News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Eu nu inteleg totusi de ce spatiile de servicii de pe Deva - Sibiu sunt atat de urate in conditiile in care pe Lugoj - Deva sunt chiar curate.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Allex

Probabil pentru ca se ocupa de ele DRDP-uri diferite. Din cate imi amintesc in primavara sau vara acestui an DRDP Timisoara semnase un contract cu o firma de curatenie pentru spatiile de servicii aferente lor (pana la Lugoj-Traian Vuia). Corectati-ma daca gresesc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ddfab

pentru colegii care mai utilizeaza toaletele din spatiile de servicii...
faceti fotografii si puneti-le pe forum. sa punem putina presiune pe ei. poate preia si presa si incet incet, o sa-i aducem pe calea cea buna... :)
cred ca ajuta si poze pro si poze contra, asa putem stabili si ce drdp este mai eficient  si pe care-i doare-n basca. >:(
sigur va mai amintiti cazul toaletei de pe A2 din judetul Constanta, cea cu flori si toate cele, care a fost mediatizat puternic la ASA DA. daca vor fi cazuri cu ASA NU, presa se va bucura de senzational.

pasadia

As zice ca ar trebui sa scoatem termenul autostraz din denumirea topicului si sa il mutam pe partea de rutier general. Nu de alta, dar incep sa apara spati de servicii si in alta parte decat pe DN-uri.

Exista unele construite pe VO 1K - Centura Brasov (din pacate inca nefunctionale) si altele aproape terminate pe DN1C, la vreo 15-20 de km dupa Dej spre Baia Mare. Ultimele le aveti pozate aici.  Si probabil vor mai fi si pe alte DN/DX-uri.

Comentariul meu vizeaza insa acestea de pe DN1C. Mi se pare foarte ciudata decizia de construire, dar si locatia aleasa si dimensiunea acestora.

1. Decizia In mod normal spatiile de servicii pe DN-uri nu exista, rolul acestora fiind preluat de benzinarii sau restaurante tip bed & breakfast. E adevarat insa ca acest sector (DN1C, Dej - Baia Mare) e unul destul de lung (90km) fara nici un fel de localitate insemnata, dar chiar si in acest conditii tot exista o mica benzinarie (parca Petrom) si cateva hanuri. Deci nu pot spune ca inteleg oportunitatea

2. Locatia Practic vorbim de circa 15-20 de km distanta fata de Dej, localitate in care exista destule benzinarii / spatii de parcare. Daca s-ar fi dus undeva mai spre Baia Mare (poate chiar in zona pasului Mesteacan) cred ca ar fi avut vreun rost. Asa insa...

3. Dimensiunea dupa cum se vede si din poze spatiul de parcare e redus. Singura sansa pe care o vad pentru ca aceasta investitie sa devina cat de cat rentabila ar fi ca pe viitor sa se dezvolte / transforme intr-o benzinarie reala.

ps1: deocamdata cred ca localnicii injura faptul ca acum, in acea zona, nu mai e permisa depasirea. Dupa cum se vede era o portiune de linie dreapta, in afara localitatilor, numai buna pentru depasiri. Acum avem linie continua, desi nu pot zice ca inteleg logica (cum exista benzi de accelerare / incetinire, eu cred ca depasirile s-ar fi putut face in continuare  in conditii destul de sigure.

ps2: si chiar cred ca ar fi cazul sa apara o benzinarie pe acolo. Nu de alta, dar de exemplu eu folosesc ruta Reghin - Saratel - Dej - Baia Mare, ruta pe care practic nu am nici o benzinarie decenta. Bistrita o ocolesc la sud, Dej la nord...

Ionut

^ Done (legat de thread).
Sper sa se miste la fel de repede si CNAIR.

adiarc

La spatiul de servicii de la Cut,cel putin cel de pe sensul spre Sebes s-au redeschis toaletele definitive si au disparut improvizatiile alea  temporare...groaznice si urat mirositoare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Solicitare detalii contract KPMG pentru elaborarea documentatiei de licitatie pentru concesionarea spatiilor de servicii pe autostrazi.


Ionut

^ Am primit raspuns acum 3 zile de la CNAIR dar abia acum am timp si energie sa pun.


