News:

.

Main Menu

Trenuri InterRegio

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:31:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Discutii despre trenurile InterRegio din Romania.

Ionut

CFR Călători reduce de la 1 ianuarie cu până la 56% prețurile biletelor
pentru trenurile care merg pe Valea Prahovei


Transportatorul feroviar de pasageri CFR Călători, controlat de stat, reduce prețurile biletelor cu până la 56% pentru trenurile InterRegio care circulă pe Valea Prahovei în perioada 1 ianuarie - 28 februarie 2017, potrivit unui comunicat publicat joi. Pentru programul ,,Trenurile Zăpezii 2017", CFR Călători introduce, în perioada 1 ianuarie - 28 februarie 2017, reduceri tarifare la trenurile care traversează stațiunile montane de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petroșani (pentru stațiunile Straja și Parâng) și Piatra Neamț, scrie News.ro.

Pentru călătoriile la clasa a 2-a cu trenurile InterRegio care circulă pe Valea Prahovei pe rute între Sinaia - Brașov și retur, prin extinderea ofertei ,,Reduceri de weekend pe Valea Prahovei", reducerile sunt cuprinse zilnic între 31% și 56%.  Alte reduceri sunt de 25% de luni până joi, pentru călătoriile pe rută directă, la clasa a 2-a, cu trenurile InterRegio care au ca punct de plecare sau de destinație una din stațiunile montane de pe ruta Sinaia-Brașov sau din Vatra Dornei, Vatra Dornei Băi hc, Petroșani și Piatra Neamț.

"De exemplu, pe ruta București - Piatra Neamț prețul biletului cu această ofertă este de 60,45 lei, cu 18,85 lei mai puțin față de prețul întreg, iar pentru Constanța – Petroșani prețul biletului este de 76,65 lei, cu 24,25 lei mai puțin față de prețul întreg", se arată în comunicat. Discountul este de 25% în zilele de vineri, sâmbătă, duminică și sărbători legale, pentru călătoriile pe rută directă, la clasa a 2-a, cu punct de sosire/plecare în/din stația Petroșani cu trenurile IR 1728 și IR 1729 Caracal-Târgu Jiu-Petroșani și retur.

CFR Călători a anunțat recent că, în perioada sărbătorilor de iarnă, până în 2 ianuarie 2017, trenurile care circulă pe cele mai solicitate rute, respectiv din București spre cele 11 orașe, vor fi suplimentate cu vagoane clasă, vagoane de dormit și cușete.

Profit.ro

Sorinus

Apropo de Valea Prahovei, am vrut sa dau o fuga la Sinaia de plimbare si sa beau o cafea/doua/trei , dar sunt doua trenuri care au vagon bar, si primul pleaca la 14:00, deci total inutil (as vrea sa plec dimineata si sa ma intorc seara).

Avand in vedere ca este linia lor ce-a mai circulata, mai ales de lume normala, e aiurea sa n-aiba vagoane bar de IR-urile mai rasarite.

Phenol

#3
Desi pe site nu apare, conform acestor inregistrari IR 1621 (care pleaca la 10.00 din Buc. N) are vagon Bar. Sper sa si aiba personal sa te serveasca.

Asta e din 14 ianuarie:



Iar asta din 15 ianuaire:



In ambele inregistrari vagonul Bar e al 9lea.

Vice33

#4
Ce s-a intamplat ieri (05 Mar 2017) cu IR 1622?? A stationat in Fagaras 170 de minute! Nu gasesc nimic pe internet, ce accident a fost? Stie cineva?

pasadia

Ce iti pot spune e ca la sosirea in Brasov era tractat de 2 locomotive. L-am remarcat din intamplare (treceam pe 13 Decembrie si el tocmai trecea pe pasajul superior de acolo si am remarcat cele 2 locomotive - acum, ca ai pus graficul, mi-am dat seama dupa ora ca despre el era vorba).

Vice33


Phenol

Quote from: TibiV on March 05, 2017, 11:36:16 PM
Quote from: Andi on March 05, 2017, 05:15:36 PM
toate trenurile de rang superior care circula pe portiunea Copsa Mica-Coslariu Pod Mures vor fi deviate pe alte rute
NU exista alte rute intre Copsa Mica si Coslariu.
Doar sa le trimiti prin Sibiu-Sebes-Vintu.

Cam horror...

Cam horror, dar este un exemplu: IR 1741/1742 merge pe traseul Teius - Vintu de Jos - Sibiu - Copsa Mica - Sighisoara - Brasov

https://bilete.cfrcalatori.ro/vanzare/Trasa.aspx

trenul 12741 si 12742 din data 29.03

Andi

Locomotiva GM 1179 defecta, s-a indrumat locomotiva de ajutor din statia Brasov aproape de ora 18.

