Spațiile de servicii pe drumurile din România

Started by Ionut, October 20, 2016, 07:17:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Allex

Am auzit la radio ca s-ar fi dat ordinul de incepere al lucrarilor pentru spatiile de servicii pe A3 Bucuresti - Ploiesti. Stie cineva detalii?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-23022017

Quote
Comunicat de presă 23.02.2017

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că pentru data de 01.03.2017 a fost emis Ordinul de Începere al Lucrărilor pentru "Proiectare și execuție Parcări de Scurtă Durată și Spații de Servicii pe Autostrada București - Brașov, Secțiunea București - Ploiești" semnat cu Asocierea S.C. Good Prod S.R.L.-S.C. Axia S.R.L. - Transproiect 2001 S.A.

Obiectivul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și remedierea oricăror defecțiuni în perioada de garanție a următoarelor parcări și spații de servicii din cadrul Autostrăzii București - Ploiești, în prezent fiind executate până la nivel de strat de formă din balast.

Parcări de Scurtă Durată (stânga și dreapta):
km 10+600
km 28+400
km 42+600
km 50+400

Spații pentru Servicii tip S1 (stânga și dreapta):
km 57+000

Spații pentru Servicii tip S3:
km 17+000 dreapta
km 20+100 stânga

Valoarea contractului este de 35.070.840,37 lei fara TVA și are o durată de 6 luni de la data de începere, din care 2 luni perioada de proiectare și 4 luni perioada de execuție.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

O firmă în insolvență și alta fără angajați vor face parcările de pe autostrada București-Ploiești

O firmă în insolvență, alta fără niciun angajat și o a treia care se va ocupa de proiectare și care are sediul în incinta Ministerului Transporturilor vor face parcările de pe autostrada București-Ploiești.

Lucrările pentru proiectarea și execuția parcărilor și spațiilor de servicii pe autostrada București - Brașov, secțiunea București - Ploiești, vor demara pe 1 martie, potrivit unui Ordin emis de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), valoarea contractului depășind 35 de milioane de lei, fără TVA. Contractul a fost semnat cu mai bine de un an în urmă.

"Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că pentru data de 1 martie 2017 a fost emis Ordinul de începere a lucrărilor pentru 'Proiectare și execuție Parcări de Scurtă Durată și Spații de Servicii pe Autostrada București — Brașov, secțiunea București — Ploiești', semnat cu Asocierea SC Good Prod SRL—SC Axia SRL — Transproiect 2001 SA", precizează CNAIR.

Conform sursei citate, obiectivul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și remedierea oricăror defecțiuni în perioada de garanție a parcărilor și spațiilor de servicii de pe tronsonul de autostradă București — Ploiești, în prezent fiind executate până la nivel de strat de formă din balast.

Parcările de scurtă durată (stânga și dreapta) vor fi amenajate la km 10+600, km 28+400, km 42+600, km 50+400. Pentru serviciile de Tip S1 (stânga și dreapta) se vor face lucrări pe km 57+000, iar pentru serviciile de tip S3 se vor face lucrări pe km 17+000 (dreapta) și km 20+100 (stânga).

Valoarea contractului se ridică la 35,07 milioane de lei, fără TVA, și are o durată de șase luni de la data de începere, din care două luni perioada de proiectare și patru luni perioada de execuție, se mai arată în comunicat.

Potrivit Zf.ro, Good Prod SRL este controlată, potrivit datelor de la Registrul Comerţului, de omul de afaceri Andrei Dorin Hodiş, care în 2009 a fost numit consilier local al municipiului Zalău din partea Partidului Democrat Liberal. Din acea funcţie el a demisionat în 2010. Compania Good Prod a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20.000 de euro şi pierderi de 6.500 de euro şi are un singur angajat. Firma a intrat în insolvență în primăvara anului trecut.

