News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BogdanPetrini

Tot mai multe companii au început să își cheme angajații la birou, cel puțin în regim hibrid. Eu folosesc zilnic M2 și s-a observat o creștere a traficului spre Pipera de la 1 ianuarie, dar nu prea par să fie 2 zile la fel. Azi la ora 17 poate să fie relativ liber, respirabil, mâine la aceeași oră 17 poate să fie peronul plin.

sab

Doar ca Metrorex nu poate sa isi faca programul de circulatie azi intr-un fel, maine in alt fel. Calculele lor, conform ultimelor date, indica cu 25-30% mai putini calatori ca inainte de pandemie. Poate de aceea avem mai putine CAF-uri in circulatie si un program de circulatie la 4 minute.
https://clubferoviar.ro/trafic-la-metrou-cu-un-sfert-sub-nivelul-ante-pandemie/

Konter

Guvernul a aprobat joi indicatorii tehnico-economici pentru modernizarea Magistralei 2 de metrou din Capitală.
Executivul a aprobat în ședința desfășurată joi indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții ,,Îmbunătățirea serviciilor de transport public de călători cu metroul pe Magistrala 2 Berceni – Pipera. Cale de rulare și instalații pe interstații".
La finalizarea obiectivului va crește frecvența de operare, se va reduce durata de deplasare cu metroul, va crește gradul de confort al pasagerilor și vor fi diminuate cheltuielile de operare și întreținere pentru Magistrala 2 de metrou.

Prin hotărârea adoptată s-a stabilit că valoarea totală a investiției, inclusiv TVA, este de peste 986 de milioane de lei. Investiția vizează un traseu în lungime de 18,68 km, cale dublă.
Totodată, vor fi realizate următoarele:
• Modernizare instalații sanitare/PSI: 16,5 km, cale dublă
• Modernizare instalații electrice:18,68 km, cale dublă
Durata de execuție a investiţiei este de 48 de luni.
Finanțarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile (FEN), alocate prin Programul Transport aferent cadrului financiar 2021-2027, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

Magistrala 2 de metrou a fost dată în folosință pe etape, în prima etapă tronsonul Berceni – Piața Unirii 2 (ambele fire) dată în folosință în ianuarie 1986, iar al doilea tronson Piața Unirii 2 – Pipera (ambele fire) dată în folosință în octombrie 1987.
Lungimea Magistralei 2 este de 18,68 km, cale dublă, având în componență 14 stații și 4 tronsoane

https://clubferoviar.ro/s-a-stabilit-cat-va-costa-modernizarea-magistralei-2/

dan tm


tom_sawyer

Cică s-ar fi demolat si ultimele chioșcuri din stațiile din Sectorul 3, este adevărat?

Ultimele magazine din incinta stațiilor bucureștene de metrou au fost demolate miercuri, 17 aprilie. Cele din urmă trei astfel de spații au fost îndepărtate din raza stațiilor, cu ajutorul muncitorilor Primăriei Sectorului 3, instituție care-și luase angajamentul încă din vara trecută că va demola în timpul cel mai scurt toate magazinele din stațiile de metrou din raza sa de acțiune.

,,Ultimele magazine au fost puse la pământ miercuri seara, toate cele din stația Titan. Penultimele fuseseră demolate cele din zona Dristor. De acum, s-a terminat operațiunea asta și am ajuns la polul opus", a declarat liderul sindical Metrorex, Marian Artimon, pentru Playtech Ştiri.


https://clubferoviar.ro/bucurestenii-si-chioscurile-de-metrou/
[dacă sunteți curioși să aflați cât de rău e fără ele în opinia unui lider sindical, citiți în articol]

ClubFeroviar trimite la un articol playtech, care nu mai e disponibil pe site e disponibil cu AdBlocker-ul dezactivat:
https://playtech.ro/stiri/ultimele-magazine-de-la-metrorex-au-devenit-istorie-dupa-trei-ani-de-la-declansarea-operatiunii-ranga-azi-nu-mai-ai-de-unde-cumpara-o-sticla-de-apa-plata-exclusiv-888153


LE: se pare că da:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=477997&handler=ByPostId
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=478052&handler=ByPostId

sab

Articolul Playtech este disponibil, are chiar si poze. Una de la Dristor 2:




Powered by API/PUM imgur uploader


dr4qul4

pai ramane asa? NU ar fi timpul ca Metrorex sa identifice spatiile care pot fi folosite pentru activitati economice (care dispun de utilitati si nu obstructioneaza caile de acces)?
Bineinteles, contractul de inchiriere sa fie al Metrorex, nu al sindicatului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TVlad

Eu, calator, as zice sa ramina asa cum au proiectat arhitectii. 15 - 20 de minute ma pot lipsi de covrig, oja,  chiloti sau orice altceva. Iar despre banii pe care i-ar lua Metrorex - au scumpit destul calatoria si oricum grosul incasarilor vine din subventii.

survola

Dacă grosul încasărilor vine din subvenții nu cred că poți spune că au scumpit călătoria ,,destul".

tom_sawyer

La ce istoric de respectare a normelor anti-incendiu avem noi, și eu zic că cu cât mai mult spațiu liber, cu atât mai bine.

MrConnaisseur

S-au demolat si ghenele aflate pe coridorul de legătură Dristor 1 - Dristor 2 ? Era un Fornetti si încă ceva.