Mersul Trenurilor 2016-2022

Started by mr.L, October 23, 2016, 11:42:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vice33

#90
Deschid acest topic pentru discuțiile care vor avea pe baza noului mers al trenurilor 2017-2018 și ce modificări va aduce el odată cu intrarea în vigoare din data de 12 Dec 2017.

Primul lucru modificat pe care l-am observat (și care sincer, nu îmi este deloc plăcut să văd) la viitorul mers a fost limitarea lui IR 1621 până la Sibiu. Văd că IR 1622 apare totuși de la Timișoara Nord-Arad-Deva-Sibiu-Brașov-Buc. Nord ceea ce mă face să cred că și IR 1621 va circula complet, până la Timișoara, dar în ce formulă, nu știu.

Să vedem dacă vor mai ajusta din timpii de mers...


Vice33

De asemenea am mai observat că IR 472/473 Euronight "ISTER" în varianta online al noului mers sunt 3 variante de circulație și anume:

a) IR 472/473 cu circulație normală (fără stația Teiuș)

b) IR 12472/473 cu circulație prin stația Teiuș

c) IR 11472 cu circulație prin Făgăraș-Sibiu-Vințu de Jos

Să vedem varianta finală publicată...și dacă vor face corecții la timpii de mers.

Andi

#92
Quote from: Vice33 on November 18, 2017, 01:33:28 PM
De asemenea am mai observat că IR 472/473 Euronight "ISTER" în varianta online al noului mers sunt 3 variante de circulație și anume:

Unde sunt acele variante? Eu gasesc doar varianta din livret via Sibiu.

Vice33

#93
^
Dacă cauti la http://mersultrenurilorcfr.ro/imtif/Rute.aspx?lng=ro selectezi data pentru 12 Dec, la "Cautare avansata (optiuni de selectie, cautare)" dai Conexiuni Directe, si apesi butonul Caută trenuri, vezi imaginea.

A apărut livretul pentru noul mers...? Dacă da, l-aș dori și eu te rog frumos să mă uit peste el, dacă se poate...pe forumtrenuri.com nu mai pot intra deoarece e infectat site-ul.




Andi

Cel mai bine te uiti pe cfrcalatori.ro, dovada ca in ss-ul pus de tine apare IR 74 cu plecare la 05:45, de la noul mers plecand la 05:32.

Aici este livretul central: https://onedrive.live.com/?authkey=%21AGtDHX1PN1_IslE&cid=EA0E86D9A050C718&id=EA0E86D9A050C718%2120121&parId=EA0E86D9A050C718%2120120&o=OneUp

Vice33

E aceeasi baza de date, aceeasi aplicatie, eu am apăsat pe "Căutare Avansată" din www.infofer.ro. Totuși de ce pe infofer dă și alte variante care NU sunt pe bilete.cfrcalatori.ro...? Foarte ciudat...

Până la urmă văd că EN ISTER circulă cum circula acum 2 si 3 ani, pe la Făgăraș-Sibiu-Vințu de Jos.

Mulțumesc mult!

Vice33

Vin în întâmpinarea celor care vor să călătorească totuși la Timișoara cu trenul în viitorul mers. Am câteva variante:

I. Cu schimbare în ARAD

I.1a. IR 74 'TRANSILVANIA': Brașov (05:32) - Codlea (05:49) - Făgăraș (06:50_52) - Sibiu (08:10_15) - Sebeș Alba (09:48) - Vințu de Jos (09:58) - Simeria (10:59_11:12) - Deva (11:22) - Ilia (11:50) - Săvârșin (12:39) - Radna (13:40) - Arad (14:18_20) - Curtici (14:33)

I.1b. R 2606 (plecare ARAD 14:44 - sosire TIMIȘOARA NORD 16:06)




I.2a. IR 472 'ISTER': Buc. Nord (17:45) - Pl. Vest (18:25) - Sinaia (19:10) - Bușteni (19:18) - Predeal (19:33) - Brașov (20:11_23) - Codlea (20:40) - Făgăraș (21:35_39) - Sibiu (22:57_23:02) - Sebeș Alba (00:36) - Vințu de Jos (00:48) - Simeria (01:53_02:05) - Deva (02:16) - Arad (05:06_05:11) - Curtici (05:24)

I.2b. R 2027 (plecare ARAD 06:07 - sosire TIMIȘOARA NORD 07:18)

