Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MBG

Cred că Firul 5 era folosit pentru locomotivele din depoul de marfă.

Vlad94

^Nu, firul 5 va fi separat de triaj.
Revenind la schimbătorul de cale de pe M700, e păcat că nu introduc un macaz dublu (tip X) în locul unuia normal. Dacă ar fi un macaz dublu, practic poți crește capacitatea pe București-Mogoșoaia, folosind un fir pe M100-Bucureștii Noi-Triaj-Rudeni-Mogoșoaia (vezi cu verde). Va putea crește și traficul de marfă înspre Centură.
Singura situație cu trimitea trenurilor și prin Bucureștii Noi este că se va circula pe un fir pe 300 de metri.




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

O filamare de la Valter Patrick: Bucuresti Nord - Aeroport Otopeni | Calatorie si prezentare Alstom Coradia Lint VT 12 al TFC. Este din  septembrie, dar mi se pare interesanta...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#2838
Cred că are relevanță aici, în contextul reabilitării liniei București-Giurgiu.

~150.000 de cetățeni bulgari au trecut in 2023 prin Aeroportul Otopeni.

www.boardingpass.ro/14-mil-de-pasageri-din-tarile-vecine-inregistrate-de-aeroporturile-romanesti-in-2023

AndreiB

10% din 150k ar fi 15k. La 365 de zile ar fi 41 pe zi, deci 20 pe sens. La varful de dimineata si seara, probabil 10 per tren Ruse - OTP.

Trenul Ruse - OTP trebuie sa il umplem si cu pasageri Giurgiu - OTP si Ruse - GdN ca altfel nu prea are sens.

tom_sawyer

#2840
[...] Ulterior în cursul zilei, alte două automotoare ale CFR Călători s-au defectat, de data aceasta pe ruta de Aeroport Otopeni.

Trenul RM 7932, format din două automotoare cuplate (AM 2072 și AM 2107), a plecat din stația Aeroport Henri Coandă la ora 15,52 cu destinația finală București Nord, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 16,06.

Acest lucru nu s-a mai întâmplat însă, deoarece trenul nu a apucat decât să supratraverseze pe viaduct DN1, iar la Patinoar PO s-a defectat. Defecțiunea nu a putut fi remediată, așa că trenul a fost anulat, după cum figurează și în sistemul public al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA. Din cauză că pe acel tronson este linie simplă, operatorul feroviar a fost nevoit să anuleze alte două trenuri – RM 7933 și RM 7936.

De menționat faptul că două dintre automotoarele defecte – AM 2054 și AM 2072 – veniseră relativ curând de la Electroputere VFU Pașcani, unde făcuseră reviziile de tip R9.

clubferoviar.ro/trei-automotoare-defecte-la-cfr-calatori/


Și se propune conexiune tot pe linie simplă (ultimii 6,5 km) la T2...

MBG

Firul portocaliu de mai sus este cel pe care se scoteau trenurile din triaj direct în centură spre gara Mogoșoaia, fără să mai treacă prin Chitila și apoi prin Ramificația Buciumeni ca să intre în Mogoșoaia ? Se scoteau trenurile din triajul vechi (cel de lângă magistralele care trec prin dreptul Haltei București Triaj, care nu are cocoașă între grupele A și B) ? Văd că s-a mai vorbit tot în acest topic cu niște ani în urmă pe la pagina 7 postarea #96 și pagina 8 postarea #111.


https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.90

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.105

Konter

Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București – Faza II va costa peste 300 milioane euro.
Guvernul *a aprobat în ședința sa de astăzi indicatorii tehnico-economici pentru acest obiectiv de investiții.
Lungimea traseului modernizat este de aproape 9 kilometri, iar traseul nou va fi realizat pe o lungime de 7 kilometri.
Finanțarea obiectivului de investiții va fi realizat din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, precum și din alte surse legal constituite.
Obiectivele principale ale proiectului sunt:
* Modernizarea și electrificarea liniei de cale ferată existente, între cap Y stația Mogoșoaia și cap Y stația Balotești
În cadrul lucrărilor de modernizare se va realiza o infrastructură și o suprastructură nouă pentru firul II al căii ferate Mogoșoaia – Balotești (Firul I fiind nou realizat în cadrul proiectului de dublare a intervalului Mogoșoaia – Balotești în anul 2020).
Halta de mișcare Balotești se va sistematiza și se vor realiza peroane și facilități pentru accesul călătorilor și clădirea container CE. Se va electrifica linia de cale ferată pe secțiunea cuprinsă între Mogoșoaia și Balotești.
* Realizarea din capătul Y al stației Balotești a unui racord de cale ferată electrificată la noul terminal (Terminalul est)
Lungimea liniei de racord, măsurată din capătul Y al Haltei de mișcare Balotești până în capătul din stația terminus este de aproximativ 7 km.Racordul de cale ferată va fi parțial în subteran pe o lungime de 4,130 km. Tunelul începe de la km 25+350 și se termină la km 29+480, iar Stația este cuprinsă între km 29+490 – km 29+753.
* Racord cale ferată la zona Cargo
Se va reface racordul existent pe același amplasament. Lungimea liniei este de 0,5 km.

https://arenaconstruct.ro/calea-ferata-bucuresti-nord-aeroportul-henri-coanda-300-mil-euro-pentru-etapa-ii/