Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dominik

Eu nu prea am incredere in asa ceva, daca se defecteaza ceva in centrul de comanda si incepe sa-ti franeze automat pe A ?? cate accidente vor fi atunci ?
You're in Steelers Country

mihaihedes

Quote from: dumbravaandrei on December 23, 2017, 03:12:55 PM
nu mai degraba integreaza astia Waze decat sa faca 100 de sisteme proprietare paralele?
ca vad ca s-a apucat si Renault, mai au sisteme propriii BMW, Mercedes-Benz si VAG si recent s-a apucat si JLR.

Nu le trebuie mare scofala pentru a integra waze decat sa umble la softurile proprii. Nu trebuie sa mai puna stalpi si alte alea, ca 4G e destul de raspandit si in Siberia oricum nu te ajuta un astfel de sistem...
E vrăjeală de marketing. Nu vor ajunge că Waze nici în 100 de ani indiferent câți stâlpi și echipamente pun. Șoferul va fi întotdeauna cel mai bun in a aprecia o situație și waze pe asta se bazează.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


TibiV

Cateva capturi dintr-o filmare facuta ieri, 22 decembrie, pe DN2.
(Ora este insa setata gresit)

Ca tot disutam de parapeti, in special WRSB...
Undeva intre Buzau si Ramnicul Sarat, unde este 2+2 "curat"...

Urmeaza o curba larga la stanga, in coborare

WTF ?....

Soferul "nostru" trage disperat dreapta

Noroc ca banda 1 a fost libera, pentru ca BZ-73-LYA nu are unde sa se retraga...

Este clar ca a intrat in depasire in curba, peste linia dubla continua...


Pacat ca a fost filmat de un "civil". Dobitocul merita sa ramana fara carnet pe vreo 10 ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

KenyaSong

Revoltator!

Si totusi posesorul camerei circula pe banda a doua, desi prima pare libera din cele cateva cadre postate.

vancouver

#2944
Asta am vrut sa subliniez si eu - daca banda 1 era libera, poate nu este rau sa stam pe ea, mai ales acolo pe DN2, unde este ireprosabila. Aici avem o situatie revoltatoare, cu un idiot in depasire pe linie dubla continua, dar poate fi si o situatie de intrare din greseala sau din cauza unei probleme tehnice pe contrasens. Oricum e mai bine sa fim mai departe de tot ce se intampla pe contrasens.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

#2945
Evident ca aveti amandoi dreptate...

Dar va dati seama ce macel ar fi iesit daca posesorul camerei ar fi fost si el intr-o depasire ?...

Si nu cred ca a fost vorba de nici o "intrare din greseala pe contrasens".
Poate daca ar fi fost noapte sau ceata as fi spus ca este posibil, nu a vazut ca drumul coteste la dreapta.
Dar era in plina zi, vizibilitate perfecta, semnele de curba se vad la fel de perfect...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Un distrus, ar trebui sa i se i-a carnetul pentru multe luni. Avea timp sa depaseasca masina mare dupa curba , nu avea ce sa caute ce contrasens. Sper ca politia sa i-a masuri in acest caz.
Problema tehnica? In ultimul cadru soferul reintra pe sensul sau de mers.

HVMihnea

Incredibil cum se grabesc unii colegi. Eu ma fetesc total de banda a doua pe 2+2 sau 2+1 (mai ales pe 2+1). Cu cat sunt mai departe de colegii de pe contrasens care merg exagerat de tare, cu atat mai bine.
Apropo de 2+2 cu surprize: acum 2 ore am asistat la un accident oribil(posibil mortal). Pe E79 Centura Petrosani, 2+2 nou nout, perfect, impecabil. Exista un sens giratoriu in care daca vrei sa ramai pe centura, mergi drept (colegii nici nu se uita daca vine cineva din giratoriu).
Eram doar eu si un coleg. Intru in giratoriu, il vad ca merge si el drept cu ceea ce consideram vreo 50km/h (nu a franat la intrarea in intersectie, dar nici nu m-a incurcat). Problema e ca la iesirea din intersectie exista o trecere de pietoni foarte prost semnalizata si deloc luminata. Pac. N-am vazut ce sa intamplat, doar ca s-a pus pe avarii acolo.
Trec peste 5 minute iar(ma plimbam la vrajeala), 2 ambulante si vreo 6-7 politisti. Cred ca 2 persoane au fost lovite, si cred ca mortal (un politist intindea o banda pe care in filmele americane scrie "Crime scene do not cross" - nu stiu cum se numeste). Cred ca erau mexicani, se stransese o gasca destul de mare de consateni de-ai lor.
Revin maine cu poze si un link la stire (sper sa apara). Grija mare! Ultimul lucru pe care il vrei de sarbatori e sa ajungi la puscarie...
Acesta ar fi al patrulea accident mortal cu pietoni pe centura Petrosani anul acesta...