A doua firmă de construcții din asociere, Axia SRL este sucursala de la București a unei firme italiene și a fost deschisă în 2015. În anul menționat firma în cauză nu a avut niciun angajat și nici un venit. A treia firmă se va ocupa de proiectare și are 11 angajați.

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/o-firma-in-insolventa-si-alta-fara-angajati-vor-face-parcarile-de-pe-autostrada-bucuresti-ploiesti-675609?__grsc=cookieIsUndef&__grts=1487861925889

alex8

Transproiect = Iptana

Cu siguranță au cu cine sa facă proiectarea. Mai departe...

danutzu_1069

A3, stadiul lucrarilor la primul spatiu de servicii dinspre Bucuresti.
Inutil as zice eu (de facut acum, repede), ca daca pleci din București nu te mai opresti ptr necesitati sau odihna... Doar ptr tranzit e util.





Dominik

Se mai lucreaza si in alte puncte de spatii de serviciu ???
You're in Steelers Country

carutasul


kolegu

QuoteSe mai lucreaza si in alte puncte de spatii de serviciu

Doar la acest spatiu se lucreaza, si destul de anemic...

AdrianB1

#53
^^
Daca autostrada aia e doar pentru bucurestenii care merg la Ploiesti, da, altfel m-as mai gandi inca o data la ce ai scris.

dragos76

păi cred că a precizat clar dănuț că e cam inutil de făcut acum acel spațiu de servicii. Va mai dura până ca segmentul B-Pl să fie continuat cu ceva (un A0 nord, de ex, cu legătură spre A2). Dar oricum, ce e bun făcut rămâne.

dumbravaandrei

Da oare un tir care vine de la naiba in praznic si trebuie sa astepte pentru descarcare/incarcare in Bucuresti o zi, n-ar fi utila parcarea aia?
Ca pe DN1 nu poti intra oricand si oricum cu camionul...

voicul

#56
^^^
Daca bucurestenii pleaca din S sau din N sau din V sau din E, in general din B, tind sa faca cel putin 1h (poate chiar 1h si ceva) pana la km 17. Deci ai zice ca e aproape, dar probabil multi din B ar putea sa foloseasca acest spatiu: aer mai curat, relaxare, destindere dupa trafic greu de B, ceva de mancat, o tigara, un suc, o cafea ... :)

TibiV

Pai dupa ce "te-ai distrat" cu Mosilor / Colentina / Doamna Ghica / Fabrica de Glucoza / Petricani/ Fundeni , sigur prinde bine o refacere a fortelor... :D
Cred ca in spatiul ala de servicii ar avea mare succes 2-3 cabinete de consiliere psihologica pentru reprimarea furiei...
Si pe sensul invers, pentru pregatirea in vederea unei perioade dificile....
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#58
@TbiV

Sustin ideea!

Relaxare si ce mai ziceti voi... Dar parca nu stiti cum arata un spatiu servicii in Romania...
Hai sa fim seriosi... O buda si ceva cosuri de gunoi... mai tot timpul vu continutul rasturnat pe jos, cu sau fara vreo banca  pe care sa te asezi... etc..
Repet, va fi buna pentru șoferii de TIR, pentru pauzele de condus.

@voicul
Pai daca faci (pierzi) o ora in Bucuresti, iti maiarde de pauze cand ai iesit din oras? Nu, ii dai talpa sa recuperezi timpul pierdut... si sa cazi prada MCV-ului de la Moara Vlasiei. :)))

Apropo, azi era un "prieten" pe un pasaj de traverseaza autostrada, primul de la iesirea din Bucuresi si care se "uita" cand in stanga (spre Ploiești) , cand in drepta (spre București). Si avea o dracie in mana...
Evident ca la Moara V era si MCV-ul de rigoare.

dr4qul4

Eu spun doar atat: cel mai aglomerat "spatiu de servicii" de pe A1 e OMV-ul de la km 47 (sau cat o fi).

remarca valabila si pt A2, vara.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024