Ionut


TibiV

#114
Toti bucurestenii cunoasc foarte bine benzinaria Petrom de la la iesirea de pe centura Ploiesti spre Comarnic/Predeal/Brasov.
Adica cea de aici .
Doar ca parapetii NJ au facut-o aproape "inaccesibila" pe sensul de intoarcere spre Bucuresti...
https://goo.gl/maps/2hj6DufNonS2

Asa ca niste baieti destepti au profitat si au facut anul trecut o mega-benzinarie pe sensul spre Bucuresti, la km 68, fix aici.
Poze de duminica, 18 martie 2018, in timp se zona se confrunta cu fenomenul " freezing rain "

Deci suntem la o benzinarie ETU Oil and Gas, iar "Goagal" spune ca este divizia de combustibili a companiei Neptun Câmpina... "Turturasii/turtureii" sunt expresivi pentru conditiile meteo din momentul respectiv (aproximativ ora 14.30)

Interior...

Cred ca este cea mai incapatoare benzinarie in care am intrat pana acum

Stiu multe magazine "Shop&Go" ale MegaImage care sunt la sfert din dimensiunile acestei benzinarii...

Zona pentru luat masa/cafeaua

Poze full-size aici:  https://imgur.com/a/5nUc2

Baietii au si un site http://etuneptun.ro/, dar cu foarte putine detalii.
Inteleg ca statia fotografiata de mine este a treia si cea mai recenta, dar pe site nu scrie cate bezninarii au si unde anume...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Fantastic de bine arată! Vedeți, are dreptate vancouver : nu mai spuneți că în România nu se poate. Se poate, cu oamenii care trebuie.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pasadia

Benzinaria exista cred ca de un an de zile. E intradevar imensa, dar totodata si extrem de urata. Practic zona de luat masa / baut cafea e oribila, luminile si display-ul sunt de anii '50, etc... E practic o risipa de spatiu si de bun gust. Asta ca sa nu spun ca si benzinaria in sine e ciudata aranjata, oarecum oblic fata de DN si la distanta maricica. La un moment dat chiar am speculat cu un prieten ca spatiul mare lasat fata de DN indica faptul ca unii si-au lasat spatiu de largit DN-ul spre vest (spre banzinarie) si din cauza asta le-a aprbat constructia atat de departe (brasovenii stiu la ce ma refer, oarecum similar cu situatia de la Rompetrolul de pe centura).

Cei de la ETU mai au o benzinarie despre care s-a vorbit mai mult, cea cu AutoGrill-ul de la iesirea din Campina spre Sinaia. Si din cate inteleg din GMaps mai au una in Campina. Una peste alta, nimic spectaculos.

ps: si in alta ordine de idei, ideea de a folosi Petromul de la nord de Ploiesti atunci cand mergi spre Bucuresti mi se pare o prostie crasa. De ce te-ai expune accidentelor trecand de 2 ori peste benzile spre Brasov pe care se circula si cu peste 100km/h? Exista Rompetrol-ul de la sensul giratoriu dintre centura Ploiesti si DN1A, e mai mult decat suficient!

JohannDB

Aseară în jurul orei 19 treceam prin zonă și fiind și vremea destul de "nasoală", am remarcat de data asta mai mult ca niciodată "singularitatea" ambientală a spațiului; o insulă "prea departe" de....drum..... Astfel de poziționări am mai remarcat prin Germania și ca și aici, mi se păreau mai greu de accesat, prin faptul că necesită niște intrări-ieșiri cu bucle, "peste mână" (percepție strict personală)....

adiarc

sincer pentru mine e exact invers....mi-a placut acest aspect pe autostrazile din M.Britanie ( si anume faptul ca densitatea sp.de servicii este mai mica decat la noi,insa sunt unele,nu toate,la 200-300 de m de autostrada sau poate chiar mai mult,sunt imense ,cu magazine,restaurante,pensiuni si sunt bine protejate fata de autostrada printr-o padure consistenta ,ceea ce iti da o impresie f.placuta )

Nu agreez deloc faptul ca la noi sunt lipite de autostrada,dar probabil astea sunt fineturi si expropierile ar fii obstacolul principal.( sau mai bine faptul ca cineva nu vrea  sa lucreze la ele si pace )

Pt mine comparatia cu MB este f.inspirata,avand cam aceasi suprafata cu tara noastra.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Allex

Se mai lucreaza la spatiile de servicii de pe A3 Bucuresti - Ploiesti?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova