Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Sa raspunda penal administratorul drumului, dar si politistii de la fata locului pentrun ca nu au oprit circulatia, sau macar sa limiteze viteza in zona respectiva.

Lau

Inca un accident nasol, inca o noua victima a autostrazii inexistente:
http://www.tion.ro/soferita-decedata-dupa-ce-s-a-izbit-frontal-de-un-autotren-in-timis/1814872
Probabil va mai face muuulte victime  :(

dr4qul4

E o victima a propriei prostii :
QuoteVinovată de producerea accidentului este femeia, spun polițiștii, care a intrat într-o depășire riscantă.
Mai bine ca a fost un tir si nu o alta masina mica.

Iar legat d accidentul de la Arad-Pecica..avem video pe ProTv.ro  Cei din fata au redus viteza, dar vine si smecherul din spate cu viteza. Sa nu-mi spuneti ca nu a vazut politistul de pe mijlocul drumului in vesta reflectorizanta, sau masinile de la tractare. 3 masini in fata lui au reusit sa opreasca, dar el in loc de tamponare a preferat sa traga dreapta.
Accident
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Tractorul nu e autovehicul

Sunt de acord cu aceasta decizie, DOAR daca asta inseamna ca cei fara permis nu au voie sa conduca un tractor pe DN-uri si o pot face doar in preajma localitatii in care este inregistrat tractorul (tb sa existe o masura de inregistrare cel putin asemanatoare carutelor).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Lau

Quote from: dr4qul4
E o victima a propriei prostii ...
Bineinteles ca e victima a propriei prostii, ca mai toate accidentele... Insa vor mai fi multe astfel de victime pe acea bucata. Mai ales dupa ce se vor deschide loturile 2 si 3 si va ramane doar acea bucata de cativa km fara autostrada. Vor fi multi eroi si multi grabiti, s-a discutat mult pe aici.
Quote from: dr4qul4
Iar legat de accidentul de la Arad-Pecica ...
Probabil ca putea sa opreasca, insa asta nu scuza cu nimic semnalizarea sub orice critica. Banuiesc ca ati vazut toti cum sunt semnalizate astfel de situatii pe autostrazile din vest. Esti avertizat de nenumarate ori cu kilometrii inainte.
Apropo, a vazut cineva in Vest sa sara politistul in mijlocul autostrazii sa te opreasca cand vii cu peste 130 km/h, in caz ca ai incalcat viteza si vrea sa te amendeze? No way. Apare frumos masina cu "Bitte folgen" langa tine, te conduce in prima parcare si acolo iti da amenda...

dr4qul4

In vest gasesti si soferi care contesta amenzile primite pe motiv ca procesul verbal nu a fost semnat de politistul care a masurat viteza? Sau soferi care sa mearga pe banda de urgenta atunci cand se face un blocaj?

Semnalizarea in acest caz a fost atat de proasta incat 3 masini din fata lui au oprit fara nici un fel de problema.
Daca a fost d ajuns pentru 3, trebuia sa fie si pentru al 4-lea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Cum joacă șoferii de cursă lungă Balena Albastră pe șoselele Europei

QuoteDacă ați deschis mai târziu revista, doamnă, vedeți că noi ne-am dat deja drumul la joc, construim frumos de vreo lună, așa, am trecut de jumătatea terenului și conducem deja cu 3-0, articolul de azi ar fi a patra boabă în poarta hoților care se ocupă cu transportul de marfă și persoane în țara asta.

Alexandru Barbu, 22 de ani, din Sebeș.

Ceasul lui s-a oprit într-o zi de aprilie, pe un drum național din Franța, în timp ce se afla la volanul unei autoutilitare de 3,5 tone. Rămâne de văzut din ce cauză s-a produs acel accident. Ce n-ați văzut la știri? N-ați prea văzut vorbindu-se de una dintre cauzele principale ce duc de multe ori la astfel de tragedii: nerespectarea timpilor de conducere și odihnă.

Germany

Azi-noapte în jurul orei 00:30 grav accident între Margina și sensul giratoriu (autostradă). M-aș mira să fi supraviețuit cineva :( Se circula la paletă doar pe un sens.

mishu77

Din pacate traficul a crescut mai ales in acesta perioada, iar lumea nu are rabdare. Se pare ca zona devine tot mai periculoasa. Un articol in tion de pe data de 12 aprilie tot cu morti  http://www.tion.ro/soferita-decedata-dupa-ce-s-a-izbit-frontal-de-un-autotren-in-timis/1814872 intre Margina si Cosava.

Ionut

Poate ar fi util sa ținem evidenta acestor accidente sa punem presiune pe CNAIR sa facă măcar o semnalizare decenta în zona.

cristi5

#2455
Daca in loc sa ia masuri de crestereaa sigurantei, macar pe portiunea de deal, (de ex restrictii de depasire, separatori temporari, panouri de informare gen "Margina (A1) 10 min"), CNAIR considera ca nu are rost, ca doar in 1-2 ani rezolva oricum problema cu niste debleuri in loc de tunele, atunci avem o reteta sigura pt accidente in zona.

Cred ca problema se va agrava la deschiderea LD3 si LD4 pt ca multi din cei (tot mai multi) aflati in tranzit nu cunosc zona si nu isi pot face o idee despre raportul risc/beneficiu al unei depasiri sau al condusului agresiv...

Acel segment de DN nu mai trebuie tratat ca un DN oarecare ci ca legatura pe o artera majora de tranzit.

Allex

DN15 intre Lespezi si Garleni. E asa de o luna.



"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

A1, Duminica, imediat dupa nod Ciorogarla. Putin mai in spate era o tanti cu multe sacose, cea ce ma fac sa cred ca nimeni nu a patit nimic.




Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ioio_viola

Luat în plin de o mașină pe autostrada Arad-Nădlac! A murit pe masa de operație
Victima nu s-a asigurat după ce a oprit mașina pe banda de urgență și a coborât. În acel moment a fost lovită de o autoutilitară care circula regulamentar.

Potrivit reprezentanților Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Arad accidentul a avut loc marți seara, în jurul orei 23:20, pe autostrada A1, km 566. Conform IPJ Arad, un bărbat de 33 de ani, din județul Dâmbovița, care se afla la volanul unui autoturism marca Renault a oprit pe banda de urgență a autostrăzii și nu s-a asigurat la coborârea din mașină, fiind surprins și accidentat grav de un tânăr de 23 de ani care conducea o autoutilitară – regulamentar pe banda 1 de circulație. Bărbatul accidentat a suferit răni foarte grave. După ce a fost transportat la Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad, cadrele medicale au intrat direct în operație cu pacientul. Din cauza leziunilor foarte grave, viața bărbatului nu a mai putut fi salvată.

tion


dr4qul4

Ieri pe DN66



Mi se pare mie sau avem din ce in ce mai multe accidente? Parcul auto creste (mai als cu rable) dar infrastructura cam sta pe loc.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024