ghrt

#2948
Quote from: elcraft on December 23, 2017, 12:00:32 PM
Adica ocupi banda 2 din neatentie? Nu esti la volan? Nu te uiti pe unde mergi? Nu vezi nici in oglinzi? Nu realizezi ca esti cam in stanga? Pai poate ajungi si mai in stanga si dai de gard si omori oameni. Ori poate nu erai atent la invatarea regulilor importante? Pai oare cate reguli nu mai stii si cum ai ajuns cu carnet? Daca continuam pe ideea asta, oare n-ai sta mai bine intr-un tren sau autocar decat la volan?

Eşti foarte foarte supărat? De ce?
Este posibil să conduci fără a verifica tot timpul oglinzile şi totuşi să fii în (relativă) siguranţă. Şi nici nu intri în glisieră. Cum? Priveşti înainte. Asta face cam tot omul (deşi de câţiva ani, e o problemă cu cititul SMS/emailului la volan). Această situaţie este şi în video şi trebuie să accepţi faptul că nu toţi şoferii pe care îi întâlneşti pe drum sunt 100% atenţi la trafic. Este o realitate pe care dacă o negi provoci accidente.

Quote from: elcraft on December 23, 2017, 12:00:32 PMSau poate il doare la basca, deci e tot intentie.
Te asigur că nu este acelaşi lucru. Neatenţia nu este tot una cu intenţia. Nesimţirea (care determină puţin timp pierdut) nu este tot una cu pressingul (care determină accidente grave, că sunt la viteză mare).

Quote from: elcraft on December 23, 2017, 12:00:32 PMIntentie urmata de fortarea altora sa faca depasiri prin dreapta, de a genera ambuteiaje, stres, nervi.
Te rog să compari două situaţii simple: eu mă gândesc la problemele mele şi ale maică-mii şi recunosc sincer că nu sunt atent decât în faţă. Nu te văd venind tare din spate. Cine te "forţează" să:
- te apropii periculos de mine? (de exemplu îmi cedează cablul electric care alimentează pompa de injecţie, motorul moare instant cu frâna de motor aferentă şi nesemnalizată pe stopuri!).
- dai flashuri şi să încerci să mă determini să reacţionez sub impulsul momentului?
- să greşeşti grav pt autostradă şi să mă depăşeşti prin dreapta?

De ce nu poţi să păstrezi distanţa de siguranţă (40-80m în funcţie de viteză) şi să pui semnalizare stânga?
Hai să nu confundăm caracterul coleric cu "obligaţia" sau "forţarea"!


Quote from: elcraft on December 23, 2017, 12:00:32 PM
QuoteCred că trebuie să fim toleranţi. Am citit părerile unor psihologici cum că suntem un popor cu un imaginar violent (contrar comportamentului public) şi este posibil să se manifeste la volan (unde mulţi şoferi se simt în control), deşi personal mă feresc de generalizări.
Astea sunt si rezultatul educatiei si imprejurarilor. In zone (nu in RO) unde totul era linistit, ordonat, regulile respectate, soferii cu bun simt, infrastructura pusa la punct, marcaje si semne clare, logice si intretinute, semafoare sincronizate cum trebuie, ambuteiaje minore sau deloc, nu se simtea nici nevoia de a fi agresiv, stresul, ciuda. Asta dincolo de amenzi si politia care isi facea treaba.

De toleranţă dai dovadă atunci când primeşti o palmă.
Cont (aproape) inactiv.

ghrt

Quote from: TibiV on December 23, 2017, 06:30:31 PM
Cateva capturi dintr-o filmare facuta ieri, 22 decembrie, pe DN2.


Frumos. Mie mi-a dat unul (cu BMW X5, e drept) flashuri să mă dau la o parte de pe banda 2, ca să treacă el pe contrasens într-o depăşire mai lungă. Ceea ce am şi făcut, eu m-am dat la o parte şi el a continuat senin. Tot linie dublă continuă pe drum 2+2!
Cont (aproape) inactiv.

Allex

Mai degraba te feresti si injuri, apoi ajungi acasa intreg decat sa fi incapatanat si sa ajungi (Doamne fereste!) pe la spitale. Trebuie sa te gandesti in primul rand la sanatatea ta si a celor din masina/masini si apoi daca aveai dreptate sau nu!!! Nu fiti ca pietonii care "au prioritate pe trecere" si nu-i intereseaza daca goneste unul ca nebunul pe strada.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

chr

Sunt pline drumurile de soferi care circula pe banda 2 cand banda 1 e libera. Din pacate si forumul e plin de lupi moralisti care procedeaza asa.

dr4qul4

Cei care dorm pe B2, sunt adormiti.

