Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

elcraft

Quote from: Vice33 on October 13, 2017, 03:11:15 PM
Vitezele proiectate sunt foarte bune. Nu trebuie schimbate, e suficient 50 in localități cu activitate urbană, in schimb in localități unde avem doar câteva case pe un drum cu 2 benzi pe sens, nu se justifică limita de 50 km/h.
Sunt atatea si atatea localitati cu drum drept si vizibilitate perfecta, unde limita de 50 pe DN e absolut aberanta.

QuoteNu mai dați vina exclusiv pe starea carosabilului/ factorii politici,etc, pentru accidentele grave.
Exclusiv nu, inclusiv da.

QuoteNu sunt lucruri "școlărești", sunt lucruri serioase pe care fiecare șofer le-a învățat la școala de șoferi: reducerea vitezei, atenția la volan, educația la volan, conduita preventivă, disciplina in trafic,etc...par teorii de adormit copiii dar poliția rutieră cu asta de ocupă. Acum, noi, deștepții, contestăm statisticile, programa școlară, normele bde stabilire a vitezelor maxime, contestăm RAR-ul și urmează să contestăm polițiștii care stau vigilent și prind șoferii din trafic indisciplinați...
Politistii care stau vigilent in boscheti ce mai fac in afara de a pazi un radar, hmm? Ce mai pedepsesc in afara de viteza excesiva si paharelul de bere baut? In 5 minute pot sa vad lejer zeci de incalcari rutiere si nici una sa nu fie de viteza. Pentru pietoni loviti pe trecere, pateste vreodata ceva bizonul care si-a lasat cazanul acolo si a obturat vizibilitatea? Nu, pateste doar soferul care nu reduce viteza la un nivel absurd la fiecare colt de strada, ca sa vada dupa colt. Asta cu viteza e cauza la 95% din accidente e doar gargara obosita care sa justifice cea mai simpla chestie pe care poate sa o faca un politist pe strada, sa stea cu radarul.
Si da, contestam si RAR-ul atata timp cat atatea cazane nu au ce cauta pe drumuri.

RaduC

Un video realizat de Autoritatea Irlandeză pentru Siguranță Rutiera. Adresat motocicliștilor dar valabil pentru toți conducătorii auto

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1913936328636004&id=217083884987932

HVMihnea

Referitor la discutia despre distanta dintre banda a doua si parapet. Nu se descrie cum s-a intamplat, insa este evident ca cele doua autoturisme au fost fortate in parapet. Sper ca nu judec eu gresit aici.
https://www.realitatea.net/accident-grav-pe-a1-un-tir-si-doua-autoturisme-s-au-ciocnit_2127152_foto_1619642.html#galerie 


Ionut

#2899
Ne-ați fost alături, câțiva dintre voi, încă de la început, din septembrie 2011. Apoi am crescut și multi au răspuns apelului nostru în vara anului 2012 când am început să filmăm autostrăzile. Ați avut încredere în noi și împreună am reușit să aducem TRANSPARENȚĂ în felul în care se construiesc drumurile în România. Vom continua, chiar mai hotărâți!

Acum e momentul pentru o nouă valoare în care credem: SIGURANȚA. Vă cerem din nou ajutorul. Veniți alături de noi, așa cum puteți. Dați mai departe mesajul. Spuneți prietenilor, familiei și colegilor. Spuneți-le că drumul e lung și viața are prioritate. Împreună, numai împreună putem duce numărul victimelor pe drumurile țării la ZERO. Drumul e lung, dar împreună cu siguranță putem reuși. Așa cum am reușit lucruri care păreau aproape imposible în 2011 sau 2012.

Vă mulțumim!!!




API pe Facebook
(Like/share, daca sunteti alaturi de noi!)

https://www.youtube.com/watch?v=VzkVYxkMsJc

În anul 2018 Asociația Pro Infrastructură își propune să își concentreze o bună parte din atenție pe un amplu program de siguranță rutieră ce va urmări să combată principalii factori cauzatori de accidente rutiere cu victime din România. În acest sens lansăm astăzi episodul pilot, cu un mesaj generalist, menit să deschidă calea pentru unul dintre cele mai importante proiecte ale organizației noastre de până acum.

