[B] Magistrala M8 Crangasi-Dristor

Started by Ionut, January 25, 2019, 12:28:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

v.ghiorghica

In zona  C-tin Brancusi (Valea Argesului) -  Raul Doamnei sunt f multe blocuri.
Ma gandesc ca nu au vrut sa ii inghesuie pe toti intr-o singura statie, in acea zona? (sa nu se creeze scenariul Piata Victoriei - M2, la ore de varf)?
Aici trebuie solicitate lamuriri de la Metrorex. 300 e considerabil sub limita recomandarilor/ normelor EU...

sab

1.Intre Brancusi si Raul Doamnei sunt tot cca 500m . Nu masuram toata sapatura de la Raul Doamnei pentru ca, acolo, inainte de statie este si zona macazurilor, deci sapatura este mai mare cu peste 150m. Se masoara de la mijlocul unei statii la mijlocul celeilalte statii.
2. In niciun caz nu se poate crea o situatie similara cu Victoriei pentru ca nu exista statie de corspondenta in Dr Taberei care sa genereze o asa aglomeratie. In plus, la Victoriei este si o greseala colosala de proiectare, statia fiind inaugurata cu o singura scara fixa si doar doua rulante, caz unicat in reteaua de metrou. Si asta in conditiile in care s-au creat conditiile sa schimbe mai multi oameni acolo fata de ceea ce era prevazut initial. O aberatie...


reed


sab

Viitoarea linie tehnologica pentru M8.

Mak110


dr4qul4

M8 este inelul de sud. Crangasi - Dristor. Dar nu o apucam
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway

Sunt doar un metrou numit dorinta, altele sunt prioritatile.

Vlad94

Poate nu se va face toată inelara odată, eu văd prioritară porțiunea dintre Dristor 2 și M4 (Luică). Eu unul văd acest tronson mai util dpdv al numărului de călători decât Hașdeu/Izvor-Catedrala Neamului-Eroii Revoluției.

paullie

Dristor 2 -> Luica prioritara? Cred ca nu ai mers niciodata cu 41 inainte de pandemie.

sab

@Vlad94
Doar uitandu-te pe harta de mai sus, vezi o densitate enorma de constructii din traseul propus de tine, in special zona D2-Pta Sudului ? Mie mi se pare teren viran.
Iar calatorii unde se vor "varsa" in principal ? In M2 care si asa are probleme...

AndreiB

Personal, cred ca inelara se rezolva mai usor prin tramvai separat de trafic, mai ales pentru ca ar completa si legatura lipsa rutiera din inelul median. Avem foarte multe segmente lipsa din infrastructura critica de metrou din Bucuresti: M5 sector central, M4 sud, M7. Abia dupa ce le-am terminat pe astea (30 de ani la rata actuala de constructie) merita sa construim M8, cred. 41 are nevoie de tramvaie noi, cu capacitate mai mare, in rest ramane o solutie perfecta pentru Bucuresti.

Goldmund

^
Ai omis M6....Act ratat?! Unii chiar nu vor M6.