Dar pe un drum cu 2 benzi pe sens nu ai ce cauta pe contrasens decat daca prin asta eviti un accident.
In rest, toti cei care fac triplari ca asa rea muschiul lor sunt retardati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

#2953
Quote from: chr on December 24, 2017, 05:13:40 PM
Sunt pline drumurile de soferi care circula pe banda 2 cand banda 1 e libera.

Aha! Deci ăştia care depăşesc pe contrasens, le fac un serviciu la cei de pe banda 2, că îi trezesc şi le dau adrenalină? Ale naibii victime, mereu sunt de vină, şi dorinţa lor secretă e o să facă şi ele.

LE: Cred că boala asta cu dă-te tu ca să stau eu e atât de crâncenă, încât ar trebui discutat cu cei de la poliţia rutieră despre acceptarea ca probă a filmărilor făcute de cetăţeni. Faci una ca asta, îţi vine scrisoarea să predai permisul. La fel ca pe linia lui 21, trebuiesc instalate garduri deoarece unii sunt mai şumahări şi nu respectă semnificaţia marcajului rutier, precum şi interesul public în ceea ce priveşte un transport civilizat. Sau ca în UK, unde au atât de multe camere încât stai cuminte.

Cont (aproape) inactiv.

elcraft

#2954
Quote from: ghrt on December 24, 2017, 01:51:27 AM
Este posibil să conduci fără a verifica tot timpul oglinzile şi totuşi să fii în (relativă) siguranţă. Şi nici nu intri în glisieră. Cum? Priveşti înainte. Asta face cam tot omul (deşi de câţiva ani, e o problemă cu cititul SMS/emailului la volan). Această situaţie este şi în video şi trebuie să accepţi faptul că nu toţi şoferii pe care îi întâlneşti pe drum sunt 100% atenţi la trafic. Este o realitate pe care dacă o negi provoci accidente.
Sa fim seriosi. Astea sunt pretexte de oameni care cred ca singura problema pe drumuri e "grabitul, maica". Poate de-aia actioneaza politia doar in sensul asta. Repet: din neatentie a ramas pe B2? Adica el chiar nu vede in ce parte a drumului este? Daca stie ca nu se mai uita in oglinda, sa-si mute fundul pe B1 sau sa-si ia sanctiunea pe care o merita. Cine e obisnuit sa respecte regula asta importanta nu ramane acolo chiar asa in dorul lelii, decat rar. Iar daca e chiar atat de neatent incat sa nu stie pe ce parte a drumului e, sa stea acasa.

Quote
Quote from: elcraft on December 23, 2017, 12:00:32 PMSau poate il doare la basca, deci e tot intentie.
Te asigur că nu este acelaşi lucru. Neatenţia nu este tot una cu intenţia. Nesimţirea (care determină puţin timp pierdut) nu este tot una cu pressingul (care determină accidente grave, că sunt la viteză mare).
Si B2 lovingul tot la viteza mare e. Nu mai cauta scuze. Nu iau apararea sicanatorilor dar si statul pe B2 e o incalcare care trebuie sanctionata, ceea ce politia nu face niciodata.

QuoteTe rog să compari două situaţii simple: eu mă gândesc la problemele mele şi ale maică-mii şi recunosc sincer că nu sunt atent decât în faţă. Nu te văd venind tare din spate. Cine te "forţează" să:
- te apropii periculos de mine? (de exemplu îmi cedează cablul electric care alimentează pompa de injecţie, motorul moare instant cu frâna de motor aferentă şi nesemnalizată pe stopuri!).
- dai flashuri şi să încerci să mă determini să reacţionez sub impulsul momentului?
- să greşeşti grav pt autostradă şi să mă depăşeşti prin dreapta?

De ce nu poţi să păstrezi distanţa de siguranţă (40-80m în funcţie de viteză) şi să pui semnalizare stânga?
Hai să nu confundăm caracterul coleric cu "obligaţia" sau "forţarea"!
Ai dat un exemplu extrem. Un exemplu extrem este si un accident ca urmare a depasirii prin dreapta, sau unul ca urmare a sutelor de B2 lovers de care trebuie sa treci la un drum mai lung. Nu inteleg totusi de ce incerci sa justifici B2 lovingul prin faptul ca si sicanarea e ceva foarte grav.

QuoteDe toleranţă dai dovadă atunci când primeşti o palmă.
:o