Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

@alexallex - nu, nici vorba. Nu se mai lucreaza deloc la spatiile de parcare de pe Bucuresti - Ploiesti de vreo 2-3 luni. Nu sunt nici macar utilaje, la unele dintre ele nu s-a lucrat deloc.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


panda_no 5

#91

Am fost plecat o saptamana din tara.
Ungaria, Austria, Italia, Slovenia. Daca in primele 3 tari  stiam cum arata spatiile de servicii pe care le-am folosit de nenumarate ori acum m-am convins ca si Slovenia este muuuuult peste noi. Atat ca spatii de servicii dar mai ales ca infrastructura rutiera.
Tuneluri la greu si toate prin care am trecut aratau ca finalizate ieri. Straluceau pur si simplu.
Dupa aia am intrat in Romania ........... Spatii de servicii penibile.

adiarc

am fost prima oara in Slovenia la inceputul lui 2006 ( apropo o tara de 2 mil de locuitori,care n-a fost vreun imperiu sau ceva ) si efectiv m-am uitat,mai ales in tuneluri dupa o pata de infiltratii....un bec ars la vreun exit...o catadioptrie lipsa sau vreun parapet indoit sau macar zgariat....nimic...dar atunci erau nou noute...recent inaugurate...am mai fost de trei ori de atunci,ultima oara in vara anului trecut ( la mai bine de 10 ani de la prima vizita )...totul la fel de impecabil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#93
Asa cum am mai spus, in Franta sau Germania, unde mana de lucru este extrem de scumpa, e normal sa mai vedem un bec lipsa sau ceva mizerie. In tarile cu mana de lucru mai ieftina este insa absurd. In Romania este absurd ca nu se face permanent curatenie si intretinere luna. Da, OK, n-am bani de un drum nou, dar frate - mana de lucru este ieftina - atunci pun muncitori cu utilaje primare sa curete mereu rigole, sa mature, sa tunda iarba, sa refaca marcaje, parapeti, etc,...´

Concluzia: la noi alta e problema, nu banii. Crasa incompetenta pe toate planurile in statul roman, slaba pregatire (adica lispa unor cursuri de pregatire si formare a bugetarilor), faptul ca pe scara ierarhica urca cei fara scrupule si nu cei valorosi, etc,... toate cu radacini in perioada comunista si cu dezvoltare in perioada actual. Astea sunt problemele la noi. STOP. Dar STAI - ca noi avem alte preocupari, nu sa facem angajatii de la stat mai competenti si sistem de angajare numai pe baza de concurs serios si sisteme de autocontrol. Nuuuu. Noi acum trebuie sa aflam daca furatul unui lac prin hotarare de guvern este chiar furt sau poate ca nu este? Sau poate ca este, dar nu se pedepseste. Sau este doar o sicana, adica ce firma mea nu merita un lac.  :o Sau daca madam Plumb a spus din prima zi ca-si da demisia, sau daca a zis abia in a treia zi, deci PM minte.... ASTA ESTE IMPORTANT DE AFLAT IN TARA NOASTRA. Cu asta ne preocupam noi acum tati... Mai lasati-o-n-pana mea cu rigolele voastre de râs...  :madwife:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Slovenia e impecabila ea....in general. E departe rau in fata statelor din fostul bloc comunist...inclusiv Cehia, Ungaria, Polonia.

Tot cam atunci am fost si eu prima oara pe acolo. Atunci mi sa parut cred ca cea mai frumoasa tara ever. Foarte foarte frumoasa . Acea lipsa a gardurilor, flori la ferestre....o combinatie perfecta de dealuri munti...verde.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

dap...am fost socat in sensul bun al cuvantului...la dus,spre Italia am mers pe Austria si la intors am venit prin Slovenia...iti dai seama socul,cand treci de pe autostrazile italiene,vechi de zeci de ani,pe unele nou-noute si impecabil intretinute ,coroborat cu peisaje care iti taie rasuflarea...adica cam ce ar trebuii sa vedem pe Sibiu-Pitesti sau celelalte treceri montane
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Slovenii sint practic "austrieci". Si nici n-ai cum fi altfel, din moment ce Klagenfurt si Graz sint in vecinatate, pe partea cealalta a granitei.
Nu numai ca folclorul nu seamana deloc cu cel al restului de tari din fosta Jugoslavie, fiind tipic nemtesc, dar nici macar cifrele nu le zic pe stil slav/romanesc/englezesc etc, ci pe stil nemtesc.
Ei la 21 nu spun "dvadeset i jedan" (doua zeci si unu) ca restul tarilor slave, ci spun "ena in dvajset" adica "unu si douzeci", exact ca nemtii "ein und zwanzig". Slavi-nemti, ce mai :)
Common sense will get you far !

rio tinto

Am o intrebare legata de spatiile de servicii de pe A10.

Stie cineva care e diferenta dintre spatiile de servicii si parcarile de scurta durata? Sunt exemple pe A1 intre Sibiu si Nadlac? Am observat ca pe A10 va fi o parcare de scurta durata intre Sebes si Alba Iulia Sud si un spatiu de servicii langa Teius. Vor fi acestea diferite sau sunt asemanatoare dpdv al serviciilor?

Dominik

#98
Stie cineva, vor fi si benzinarii mobile pe A10 in cele 2 parcari de pe loturile 3 si 4 ?? Cea de pe lotul 3 pare mai mare.
You're in Steelers Country

Ionut


HVMihnea

Pe lotul 4 din A10 se contruieste o cladire destul de mare, dar imi imaginez ca este un alt sediu al politiei. Benzinarii nu vad nicicum sa apara. Probabil vom avea aceeasi situatie ca pe Deva-Sibiu, unde baile au fost aduse SH din Germania. Asta observi daca reusesti sa te strecori prin baltile de lichid galbui cu spuma de pe jos. Pana se rezolva problema asta, cred ca ramanem cu opritul pe banda de urgenta pentru a merge la "baie". Bonus, ultima data cand am oprit intr-un spatiu de servicii pe A1, au sarit 3 caini la mine.

dumbravaandrei

#101
Ala este Centrul de Intretinere si Coordonare a.k.a CIC.
Da, si politia (O.P + rutiera) va avea ceva birouri pe acolo. Si cei de la infotrafic si CNAIR si firmele care vor castiga contractele de deszapezire etc....

voicul

Si eu am gresit la fel: firmele care vor castiga contractele de deszapezire.
Corect: firmele care au castigat deja , de anul trecut, (2016) contractele de deszapezire.

rio tinto

Mersi @Ionut pentru legislatie.

Desi arata foarte fumos spatiul de servicii de pe Lot 3 in debleul Gambas, nu se incadreaza in tipologia S1 (spatiu de servicii tip S1 din legislatie), probabil Tirrena Scavi a avut putina mana libera in aranjamentul serviciilor in acest spatiu?

In alta ordine de idei, toaletele nu se pot da in concesiune, franciza, scoase la licitatie pentru operare, orice metoda pentru a le face private, doar benzinariile?

Presupun ca o franciza Sanifair (mentionata de @Vancouver pe thread-ul Sebes-Turda la pag. 601) ar fi lucrativa

HVMihnea

Ideea cu Sanifair este geniala : dai 3 lei, mergi la o baie curata si primesti un voucher de 2 lei sa-ti iei ceva.
Azi am avut placerea sa opresc la baie pe A1 intre Sebes si Deva. In viata mea nu am vazut ceva mai respingator, in ciuda faptului ca sunt o multime de afise care iti explica clar diferenta dintre gaura din WC si podea. Aici cred ca ar ajuta enorm o taxa.
Pro: au placat cainii din parcare  :D