[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Dar politia locala va avea voie sa ridice masini?
Asta ar fi chiar culmea...sa nu poata da amenda (pentru ca nu au voie sa ceara identificarea soferului), dar sa o poata ridica.
O sa fie interesant :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

anacronox

Stie cineva o parcare cu abonament in zona AverescuXMihalache sau AverescuXClucerului?

TibiV

#107
Quote from: dr4qul4 on July 28, 2017, 03:17:12 PM
Dar politia locala va avea voie sa ridice masini?
Asta ar fi chiar culmea...sa nu poata da amenda (pentru ca nu au voie sa ceara identificarea soferului), dar sa o poata ridica.

Pai vine impricinatul si se identifica de buna voie, chiar cu entuziasm...

Mi se pare normal ca tu, primarie "ridcatoare", sa nu dai masina altcuiva decat proprietarului de drept... :D
Demonstreaza ca esti proprietarul, identifica-te, si iti dam masina !... (Si amenda, of course....)
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Primăria Sectorului 3 a renunţat la ideea de a închiria, prin licitaţie, locurile de parcare de reşedinţă

Primăria Sectorului 3 a decis, în urma discuţiilor cu cetăţenii, retragerea proiectului care prevede închirierea prin licitaţie a locurilor de parcare, a anunţat primarul Robert Negoiţă, care precizează că în următoarea perioadă vor fi organizate întâlniri pentru analizarea altor posibile variante. Proiectul a generat nemulţumiri în rândul locuitorilor din sector, care au susţinut că este "stupid şi abuziv" şi va isca certuri între vecini.

Economica.net

cezar-mario2012

 Totuși prețurile sunt ridicole 16 euro pe an O:-)

Sunt oameni care au mașinile parcate cu ani fără să circule cu ele.

dr4qul4

subscriu.
Eu as face tarif diferentiat:
- 18-9 si Sambata Duminica ...  180 lei
- 24h/24 - 480 lei.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Orice solutie e nula daca nu se restrictioneaza cu adevarat parcarea neregulamentara.

In zona Dimitrie Pompeiu unele parcari de la subsol sunt ocupate la jumatate. In schimb strada este plina, trotuarele la fel. Gara Herastrau e cel mai rau exemplu. In medie un loc de parcare la subsol e 50 euro pe luna. Si sunt pazite.

Si iarasi nu avem sistem de parcare pe termen scurt. 1h, 2h pentru cei care au treaba in zona.
Sistemul cu licitatie este cel mai bun pentru ca rezolva problema pretului. Aglomeratia poate sa difere la 100m distanta. Intr-un bloc din Militari s-a mutat un samsar. Ocupa in mod uzual cam 10 locuri de parcare. Acolo evident ca cererea este mai mare.

Sunt orase in lumea asta in care parcarea e mai scumpa ca masina. Cererea si oferta au dus la aceasta situatie.

dr4qul4

Si eu eram pentru licitatie. Dar e o idee capitalista venita din partea unui primar cu un sef de partid...comunist.
Am discutat cu un vecin mai in varsta despre aceasta propunere si a sarit ca ars. Nici macar nu l-a interesat detaliile. In mintea lui, ar fi platit mai mult, si asta era inacceptabil.

Principalul avantaj al unei asemenea masuri ar fi reducerea numarului de masini din oras. Eu chiar nu-i inteleg pe cei care tin o masina doar sa plece de Paste si de Craciun pana la tara sau in concediu.
Inchirierea unui Logan costa 100 lei pe zi. Decat sa platesti rca, impozit, loc de parcare, service si cauciucuri de iarna pentru o rabla de 15 ani, mai bine iti inchiriezi atunci cand ai nevoie. Iesi mult mai ieftin.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

Quote from: dr4qul4 on September 11, 2017, 12:48:18 PM
subscriu.
Eu as face tarif diferentiat:
- 18-9 si Sambata Duminica ...  180 lei
- 24h/24 - 480 lei.



  Totuși în zonele de rezidență nu poți pune asemene prețuri. Soluția este de a diferenția zonele tarifare, așa cum este pea afară, chiar și bulgari au implementata această soluție în Sofia. Trebuiesc definite zone de preț Zona 1,2,3... Zona centrală prețul cel afișat de tine, iar cu cât de îndepărtezi de centru prețul să scadă.
  Și acum ceva situați concrete: prețul pentru parcările dintre blocuri (cele cu plata și acum), ar trebui să crească la cel puțin 50 lei, acesta fiind un preț totuși rezonabil; pe drumurile unde se dorește cale pentru RATB, să se poată parca gratis noaptea; cred că introducerea parcometrelor în unele zone este oportună; parcările dintre blocuri( cele fără plată) ar trebui reamenajate și taxate, acolo unde este posibil.
Chiar în fața blocului meu am o mașină abandonată de vreo 3 ani, la câteva blocuri mai încolo aceiași situație, dar cu o diferență. Mașina din fața blocului meu arată așa și așa, dar cealaltă este pe butuci. Pentru cea a fost sesizate autoritățile și culmea proprietarul a făcut  recurs și a obținut o amânare de șase luni de la ADP. Și uite așa că rabla stă bine pe poziție.

