pe DN2. Oare vom mai avea zi fara accident mortal?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Secretele șoferilor prudenți

Claudiu Loghin, reporter Digi24: ,,Suntem în simulatorul de răsturnare al atelierului de securitate, pe care îl parcurg instructorii auto prezenţi la acest curs. Unul din cele mai importante lucruri pe care le învaţă instructorii prezenţi în acest simulator este că trebuie să înceapă să părăsească maşina doar atunci când vehiculul este cât de cât într-o poziţie stabilă. Şi totul începe cu găsirea unui punct fix, apoi cu detensionarea centurii de siguranţă, ca ea să poată fi deschisă, şi se termină cu părăsirea maşinii".



Digi24

dr4qul4

Accident ieri la giratoriul DN7-DN71. Erau 3 masini implicate (a 3-a se vede mai in fata, in sant). Nu parea sa fie vreun ranit, dar o masina era sifona bine de tot iar o fata plangea.
Nu prea inteleg cum au ajuns in aceasta pozitie
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cristi N

#2753
Cred ca urmatorul filmulet tine mai mult de siguranta circulatiei: https://www.facebook.com/OrasIASI/videos/352197905194311/

Nu credeam ca sistemul de la trecerile de cale ferata permite o astfel de defectiune, sa ai tren pe linie si sistemul sa nu il detecteze. Luminile rosii se aprind si bariera incepe sa coboare abia cand trenul trece prin dreptul ei. Pare ca lipseste si becul alb intermitent, martorul de functionare.  :o

tom_sawyer

#2754
^nu e filmat in Romania; asta nu inseamna ca nu se poate intampla si la noi

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gruiarew

Dar de ăsta ce zici? https://youtu.be/8eUXDdUJtlI?t=49s Mai aveam pe unul în spate s-a oprit în dreptul lui. E pe mut din motive lesne de înțeles...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

#2758
Vor fi amplasate camere video pe autostrăzi şi pe DN1

Autorităţile vor implementa un nou sistem de monitorizare a traficului şi de informare a şoferilor pe autostrăzile A1, A2 şi A3 şi pe DN1, între Bucureşti şi Ploieşti. Proiectul costă 100 de milioane de lei şi este finanţat din fonduri europene.

"Se aprobă finanțarea proiectului "Sistemul de monitorizare și informare asupra traficului și a condițiilor de circulație de pe Autostrada A1, București - Pitești, Autostrada A2, București - Cernavodă și Autostrada A3, București - Ploiești și DN1, București - Ploiești", în cuantum de 103.629 mii lei, din Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020 (POIM) și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație". Acesta este textul unui proiect de act normativ publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor.

Acest sistem de monitorizare presupune, printre altele, instalarea de camere video şi de panouri de informare/avertizare pe autostrăzile Bucureşti-Piteşti, Bucureşti-Constanţa, Bucureşti-Ploieşti şi pe DN1. Iată în detaliu ce se va amplasa pe şosele, potrivit notei de fundamentare a actului normativ:

"Sistemul de monitorizare şi informare este compus din următoarele subsisteme:
- Subsistem de monitorizare a traficului prin bucle inductive;
- Subsistem de monitorizare a traficului și detecție a incidentelor prin tehnologie video;
- Subsistem de monitorizare video;
- Subsistem de măsurare a condiţiilor meteo - rutiere;
- Subsistem de cântărire dinamică și măsurare dimensiuni;
- Subsistem de informare cu panouri cu mesaje variabile (VMS);
- Subsistem de monitorizare a traficului cu senzori wireless;
- Puncte de concentrare;
- Subsistem de securitate;
- Subsistem de comunicaţii si electroalimentare"

http://www.economica.net/vor-fi-amplasate-camere-video-pe-autostrazi-si-pe-dn1_144594.html

Vice33

#2759
Este o campanie in derulare denumită "VITEZA SCURTEAZĂ VIAȚA". Zice așa în acea broșurică:

QuoteExcesul de viteză, respectiv viteza neadecvată condiţiilor de drum, trafic sau meteo-rutiere, se află pe primul loc în ierarhia cauzelor generatoare de accidente rutiere din culpa conducătorilor auto.

Respectă regimul legal de viteză şi adaptează în permanenţă viteza la condiţiile  meteo-rutiere.

Redu viteza la trecerile pentru pietoni, în zone aglomerate, în aproprierea şi la traversarea intersecţiilor, la depăşirea mijloacelor de transport oprite în staţii şi în zona unităţilor şcolare.

Concluzionez spunând că 95% dintre accidentele medii și grave constă din vina conducătorului auto prin cea mai ridicată cauză: NEADAPTAREA VITEZEI (VITEZĂ EXCESIVĂ sau NEADAPTAREA ACESTEIA LA CONDIȚIILE METEO ȘI DE DRUM și nu faptul că drumul are doar 2 benzi de circulație sau că marcajul este prost aplicat sau că din cauza că nu avem autostrăzi)

Zice clar, neadaptarea vitezei din cauza grabei șoferilor, deci șoferi, UNDE VĂ TOT GRĂBIȚI DE VREȚI SĂ APĂSAȚI PEDALA DE ACCELERAȚIE???, chiar nu ați învățat nimic la școala de șoferi și la lecțiile de Conducere Preventivă?

Avem nevoie de autostrăzi dar NU AVEM NEVOIE DE ȘOFERI GRĂBIȚI/ care pun în pericol pe ceilalți participanți la trafic!!