Vrem să combatem agresivitatea și inconștiența în trafic, dorim să promovăm o educație rutieră demnă de un stat european al anului 2018, încercăm să convingem că vieți și familii nu merită să fie pierdute pentru câteva secunde sau minute câștigate la un simplu parcurs de drum. Scopul nostru este să completăm ceea ce autoritățile au făcut până în prezent sau să facem ceea ce nu s-a făcut deloc până acum în România în această privință. Vom urmări să raliem la proiectul nostru Politia Romana, IGSU - Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, furnizori de echipamente de protecție, precum și ONG-uri ale victimelor accidentelor rutiere.

Pentru că nu putem continua așa, sperăm să veniți cu toții alături de noi pentru a combate statisticile negre înregistrate an de an. Drumul e lung, viața are prioritate!

Puteți ajuta dând mai departe acest mesaj.

#DrumulELung #ViațaArePrioritate #SiguranțăRutieră

yetiman

Si ziceai ca A3 este "muzeu".   :D
Uite ce bun este pentru filmari.  :)

La modul serios: Felicitari pentru initiativa.  :gj:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Chiar ma gândeam cand observați. :) Arată bine muzeul pe sticla. :D

ghrt

Felicitări pt iniţiativă. Conduc un Smart ForTwo inclusiv extraurban, fac un număr respectabil de km, sunt (aproape) imun la genul acesta de comportament şi sunt uimit de numărul mare de imbecili şi frustraţi. Chiar vreau să îmi fac un cadou Crăciunul acesta, o cameră de bord. Cu intenţia de a publica clipuri cu genul ăsta atitudini de intimidare.
Am un amic care la un moment dat şi-a luat pistol gândindu-se la chestia asta.
Cont (aproape) inactiv.

subway

#2903
Si nu va limitati doar la drumuri, infrastructura de transport nu se reduce doar la asfalt!...monocultura dauneaza grav sanatatii!!!
;)

Dominik

Bravo, felicitari pt initiativa, arata bn A3 acolo !  :D
You're in Steelers Country

pasadia

Pe DN1, sectorul Ploiesti - Brasov, au aparut marcate, pe banda de circulatie, semne cu "oprirea interzisa". Nu stiu cand au aparut (nu l-am mai parcurs de vreo luna), nu sunt singurele semne noi (mai e marcata viteza maxima, in zonele cu limitare), dar ele exista in mai multe locuri (mai ales in localitati - Comarnic, Busteni, etc...).

Sincer sa fiu nu le inteleg rostul; nu cred ca am vazut vreodata pe cineva oprit pe banda de circulatie pe acest sector. Exceptand momentele cand e in celebrele ambuteiaje prins, dar atunci... Sper ca nu se va considera ca e o stationare voluntara. :D

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Hercule

Felicitari pt initiativa! La mai multe!

Exact asa ceva am patit eu pe centura Budapestei, unde furat de peisaj am "adormit" pe banda 3 si n-am vazut bizonul ce imi dadea flashuri din spate. M-a depasit prin dreapta si a franat puternic in fata mea. Noroc ca am fost pe faza si am evitat coliziunea.

Acuma ca sa fim fair si Passat-ul greseste de doua ori: dupa ce a depasit albanezul nu revine pe banda 1 si se opreste pe banda de urgenta cand singura lui urgenta e ca ii tremura picioarele. Gresesc?
Deșteaptă-te române!

dr4qul4

Daca nu mai poti conduce, e indicat sa opresti pe banda de urgenta.
Daca simt ca lesin la volan, crezi ca ar tb sa ma fortez pana la primul spatiu de servicii? sau sa opresc pe banda de urgenta?
Greseala lui e ca doarme pe B2. Ca regula generala cred ca am putea avea: daca nu ai pe nimeni in fata (si nu te apropii in 20 de secunde), locul tau e pe B1.
Dar nici sa dai flashuri de la 1 km departare si sa te apropii pana il pupi in fund :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

elphax

din pacate in video este "criticat' doar soferul 2. si asta poate da impresia ca se incurajeaza comportamentul soferului 1 care este la fel de iresponsabil si fara respect fata de restul conducatorilor auto
cred ca face mai mult rau decat bine in aceasta varianta

ciprebbe

A lungit-o regizorul mai mult cu soferul pe banda 2 ca sa ii intre textul :)), in rest vor fi mai multe episoade unde se vor trata aspectele individual.
E un inceput facut de soc civila din banii API in conditiile in care statul doarme.....
Prindeti ideea generala :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe