Author Topic: Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala  (Read 675 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.333
  • Karma: +2059/-1722
Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala
« on: October 21, 2016, 08:30:17 PM »
Discutam pe acest thread despre diversele proiecte si initiative legate de infrastructura multimodala (intermodala) din Romania. Pentru proiectele care au un grad mare de fezabilitate si sunt importante, facem thread separat.
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 747,95 km | contractati 206,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 16,30 km!
Evenimente: nimic la orizont

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.333
  • Karma: +2059/-1722
Re: Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala
« Reply #1 on: October 21, 2016, 08:32:58 PM »
România şi Bulgaria ar putea construi un terminal logistic intermodal

Coordonatorul Naţional pentru Strategia UE pentru Regiunea Dunării (SUERD), Silvia Davidoiu, a participat la Forumul transfrontalier de dezbateri 'Bulgaria şi România în contextul cooperării teritoriale europene', programul evenimentului vizând dezbaterea subiectelor de interes pentru regiune, precum impactul podului Calafat - Vidin asupra economiei locale, transportul de mărfuri pe Dunăre şi dezvoltarea parcurilor industriale ca surse de creştere economică.

''România şi Bulgaria împărtăşesc viziuni convergente când ne dorim ca Dunărea să fie un fluviu care ne uneşte, nu ne desparte. Şi că doar prin conjugarea eforturilor autorităţilor din cele două ţări pot fi depăşite aparenţele blocaje şi atinse obiectivele de interes comun mai eficient, decât dacă s-ar face separat. Ne preocupă, în egală măsură, valorificarea Dunării ca şi coridor de transport fluvial, dar nu numai, având în vedere că Strategia acoperă o multitudine de domenii, pornind de la cele sociale, economice, de educaţie, cercetare, ajungând până la securitate internă', a spus Silvia Davidoiu.

Referindu-se la proiectele viitoare dezvoltate sub cupola SUERD, reprezentantul MAE a menţionat că sunt mai multe idei care au prins contur, exemplificând zona Giurgiu-Ruse, două oraşe unde cooperarea a avansat foarte mult. ''Una dintre aceste idei o reprezintă proiectul-fanion al SUERD, constând în construcţia unui terminal logistic intermodal, proiect care oferă oportunităţi de dezvoltare pentru zonele adiacente de pe ambele maluri ale Dunării', a mai spus ea.

Economica.net
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 747,95 km | contractati 206,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 16,30 km!
Evenimente: nimic la orizont

taifun7993

  • Youngster
  • *
  • Posts: 24
  • Karma: +3/-55
Re: Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala
« Reply #2 on: November 13, 2016, 12:49:36 AM »
Salutare tuturor

As veni cu propuneri pentru centre multimodale din jurul capitalei dau un exemplu A1 : Zona divertiland METROU-TREN-AUTOSTRADA
A2: CATELU TREN AUTOSTRADA
A3 : TREN,CAMIOANE, GARA LOCUITORI

BERCENI : GARA TREN VAGOANE TIP ROLA
« Last Edit: November 13, 2016, 06:55:41 AM by Ionut »

subway

  • Junior
  • **
  • Posts: 64
  • Karma: +107/-39
Re: Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala
« Reply #3 on: December 14, 2016, 04:36:06 PM »
Jaspers a lansat o licitatie pentru intocmire model de contract de PPP pentru terminale multimodale
Din pacate ToR e facut evident cu 'dedicatie' pentru multinationale...
:(
« Last Edit: December 14, 2016, 04:38:02 PM by subway »

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.111
  • Karma: +1986/-616
Re: Stiri si discutii diverse despre infrastructura multimodala
« Reply #4 on: March 29, 2017, 01:06:26 PM »
http://www.capital.ro/razvan-cuc-un-proiect-vital-e-inelul-zero-al-bucurestiului.html

Quote
Răzvan Cuc, la conferința Capital: Un proiect vital e inelul zero al Bucureștiului

CFR Marfă are posibilitatea să folosească transportul ROLA (Rolling Highway), dar e mai costisitor ca transportul rutier, a declarat ministrul Transporturilor Răzvan Cuc la conferinţa ”Transporturi şi Infrastructură 2017”, organizată de Capital.

”A fost depus un proiect pe fonduri UE pentru subvenţionarea diferenţei. Am reluat discuţiile cu CFR şi Mediu pentru a urgenta procedurile şi să putem folosi transportul ROLA”, a punctat oficialul.
 
Potrivit acestuia, un proiect vital e inelul zero al Bucureştiului, veriga lipsă pe partea de sud. Astfel, împreună cu CNAIR, se doreşte ”iniţierea” acestui proiect de completare a centurii.