[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

anacronox

folosesc zilnic parcarea, avand biroul in zona. este foarte practica, dar lucrarea a fost facuta de mantuiala. clar este mai bine ca inainte cand nu era lumina in jumatate din parcare. totusi, iarna ploua in parcare, mai ales la intrarea dinspre tudor arghezi.
e foarte fain ca avem card de parcare de la interparking si putem sa parcam si la universitate.
tot la plus pot trece si rampele de urcare/coborare in parcare incalzite

dr4qul4

Eu am card si parchez la cocor. E mult mai mica dar e mereu goala.
La inter am parcat de multe ori, dar ma enerveaza rampa campineanu pt ca doar pt o masina. Mai nou au facut 4,5 lei pe ora. Cam mult, dar cum e plina mereu, pretul e dictat de cerere si oferta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

anacronox

Quote from: dr4qul4 on February 26, 2015, 10:28:38 PM
Eu am card si parchez la cocor. E mult mai mica dar e mereu goala.
La inter am parcat de multe ori, dar ma enerveaza rampa campineanu pt ca doar pt o masina. Mai nou au facut 4,5 lei pe ora. Cam mult, dar cum e plina mereu, pretul e dictat de cerere si oferta.

Rampa de pe campineanu e acum de intrare doar.
Firma la care lucrez are peste 250 de locuri de parcare la inter si mai are si locuri de parcare in city gate

Ionut

Parcarea de la Inter era o mizerie oricum. Probabil a fost facuta prost de la bun inceput. Era inainte un jeg, pur si simplu. Mi-a fost frica sa las masina acolo, extrem de inguste locurile, intuneric, miros puternic de ulei, motorina/benzina si cine stie ce altceva. Mie mi se pare un mare pas inainte.

anacronox

Inainte erau surpinzator de multe masini de corp diplomatic. Mai erau si cele abandonate, stil gta :)
Oricum e un pas inainte. In fiecare weekend se spala temeinic parcarea. Duminica dadeau cu aspiratorul in zona cablurilor.  Fusese un b0$$ cu mclaren care a facut scandal ca e murdara masina.Abia astest sa faca si extensia spre arhitectura. Ziceau ca din toamna se apuca

Ionut

Extensie? Habar n-aveam ca fac extensie. Fac si intrare separata? Ar fi foarte utila cand vii dinspre sud.
Nu stiu daca se aud ceva vesti despre parcarea de la Edgar Quinet.

Ionut

CEA MAI SCUMPĂ PARCARE din România a devenit şi MAI SCUMPĂ. Cu cât s-a majorat preţul.
Cea mai scumpă parcare din Bucureşti, şi din România, de pe strada Buzeşti din Sectorul 1, este şi mai scumpă, din această vară. Astfel, şoferii care aleg să îşi lase maşina în această parcare privată scot din buzunar suma de 20 de lei pe oră. Prin comparaţie, locurile din parcarea subterană de la Universitate, administrată tot privat, costă numai 3,5 lei ora.



B365

Earthchild

Cat timp trebuie sa mai treaca ca sa modernizeze si intrarea "lunga" din Tudor Arghezi in parcarea de la Inter, cea care coboara direct la ultimul nivel?! Pe acolo intru la spalatorie si a ramas neatinsa de modernizari.

Ionut

Curios sa vad ce vesti mai sunt legate de parcarile din Capitala, am sapat un pic si am gasit un articol de luni.




ANALIZA: Șoferii fac legea parcării, în Capitală. PROPUNERI:15 parcări subterane cu 8.827 locuri
Bucureștiul nu are o strategie a parcărilor. Șoferii parchează oriunde doresc, pentru orice durată și practic gratuit. Se blochează benzile de circulație, traseele mijloacelor de transport în comun și trotuarele. Aproape nimeni nu plătește, pentru că nici cei care ar trebui să amendeze șoferii nu își fac treaba. Primăria Capitalei pare interesată de soluționarea problemei parcărilor. A comandat și a plătit mai multe studii și strategii în domeniul parcărilor. Studiile au rămas însă în sertare, pentru că municipalitatea nu a implementat niciunul dintre aceste planuri. Primarul general, Sorin Oprescu, declară de peste patru ani că va construi mai multe parcări subterane în oraș. Din cele șase construcții, doar una fost finalizată. Nici cu parcările de suprafață nu s-a realizat un progres în ultimii ani. Un proiect în acest sens a fost prezentat Consiliului General al Municipiului București în această primăvară, dar a fost respins.

Se estimează că în București sunt aproximativ 205.000 locuri de parcare la bordură pe stradă, dar în același timp, există aproximativ 100.000 de mașini parcate ilegal. Cu toate acestea, rareori există repercusiuni pentru șoferii care ocupă abuziv spațiile publice.

