News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

#870
Principala vina este a conationalilor noștrii....totusi , șoferul a fugit imediat de la locul accidentului.....înțeleg ca s-a panicat pe moment , dar nu s-a predat ulterior....acest lucru ridica importante dubii legate de alcoolemia acestuia , respectarea timpilor de odihna , etc , etc

Sper ca si la noi Poliția Rutieră sa înceapă sa facă cu adevărat prevenție si nu doar stat la ciupeala....mai ales ca pe noile autostrazi pot supraveghea non stop traficul...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Am trimis astăzi această sesizare către CNADNR referitoare la problema trambulinelor și cea a parapeților avariați.


stangabriel

Felicitari pentru initiative. Am trecut in zona cu pricina la pas, 60 km/h si a fost destul. Stiam de pe forum. Dezolant arata si capatul de nord al A4. Giratoriu e distrus, asfaltul si galma de pamant din mijloc.

Care mai e statutul constructiei ? nu e topicul potrivit, dar devine e problema lotul.  Apropo, in capatul spre port, gropile au fost astupate cu ciment, nu au mai pus asfalt.

horatiu.cosma

Nu e cazul sa exageram cu acest lot. Sunt cateva puncte in care trebuie intervenit, trambulinele si giratoriul din nord, in rest e foarte bun asfaltul.

TibiV

http://m.hotnews.ro/stire/20325327

Diferentele de nivel aparute la racordarea podurilor sau a podetelor in mai multe puncte de pe autostrazile tarii, asa numitele "trambuline", la pachet cu parapetele deteriorate si nereparate pun in pericol viata soferilor, avertizeaza Asociatia Pro Infrastructura (API) care cere Companiei de Autostrazi sa remedieze o serie de probleme constatate. Potrivit asociatiei, mai pronuntata trambulina "se pare ca se intalneste pe autostrada A4 (Varianta Ocolitoare Constanta) intre intersectiile cu DN3 si A2".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#875
Quote from: cutter on July 28, 2015, 09:52:57 AM
Am trimis astăzi această sesizare către CNADNR referitoare la problema trambulinelor și cea a parapeților avariați.


Bravo. Excelent textul scrisorii. Nici prea mult, nici prea putin, nici prea taios, dar nici cu menajamente.

Absolut corecta opinia, ca reparatiile urgente trebuie efectuate in regie proprie. Sunt un adept al ideei de licitatie (garanteaza cheltuirea justa a banului public),  dar nu se poate face licitatie pentru fiecare cui lipsa intr-un gard! CNADNR trebuie, prin directiile regionale, sa-si creeze structuri de interventie rapida - poate chiar dotarea initiala a acestor structuri cu utilaje moderne si cheltuielile cu noi spatii de depozitare / lucru sa intre pe un proiect cu fonduri europene.

De asemenea trebuie create scoli (cursuri de 1-3 ani) in cadrul CNADNR cu specializarea de drumar (+ reparator drumuri / asfaltator / verificator drumuri) - numai asa se poate ajunge la o calitate buna, iar astfel o parte dintre cei care nu pot sau nu doresc sa ia bacalaureatul au sansa unui job bun (fie raman in CNADNR, fie la firmele private de constructii de drumuri).

PS. Contrar unei opinii larg raspandite la noi, consider ca CNADNR trebuie sa-si creasca mult numarul de angajati, de la 5.000 la minim 20.000 - numai asa va putea sa faca treaba buna si sa vedem drumurile cu adevarat ingrijite, inclusiv iarna (de ex. daca o firma de deszapezire nu face treaba, imediat se poate rezilia contractul si CNANDR are utilaje si capacitati proprii sa preia in acea iarna activitatea de deszapezire pe acea zona).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Pe A1, lotul Impregillo, am pierdut numaratoarea trambulinelor. Exista si doar unde e terasament, ce sa mai zic de poduri si viaducte. La viaductul de la Aciliu e mai pronuntata trambulina decat acum doua luni cand am fost ultima data. Sunt doua urate la km 283 si 287, sensul spre Sebes. Prima e marcata cu indicatoate galbene succesive de reducere a vitezei, a doua nu.

c_alecs

Stie cineva daca trambulinele sunt raportate in Waze?

igorashu


user201

Astăzi, multe dintre stațiile VTS afișau următorul mesaj:


Probabil se refereau la situații ca cele de mai jos, surprinse tot astăzi pe A1 Deva - Sibiu:






cutter

Asociația Pro Infrastructură a emis o solicitare către Ministerul Transporturilor și CNADNR prin care cerem instalarea de separatoare mediane pe toate DN-urile 2x2.


horatiu.cosma

Foarte buna idee. Poate ar trebui instalate astfel de separatoare si in zonele montane cu serpentine, mai ales in curbele foarte periculoase. Dar prima data sa vedem pe drumurile 2+2 pe toata lungimea, cu eliminarea posibilitatii de a face stanga cu exceptia giratiilor si intersectiilor denivelate.

vancouver

BRAVO. Excelenta solicitarea catre CNADNR. Si eu pledez de mult pe toate caile pentru aceasta masura.

ATENTIE: masura este necesara inclusiv si mai ales IN LOCALITATI. Pentru deservirea localnicilor se pot crea la 2-3 km bucle de intoarcere tip U-turn - cele mai multe localitati au sub 3 km parcursi de un astfel de DN cu 2x2 benzi, deci cate o bucla la fiecare capat este suficienta. Astfel toti localnicii pot intoarce la capatul localitatii si revin pe sensul opus de circulatie, in loc sa faca stanga punctual si extrem de periculos peste cele 2 benzi de circulatie ale contrasensului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

#883
Dacă ar fi existat pe DN39 atunci 5 vieţi ar fi fost salvate astăzi...

http://m.mediafax.ro/social/accident-grav-in-constanta-cinci-persoane-au-murit-dupa-ce-doua-autoturisme-s-au-ciocnit-14661182

Cinci persoane au murit într-un accident produs, duminică seară, pe DN 39 Mangalia - Constanţa, în zona localităţii 23 August, după ce un autoturism a ajuns pe contrasens şi s-a izbit violent de o altă maşină.
Potrivit lui Carmen Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Constanţa, din primele informaţii reiese că accidentul s-a produs după ce şoferul unui autoturism Skoda a pierdut controlul volanului într-o curbă, iar maşina a intrat pe contrasens şi s-a ciocnit violent cu un autoturism Saab decapotabil.
În urma impactului, cinci persoane au murit, fiind vorba de şoferul autoturismului Skoda şi de patru persoane din autoturismul Saab, care au fost proiectate din maşină.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Apropo, știe cineva cîți km de DN 2x2 avem în țară?