Vice33

Să ne amintim cum era pe M300 acum 3 ani jumătate, care era stadiul lucrărilor între Sighișoara-Blaj:

https://www.youtube.com/watch?v=o8IwFoYdfIA&lc=z22bhnkidvyjuvggz04t1aokgizqsqv15frzhrojg23rrk0h00410

Ionut

CFR Călători: Reduceri de până la 56% la călătoriile cu "Trenurile Zăpezii", în ianuarie şi februarie

CFR Călători introduce, în perioada 1 ianuarie - 28 februarie 2018, reduceri tarifare la "Trenurile Zăpezii" care au ca punct de destinaţie, plecare sau tranzitează staţiunile montane de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei şi Piatra Neamţ. Potrivit companiei, călătorii vor avea reduceri de 25% de luni până joi, pentru călătoriile pe rută directă, la clasa a 2-a, cu trenurile InterRegio care au ca punct de plecare/destinaţie una din staţiunile montane de pe ruta Sinaia-Braşov sau din Vatra Dornei şi Piatra Neamţ.

Reduceri între 31% şi 56% se vor aplica zilnic pentru călătoriile la clasa a 2-a cu trenurile InterRegio care circulă pe Valea Prahovei, pe rute între Sinaia - Braşov şi retur, prin extinderea ofertei "Reduceri de weekend pe Valea Prahovei".

Agerpres

Ionut

CFR Călători a anunțat trenurile sezoniere către Litoral. Va fi însă o vară grea, cu aglomerație și călătorii lungi fără loc rezervat

CFR a anunțat lista completă a trenurilor sezoniere care, de la final de iunie, vor face legătura între orașe din toată țara și stațiunile de pe litoral. Cel mai lung traseu, de 20 de ore, este între Satu Mare și Mangalia, iar cele două trenuri care leagă Sibiul de Constanța fac 9 ore (prin Brașov), respectiv 11 ore jumătate (via Slatina). Cum CFR are sub 800 de vagoane și cum aglomerația de pe tren a crescut de când studenții au primit gratuitate, călătoriile către și de la mare nu vor fi ușoare. În plus, găsirea unui loc va fi complicată, chiar și cu 10 zile înainte. CFR spune că cele mai lungi trenuri vor avea în compunere 12-14 vagoane.

Hotnews

Vice33

#12
Am găsit la țară mersul trenurilor 2001-2002 si mi s-a părut foarte interesant ce diferență era între acel mers și momentul actual, nu de alta, dar eu când eram student la Timișoara, veneam din Arad cu EN 473 (fostul 371) ISTER, care făcea ARAD-BRAȘOV în 2001-2002, 5h45min....și m-am gândit să dau câteva exemple de trenuri de pe atunci comparativ cu actualul mers, de discutat și de analizat cât de "rău" se mergea atunci (erau și atunci călători nemulțumiți care nu se gândeau că în loc de 6 ore faci acum 9 la 500 de km...).
Am luat ca exemplu rutele Brașov-Teiuș (-Alba Iulia-Simeria-Arad) și Brașov-Făgăraș-Sibiu-Vințu de Jos-Simeria-Arad (Timișoara Nord)
De remarcat IC 46/47 si EN 370/371 care aveau opriri doar la Sighisoara, (Alba Iulia), Simeria și Deva.

ISTER-ul de la Sighisoara pana la Simeria nu mai oprea (nici la Blaj, Medias, Alba Iulia, Vintu de Jos), avea 3 stații între Brașov-Arad și făcea 6 ore. Acum, EN 473 are 7 stații între Brașov-Arad, și face 8h 43 min, cu 2 h 43 min în plus.
După finalizarea integrală a lucrărilor Brașov-Sighișoara-Arad, vor mai ajunge atunci, peste încă 15 ani de acum încolo, să facă 6 ore între Brașov-Arad...? E o intrebare care ar trebui să o răspundem peste 15 ani dacî mai trăim până atunci...


Ionut

În perioada de extrasezon, CFR Călători va continua să asigure conexiunea cu litoralul românesc. Trenurile din programul "Trenurile Soarelui 2018" circulă până la data de 9 septembrie, iar după această dată capacitatea de transport va fi adaptată cerinţelor de extrasezon. Astfel, legătura dintre București și Constanța va fi asigurată zilnic de 16 trenuri, din care 12 InterRegio (câte 6 pe sens) şi 4 Regio (câte 2 pe sens, cu plecare / sosire București Obor). Durata de călătorie pe ruta București Nord – Constanța este de 2 ore pentru cele 4 trenuri InterRegio (câte 2 pe sens) care circulă fără opriri intermediare şi de circa 2 ore și 20 minute pentru celelalte trenuri InterRegio. CFR Calatori

Programul complet pe site.

Vice33

O mica amintire de pe M200: Brasov-Fagaras-Podu Olt-Talmaciu-Sibiu, toata distanta, filmat din IR 74 (fostul Transilvania-actualul "Fagaras" din Mersul Trenurilor 2018-2019)