News:

.

Main Menu

Portul Constanta

Started by Ionut, October 25, 2011, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

e limitare pentru vapoarele cu motoare slabe, asa cum sunt pe navele de transport.
Cele de croaziera si cele militare nu au probleme in a naviga prin curbele Bosforului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

kitsune

Da, m-am informat. In principiu, navele intre 200 si 300 m si/sau 15 m pescaj pot trece relativ usor. Cele peste 300 m trebuie sa trimita autoritatilor caracteristicile navei (manevrabilitate, etc) si se decide daca sunt sau nu restrictii la traversare. De multe ori se recomanda remorchere, astea nu sunt ieftine.
@dr4qul4 Portcontainerele au cred cele mai puternice motoare relativ cu deplasamentul navei. Un petrolier de 160-200 mii tdw sau un mineralier gen capesize, de 180000 tdw au motoare de vreo 25000 CP,  in timp ce un containier de 21000 teu si cam 190000 tdw are 107000 CP.
Deci, fara limita de marime prin Bosfor inseamna ca in timp o sa vedem nave din ce in ce mai mari in porturile Marii Negre. Din cate imi aduc aminte totusi, doar unul din terminalele de la Agigea avea posibilitatea de extindere, celalalt fiind "la mijloc", sa zic asa. Si problema e alta, ca pe masura  ce cresc navele trebuie investit in macarale noi. Nu mă ajută internetul sa vad ce macarale avem la Agigea, dar cred ca nu pot opera un 21000 de 59 m latime.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Douglas Adams, Mostly Harmless

Harry

#182
^^
Main Equipment:

8 Quay Gantry Cranes type Post Panamax (berths 121/122/123)
Lifting capacity under the spreader 40.6 t; span 30.5 m; outreach 45 m; backreach 11 m; total lifting height 48 m
13 Rubber Tyred Gantry Cranes
Lifting capacity under the spreader 40.6 t; span 23.5 m; total lifting height 15.24 m
2 Rail Mounted Gantry Cranes
Lifting capacity under the spreader 40.6 t; span 32 m; total lifting height 9.5 m
55 Terminal Tractors type TT120
60 Terminal Chassis for 40/45' containers type LD50, transport capacity 50 t
4 Reach Staker for Laden Container Handling.
Handling capacity 45 t first row, 30.5-second row, 15 t-third row
4 Front Spreader Lift Truck for Empty Container Handling. Handling capacity 9 t
2 Fork Lift Truck for General Use, type H 30D, handling capacity 3 t
5 Electric Fork Lift Truck for Container Freight Station, type E 16C, handling capacity 1.6t
624 Reefer Plugs + 180 on GenSet

Pe zona de nord a CSCT DPW este prevazuta o extindere majora daca va fi nevoie, aveam pe undeva planurile, trebuie sa le caut. Si parca si pe insula este prevazuta o zona de containere.

o poza mai veche

kitsune

45 m outreach, asta inseamnă maximum nave de 42-43 m lățime.  Adică de vreo 11-12000 teu.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Douglas Adams, Mostly Harmless

Harry

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA a lansat licitatia pentru Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea cresterii adancimilor senalelor si bazinelor si a sigurantei navigatiei in Portul Constanta (Proiectare+executie).

Compania Nationala - Administratia Porturilor Maritime - SA Constanta, in calitate de Administrator al porturilor maritime românesti, are ca obiectiv prioritar asigurarea conditiilor necesare de navigatie in siguranta, a navelor in porturi. Asigurarea conditiilor de navigatie in siguranta impune ca senalele de acces, bazinele de manevra si bazinele danelor sa aiba dimensiunile si adâncimile corespunzatoare tipurilor de nave care circula in port, corelat cu adâncimea de fundare a cheurilor.
Se imbunatatesc conditiile de manevra si functionare in siguranta in Portul Constanta si de asemenea creste eficienta de utilizare a infrastructurii existente.
Activitatile ce se vor realiza in cadrul proiectului sunt:
1) Lucrari de dragaj pentru adancirea la cotele impuse de siguranta navigatiei in bazine si senale: lucrari de dragaj (proiectare+executie) in suprafata totala de 2.186.942,50 mp din care 1.815.655,80 mp (dragaj pentru aducerea la cota de proiect) si 371.286,70 mp (dragaj de adancire a senalului si bazinului Portului de Lucru de la -7m la -9m).
2) Lucrari pentru asigurarea stabilitatii cheurilor in Portul de lucru (proiectare+executie) – 1250 ml

Valoarea estimata fara TVA: 161.708.293 lei.

Durata: 20 luni incepand de la data atribuirii contractului.

Termen limita pentru depunerea ofertelor: 07.05.2018.

Harry

app de discutia legata de extinderea paltformei de containere


Ionut

Crezi ca poti face rost de plansa la o rezolutie mai buna? Textul nu se intelege... iar eu (care nu ma pricep) nu imi pot da seama ce este si unde. Nici macar infrastructura rutiera nu este clara. Ar fi foarte OK de facut rost la o rezolutie buna. Sau zi-mi exact ce si unde sa cer si fac o solicitare pe 544 sa vad daca am succes. :)

Harry

Nu cred ca mai am pdf=urile. Poti solicita la Administratia Porturilor Maritime Constanta - masterplanul de dezvoltare

Neufunk

De ce se baga mare cu insula cand in partea de sud este loc berechet pentru extindere. Banuiesc ca este mai incomod sa construiesti insula decat sa continui in sud.

kitsune

#189
Probabil pentru că insula e în "curte" la ei, în timp ce sudul aparține cuiva, trebuie cumpărat/expropriat

Later edit: la sud este sit Natura 2000 ROSPA 0076 Marea Neagră,  la fel ca la nord
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Douglas Adams, Mostly Harmless

Neufunk

O porcarie. Hai sa bagam sit Natura 2000 pe o raza de 10 kilometri din Piata Unirii, macar sa stim o treaba.

Harry

Situl ala e o minciuna. La fel ca ala de pe lacul mamaia. Intrebati mapn sri si fostul 2-15 de ce

kitsune

Aria de Protecţie Specială Avifaunistică ROSPA0076 Marea Neagră a fost declarată prin HG nr. 1284/2007, privind declararea ariilor de protecţie specială avifaunistică ca parte a reţelei ecologice europene Natura 2000 în Romania.

sursa
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Douglas Adams, Mostly Harmless

dan tm

#193
Nu poti sa mai faci nimic in tara asta fara sa dai de natura 2000, de vinturelu de stepa de crex crex si alte porcarii.

Cind reusesti sa aduniu avizele vin aia cu ,,salvati Bucurestiul, salvati Timisoara, salvati copii si armata salvarii"

dupa ce  scapam si de ei, vin aia care spun ca le trece autostrada pe jumatate de teren.

Am avut de lucru cu un sit natura si ei nu stiau nici pe unde sint limitele certe ale sitului dar  custodele era tare in cioc, noroc cu alt tip care s-a aplecat asupra problemei si astfel am deslusit problema.

Deunazi am solicitat limitele in coordonate stereo 70 si ne-au trimis la niste ,,harti" la ministerul mediului.

Habar nu au doar sa puna piedci.

Sa vedeti unde situl de importanta comunitara nu are aceleasi limitele cu situl de importanta avifaunistica, acolo iar se calca pe calciie.

Ionut

Va rog nu deviati, sa nu credeti ca nu urmaresc si thread-urile astea. Le urmaresc pe toate.