News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Ionut on December 06, 2016, 03:21:35 PM
Conform comunicatului, noile prevederi incluse în propunerea legislativă spun că nivelul chiriei pentru terenul portuar şi infrastructura concesionate operatorilor va fi stabilit pentru o perioadă de 10 ani la nivelul minim al tarifelor de utilizare a domeniului portuar prevăzute în contractele aflate în vigoare.

Capital

Pe bune?!?!...
Si Fondul Proprietatea greseste?

:lol: :lol: :lol:
Mama, ce a as vrea sa fiu chirias in Port de vreo 20 de ani...
Probabil 1 leu pe metrul patrat.
Iar acel "1 leu" sa fie 1 ROL, nu 1 RON... :D

Eu cred ca este "sifonare" (furt) pe fata...

Cine imi poate explica cum naiba FP "se opune unei legi care protejeaza interesele statului roman" ?!...
Adica FP se opune unei legi care "ingheata" veniturile statului la niveluri de acum 5-10-15 ani, si asta se traduce  prin "se opune la investitiile de anvergura"?
Pai din ce sa faci investitii daca mentii veniturile la nivelul din '90 ?!...

Articolul este halucinant...
Dar explicabil prin prisma "sursei": Constanţa Port Business Association

Aha... Asa este clar... "NU vrem sa ne mariti chiriile ! Vrem tot moca, ca pana acum"
Ziceti asa, mai baieti... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

^^Povestea e asa. Niste baieti destepti au luat terminale in anii '90 si platesc cativa centi pe mp. Si baietii frecau menta , nu faceau investitii etc. Au venit marile companii straine au cumparat terminale/au construit terminale si platesc de la 1 euro pe /mp in sus. Si fac profit, investesc si ajung sa aiba un cuvant din ce in ce mai greu. Iar asta nu le pica prea bine baietilor destepti care fac tambalau imens pe tema asta.

TibiV

Aha....
Deci "am ghicit"...

"Nu ne scumpiti noua, ca suntem aici de 20 de ani, si ne place tare mult chiria "mocca"... " :D

Formularea "nivelul minim al tarifelor de utilizare a domeniului portuar prevăzute în contractele aflate în vigoare" este cheia...
Chair daca contractele au fost incheiate in '94 si "prelungite automat"...


Daaaaa.
Astia chiar sunt "baietii destepti din porturi"... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Răzvan Alexandru Cuc, cel care a primit aviz favorabil în comisia parlamentară ca ministru al Transporturilor, a declarat, printre altele, după ieşirea de la audieri, că îşi doreşte investiţii majore în infrastructura Portului Constanţa.

hmmmm  ???

http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/politic/razvan-cuc-investitii-majore-in-infrastructura-portului-constanta-619579.html

Ionut

Pai si tu iei in seama o declaratie data asa fara niciun fel de sustinere sau detaliu?

Harry

Nu iau nimic, doar am postat ce a declarat ministrul. De aia si acel "hmmmm" adica om trai si om vedea :)))

Din punctul meu de vedere prioritare ar trebui sa fie terminalul LNG si dezvoltarea insulei din port prin construirea infrastructurii (aka poduri) rutiere si feroviare.

pasadia

El a vorbit in comisie la audiere (atat cat a transmis DIGI) de cresterea adancimei in dana si de cresterea capacitatii de incarcare / descarcare.

myid

eee, a fost si el pe la ZLG si crede ca are habar de porturi, dane, tranporturi.
Daca vorbeste in fata habarnistilor de Teu, de dane si capacitati, pare ca stie omul, dar...
La fel face si seful lui, cu cate sunt mai exacte cifrele , cu atat dai impresia ca stii si ca esti foarte bine informat. Total gresit.
Intamplator m-am intersectat cu el acum vreo 2 ani cand am deschis o licenta de lucru in ZLG. Mi-am dat seama ca e numit politic cand am intrat in detalii de business si era total pe langa subiect si a chemat un inginer sa ii explic lui ce avem de facut in ZLG si cum ne pot ajuta. Asa ca....


Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a atribuit contractul pentru Lucrari de modernizare si optimizare a sistemului de operare cereale pe molul IV din Portul Constanta – Dana 55-56, constând în amplasare cântar CF si cuva descarcare pe linia 3 si amplasare cântar CF pe linia 2 catre SC EURO CONSTRUCT SA Constanta pentru suma de 1.730.249,13 RON + TVA.


Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a lansat licitatia pentru lucrari de Modernizare Cladire Post Control Poarta 1.

Lucrarile de executie pentru obiectivul: ,,Modernizare Cladire Post Control Poarta 1" se vor realiza conform Proiectului Tehnic.
Lucrarile de executie implica:
1.Modernizarea cladirii si a totemului Post Control Poarta 1 - Arhitectura, Rezistenta, Instalatii.
2.Drum Poarta 1 - Gara maritima si fluidizarea traficului rutier si pietonal pe zona de acces din interiorul incintei portuare.

Valoare estimata: 2.997.207 RON + TVA.

Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2017 ora 15:00.

Durata lucrarilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului.

Descrierea generala a lucrarilor proiectate, conform documentatiei tehnice:

Cladirea Post Control:

-cladirea modernizata va avea un regim de inaltime P+2, prin extindere si supraetajare.

Stalp obelisc cu totem:

-va fi reconstruit din structura metalica, modernizat si corelat cu arhitectura cladirii Post Control. Structura va incadra la baza cabina de taxare pentru fluxul de circulatie dinspre Valea Portului.

Cabina taxare:

-va fi prevazuta pe accesul nou creat de pe Valea Portului, fiind amplasata lateral pentru sensul de intrare cu taxare.

Fluidizarea circulatiei rutiere si pietonale pe zona de acces:

-traficul rutier la intrare in port se va derula pe doua cai de intrare noi, pe varianta Valea Portului dinspre toate directiile (str. Termele Romane, Poarta 3 si din peninsula prin intermediul unei benzi de viraj la stanga dinspre str. Termele Romane);
-traficul rutier la iesirea din port se va derula pe cele doua cai existente de iesire spre str. Termele Romane si spre Peninsula;
-postul de taxare va fi reamplasat pe sensul de intrare dinspre Valea Portului cu plata pe partea stanga direct din autoturism;
-breteaua existenta dinspre Valea Portului spre intersectia Vraja Marii va fi interzisa circulatiei publice fiind prevazuta cu bariera semiautomata;
-circulatia pietonala pentru intrarea/iesirea din port se va face pentru fluxul principal dinspre statia de BUS existenta pe str. Termele Romane prin amenajarea de catre primarie a unui traseu pietonal in lungul variantei Valea Portului, cu trecere prin sistemele de control, in continuare pe un pasaj pietonal CF la nivel (realizat de CFR) si caile pietonale interioare.

Modernizare drum Poarta 1-Gara Maritima:

-fluidizare prin amenajarea unui sens giratoriu cu insula circulara si insule separatoare;
-refacerea si extinderea trotuarelor adiacente.

Harry


Harry

Alaturi de containere, comertul cu cereale este una din principalele activitati desfasurate in portul Constanta, asa ca nu este de mirare numarul foarte mare de investitii in acest sector.

Cea mai noua investitie va fi facuta de catre compania Comvex, care va construi un nou terminal de cereale in dana 80.

Harry


Harry

La licitatia pentru lucrari de Modernizare Cladire Post Control Poarta 1 au fost depuse 7 oferte, respectiv:

1. GAMARO CONSTRUCT Constanta cu subcontractant RIVER TRANSNAV SRL Constanta;

2. MOBITOM SA Constanta cu subcontractanti SIELBOL SRL Constanta, ALMACLIMA SRL Constanta, SOL GAZ TERM SRL Constanta, TRITECH GROUP SRL Constanta, GETNIC CONSTRUCT SERV SRL Cernavoda;

3. ABC VAL SRL Constanta cu subcontractanti UTI SERVICII SI MENTENANTA SA Bucuresti si SENATOR INDUSTRY SRL Constanta;

4. ACTAEON INVEST SA Brasov in asociere cu EUROMATERIA SRL Bucuresti;

5. AVE TEBIA SRL Constanta cu subcontractanti MASTER SA Navodari si PETROCONST SA Constanta;

6. SETCONSTRUCT SRL Constanta cu subcontractant EUROCONSTRUCT SA Constanta si tert sustinator INTERCONSTRUCT SRL Constanta;

7. DISAN EXPERT SRL Constanta.

Bogdan_Cluj

Proiectul de Ordin al ministrului transporturilor pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari (dana 80)"

...

Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de act normativ vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1557-omt02052017dtn