Propunere: 15 parcări subterane - 8.827 de locuri

    Parcaj subteran Esplanada Gara Băneasa - 100 locuri
    Parcaj subteran Piața Presei Libere - 1.633 locuri
    Parcaj subteran Parcul Herăstrău - Pavilionul H - Parc de distracții - 410 locuri
    parcaje subterane Piața Domenii - 188 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Piața Charles de Gaulle - 831 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Pescăruș - 175 locuri
    parcaj subteran Piața Dorobanți - 360 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Șos. Ștefan cel Mare Bloc Perla - 417 locuri
    Parcaj subteran Șos. Ștefan cel Mare - Aleea Circului - 580 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Piața Amzei - 196 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Piața Walter Mărăcineanu - 276 locuri
    Parcaj subteran strada Edgar Quinet - 380 locuri
    Pasaj subteran cu parcare Piața Alba Iulia - 2.190 locuri
    Parcaj subteran Piața Muncii - 821 locuri
    Parcaj subteran Piața Sudului - 270 locuri.

Dintre cele 15 parcări, doar cinci au fost abordate în discursurile publice ale primarului general, Sorin Oprescu, respectiv parcările de la: Piața Charles de Gaulle, Piața Alba Iulia, Edgar Quinet, Piața Dorobanți și Piața Walter Mărăcineanu. Acestea ar urma să fie realizate în parteneriat public-privat, după modelul celei de la Piața Universității, construită de firma Interparking. De câțiva ani, primarul anunță termene pentru începerea lucrărilor, însă și în acest moment, aceste parcări există doar pe hârtie.

În luna februarie a acestui an, Sorin Oprescu anunța că în 2015 vor începe lucrările la trei noi parcări subterane pe strada Edgar Quinet, pe strada Walter Mărăcineanu (lângă Cișmigiu) și la Gara de Nord, sub parcul din fața gării.

"Imediat, cum se încălzește și dă soarele, încep lucrările la parcarea de la Edgar Quinet", spunea pe 26 februarie Sorin Oprescu.

Lucrările nu au început nici acum.

B365

__dir

#24
Ca alternativa la Fast Parking (am stat 2h intr-o zi , recent) o gasiti pe cea de pe Sevastopol (30min/3ron), nu e asfaltata, are doar bariera si paza. Sau gratuit la intrare in piata Matache, dar e cam prafuita zona.

stangabriel

#25
Nu stiu daca s-a mai spus. Parcarea din metal pe 2 nivele de sub Pasajul Basarab, coborarea spre Nicolae Titulescu, a fost ocupata de masini, au dat la o parte balizele si cel putin de cand a venit iarna e plina ochi. Parca Primaria mai avea ceva datorii catre constructori, stiam ca nu a fost receptionata. Pare gata, sper sa nu aibe suruburi lipsa.

__dir

#26
^ Nu pare tot timpul plina, cel putin din tramvaiul 1 am vazut ceva locuri libere in jurul orei 12-13

La Fast Parking s-a marit pretul de vreo luna la  6ron/ 15min.
In schimb pe Sevastopol a mai aparut o pseudo-parcare 5ron/1h, cam 20 locuri, in total 2 parcari acolo.

Serban

Parcarea de sub pasaj e gata de foarte mult timp, problema ei e ca nu se primeste aviz de la pompieri (cred). Pentru ca in cazul unui incendiu, ar afecta tablierul metalic al hobanatului. S-a cerut sa se trateze tablierul cu o vopsea speciala, ceea ce s-a si facut.

De nu se deschide inca (oficial), habar n-am. Bataie de joc.

Ionut

Parcări subterane noi, în centrul Bucureştiului. Unde ar urma să se construiască
Două parcări subterane vor fi construite în centrul Capitalei, cu un număr de minim 495 de locuri de parcare. Una dintre ele, cu peste 254 de locuri, va fi construită în Piaţa Dorobanţilor, iar cealaltă, care va avea minimum 241 de locuri, va fi construită în zona Parcului Cişmigiu, în Piaţa Walter Mărăcineanu.

Cele două parcări vor fi construite în parteneriat public-privat, valoarea proiectelor fiind de 8 milioane de euro, respectiv 8,9 milioane de euro, potrivit estimărilor din anunţurile de intenţie publicate de Primăria Capitalei in Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Parcările vor avea câte două nivele fiecare. Durata contractelor de concesiune va fi de maxim 49 de ani şi va include 2 ani de proiectare şi execuţie şi 47 de ani de operare. Finanţarea va fi asigurată de investitorii privaţi în baza unor contracte de concesiune de lucrări publice.

B365

alecu26

cata vreme nu se interzic clar parcarile la suprafata si politia sa imparta amenzi pe bune si primaria nu monteaza ceva bolarzi in zonele adiacente...nu se va baga nimeni la aceste parteneriate.
Drumurile noastre POATE;