II. Cu schimbare în SIBIU și VINȚU DE JOS

II.1a. IR 1623: Buc. Nord (10:00) - Buftea (10:15) - Pl. Vest (10:46) - Câmpina (11:11) - Comarnic (11:23) - Sinaia (11:36) - Bușteni (11:46) - Azuga (11:52) - Predeal (12:04) - Brașov (12:42_12:54) - Codlea (13:10_14) - Făgăraș (14:12) - Ucea (14:35) - Avrig (15:00) - Podu Olt (15:14) - Tălmaciu (15:21) - SIBIU (15:42)

II.1b. R 2443 (plecare Sibiu 15:48 - Sosire Vințu de Jos 17:54)

II.1c. IR 1819: Vințu de Jos (18:44_18:52) - Șibot (19:25) - Aurel Vlaicu Hm (19:35) - Orăștie (19:44_50) - Simeria (20:14) - Deva (20:24) - Ilia (20:54) - Margina (21:32_43) - Făget (21:53) - Lugoj (22:35_40) - Buziaș (23:10) - Timișoara Nord (23:47)

III. Cu schimbare în TEIUȘ (conexiune foarte fragilă din cauza întârzierilor acumulate)

III.1a. IR 1741 Buc. Nord (18:45) - Pl. Vest (19:28) - Câmpina (19:53) - Sinaia (20:16) - Bușteni (20:27) - Azuga (20:33) - Predeal (20:46) - Brașov (21:24_32) - Rupea (23:08) - Sighișoara (00:17_21) - Dumbrăveni (00:48) - Mediaș (01:17) - Copșa Mică (01:32) - Blaj (02:12) - Teiuș (02:42)

III.1b. IR 1765 Teiuș (02:43_47) - Alba Iulia (03:23) - Vințu de Jos (03:36) - Șibot (03:59) - Orăștie (04:14_19) - Simeria (04:43_51) - Deva (05:05) - Ilia (05:37) - Săvârșin (06:26) - Radna (07:27) - Arad (08:12_08:32) - Aradu Nou (08:40_45) - Timișoara Nord (09:29)

vancouver

#97
^^ presupun ca NU te referi la cei care vor sa calatoreasca la Timisoara de la Bucuresti. Pentru ca acestia au la dispozitie trenuri directe prin Craiova.
de ex.
IR 1691 Buc Nord 11:05 - Timisoara 20:21 (durata 9:16)
IR 1692 Timisoara N. 5:22 - Bucuresti N. 14:42 (durata 9:20)

IR 1693 Buc Nord 15:45 - Timisoara 00:50 (durata 9:05)

IR 1695 Buc Nord 21:20 - Timisoara 06:52 (durata 9:32)
IR 1696 Timisoara N. 22:40 - Bucuresti N. 8:26 (durata 9:46)

Exista chiar si tren direct Bucuresti pentru Arad, via Timisoara. Si anume 15590 / 15591 plecare Arad la 19:08, plecare din Bucuresti 22:02. Vara merge pana la Constanta, sosire Constanta 08:30, plecare inapoi 19:07. Din pacate pe linia Bucuresti-Constanta circula cu max. 120 km/h, o bataie de joc dupa parerea mea. Presupun ca vagoanele trag in jos viteza, ca locomotive doar se schimba la Bucuresti Nord.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Andi

Quote from: vancouver on November 22, 2017, 01:34:56 AMExista chiar si tren direct Bucuresti pentru Arad, via Timisoara. Si anume 15590 / 15591 plecare Arad la 19:08, plecare din Bucuresti 22:02. Vara merge pana la Constanta, sosire Constanta 08:30, plecare inapoi 19:07. Din pacate pe linia Bucuresti-Constanta circula cu max. 120 km/h, o bataie de joc dupa parerea mea. Presupun ca vagoanele trag in jos viteza, ca locomotive doar se schimba la Bucuresti Nord.

Ala e trenul privat Astra Transcarpatic, au aceleasi vechituri de locomotive ca si CFR-ul, vagoanele sunt apte chiar si de 200.

Vice33

Nu mă refer la ruta M900, ci la cei de după Predeal-Brașov cum ar fi Făgăraș, Sibiu, etc...ce să mai spunem de Sighișoara, Blaj, Copșa Mică sau Mediaș care sunt cam blocați și singura lor variantă este cu schimbare în Teiuș...