dr4qul4

Eu am o problema cu locurile de parcare inchiriate non-stop. Si am problema aceasta pentru ca nu ma dor picioarele sa merg 100 m.
Am treaba ziua pe Decebal/Nerva, ma bag prin spate si las masina acolo. Numai ca TOATE locurile de parcare sunt inchiriate de la ADP (cum e si al meu). Bineinteles ca sunt si goale majoritatea, pentru ca toata lumea este la munca.
Si mereu am aceeasi dilema... Oare pe ce loc sa parchez ca sa nu ma trezesc ca apare vreun proprietar pus pe cearta. SI nu stiu cum se face, dar legile lui Murphy se aplica si aici.' 
Parcometre, doar in zonele aglomerate, indeosebi pe strazile principale, astfel incat sa te "oblige" la o mica plimbare pe jos : Parc Herastrau-Victoriei-Romana-Universitate-Unirii-Tineretului,  Aviatiei-Pipera, inelul Principal, Splai, Unirii-Decebal, Iuliu Maniu, Crangasi-Virtutii-Brasov, Colentina
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

 Asta se poate rezolva relativ ușor. Parcarea de rezidență să fie valabilă între orele 16- 8, de luni până vineri, sâmbătă și duminica 24h, iar între să fie libere. Dar pe afară este pe toată perioada de timp. În zonele de interes erau parcări cu timp limitat la 2 h pe tipul zilei, iar după 16h erau la liber până a doua zi la 8:00. În cartiere nu aveai voie să parchezi. Eu am pățit in Cehia și am plătit amendă de 40 euro.

cris_ct

#116
Preturile sant mici, intre 45 și 77 lei. https://www.cars.ro/utile/ce-trebuie-sa-faci-inchiriere-plata-loc-parcare-bucuresti-12409.html
In Constanta taxa anuala pentru PF este 173 lei iar pentru firme 500 lei.

Trimis de pe al meu SM-P605 folosind Tapatalk

AdrianB1

Quote from: panzer on September 11, 2017, 03:32:53 PM
In zona Dimitrie Pompeiu unele parcari de la subsol sunt ocupate la jumatate. In schimb strada este plina, trotuarele la fel.
Lol!

In zona aia parcarile se inchiriaza catre chiriasii cladirilor, care le iau pentru utilizarea proprie (vizitatori) si a unui numar de angajati. In unele cazuri sunt mai multi angajati decat parcari, in altele exista personal extern (contractori) care nu au acces la parcarile pentru personal. Oricum numarul locurilor de parcare e subdimensionat.

TibiV

In toate cladirile de birouri numarul parcarilor este "rau" sub-dimensionat.

La cladirile de locuinte este de doua-trei ori mai rau.
Dar este clar ca niste "functionarasi" din primarii au putut in felul asta sa isi faca "case de vacanta" si la munte si la mare.

Pur si simplu isi bat joc, si fac asta pentru ca NU exista o lege clara "construiesti 1000 de apartamnte, construieste si 1000 de locuri de parcare".
Nu, astfel de reglementari sunt "la dispozitia autoritatilor locale", caci alea "stiu mai bine".
Stiu atat de bine de au construit strazi pe care nici masina de pompieri nu are pe unde sa treaca...

Si avem in continuare un stat/guvern care nu vrea decat "sa dea", nu cumva "sa ia".
Sa nu ia dreptul "celor multi" de a parca pe trotuar (pen'ca pietonii "e mai putini, handicapatii in scaune este "nesemnificativi"...) sau de a parca pe linia de tramvai ("papagalilor, daca nu aveti bani sa va luati masina nu mai "guitati" ca tramvaiul vostru nu are loc de masina mea... In juma' de ora termin treaba si va las sa treceti cu tramvaiul, sarantocilor !..."), zice ala care are la gat un "colan de aur" bun sa il faci lant la un doberman...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

De fapt situatia e pe dos: numarul parcarilor nu e subdimensionat, numarul masinilor e supradimensionat.

Sefii mei sunt un neamt in Boston si un canadian in Bucuresti. Si unul si celalalt erau uimiti de parcarile din Bucuresti: canadianul spunea ca la ei nu ai voie sa parchezi nici macar pe strada, chiar daca nu e semn de interzis, iar neamtul spunea ca in Boston iti cumperi oricate masini ai unde parca; daca ai driveway cu 2 locuri de parcare iti iei 2 masini (el are 3 soferi in familie, fiecare cu programul propriu si destinatii diferite), daca nu ai loc de parcare iei auto-pingeaua. Am colegi care castiga $60,000 si nu au masina, ca nu au unde sa o tina, asa ca merg cu autobuzul (nu prea sunt taxiuri in zonele in care locuiesc).

Parca in Tokio nu poti sa iti inmatriculezi masina daca nu ai loc de parcare. Si nu din ala pe strada, de la ADP.