Vice33

#100
Am primit răspuns pe FB de la CFRCălători cu privire la limitarea din viitorul mers al trenului IR 1621/1622 până la/ de la SIBIU, având cu această ocazie indicativ nou și anume IR 1623/1624. Iată răspunsul lor:

QuoteCFR Călători  Bună ziua. Proiectarea mersului de tren are la bază cererea, oferta și echilibrul pieței, iar  un serviciu comercial  trebuie să fie fundamentat economic și să răspundă unui căt mai mare segment al publicului călător.

De asemenea, sunt câteva prevederi legislative:

a. CFR Călători pune în circulație cu prioritate numărul și categoriile de trenuri incluse în Contractul de Servicii Publice aprobat de Ministerul Transporturilor, autoritatea de stat in domeniu.

b.    Sumele necesare asigurării compensațiilor pentru aceste servicii se alocă din bugetul Ministerului Transporturilor, cu încadrarea în bugetul aprobat anual pentru transportul feroviar de călători, în condițiile legii (OMT nr.484/ 03.05.2017, art.3 ).

De asemenea, menținerea măsurii de reducere a compensației (subvenției) aferente CFR Călători influențează activitatea la nivel de reducere a numărului de trenuri din Contractul de Servicii Publice încheiat cu Autoritatea de Reformă Feroviară din subordinea Ministerului Transporturilor.

Este bine ca toți pasagerii să știe că CFR Călători va putea realiza un serviciu public de calitate în condițiile în care domeniului feroviar i se vor aloca resursele necesare. Nevoia de investiții, atât în infrastructură cât și în material rulant este o realitate. Calitatea serviciilor și uneori (în weekenduri și cu prilejuri unor vacanțe/sărbători) dimensionarea capacității de transport nu se ridică la nivelul așteptărilor și știm acest lucru. Este dificil să asiguri un orar regulat pe o infrastructură deficitară cu automotoare care au și peste 80 de ani, iar media de vârstă a materialului rulant este de 30 - 35 de ani.


Phenol

Deci, nu au zis nimic concret.

Din zvonuri am auzit ca ar fi fost limitat din cauza lucrarilor pe M200.

Vice33

Nu ar avea de ce să îl limiteze din cauza lucrărilor pe M200, așa trebuiau restrictionate și IR 1818-1838 sau 1820 de ex...probabil costa prea mult intretinerea și vor să reducă cheltuielile cu acestea. Problema este că NU AU ASIGURAT NICI O SOLUȚIE pentru ruta SIBIU-TIMIȘOARA.

Călătorii au din viitorul mers o variantă cât de cât convenabilă: Regio 2443 SIBIU-VINTU DE JOS + IR 1819 VINȚU DE JOS-TIMIȘOARA NORD, adică în orare: 15:47 - 17:54 + 18:44 - 18:52

frunzaverde

Quote from: Vice33 on November 27, 2017, 10:47:40 AM
Nu ar avea de ce să îl limiteze din cauza lucrărilor pe M200, așa trebuiau restrictionate și IR 1818-1838 sau 1820 de ex...probabil costa prea mult intretinerea și vor să reducă cheltuielile cu acestea. Problema este că NU AU ASIGURAT NICI O SOLUȚIE pentru ruta SIBIU-TIMIȘOARA.

Pentru ca nu exista trafic - Sibiu-Timisoara este una din cele mai putin competitive rute ale CFR-ului. Cati vor sta intr-un tren in jur de 7 ore in conditiile in care cu masina se fac in jur de 3h-3h30, si exista cel putin trei autobuze pe zi care fac 3h55?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vice33

Între Șibot și Simeria IR 346 a făcut azi (4 Dec 2017) 31 de minute (21:32-22:03) și a ajuns cu 10 minute mai devreme, având o staționare de 22 de minute!

IR 74 a ajuns cu -7 minute în Simeria, având o staționare de 20 de minute!

IR 12472 a recuperat 10 minute la Simeria, din întârzierea de 33 de minute pe care o avea la Alba Iulia

Între Blaj-Mediaș se pot recupera 6-12 minute!
Între Simeria-Vințu de Jos se pot recupera 10-15 minute!

Totuși dacă ne uităm la noul mers, IR 346 ajunge cu 5 minute mai repede și face în loc de 1h6', 1h1'. Nu înțeleg de ce nu au ajustat timpii de mers pentru viitorul mers așa cum promitea în acest an fostul director de la CFR Călători...? Să vedem și noi deduceri de timpi cu 10-20 de minute pe magistralele proaspăt modernizate!