News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

În prima poza se vede mai bine ce spun eu. Chiar dacă e mica camioneta,  e destul de la limita. Din lipsa de marcaj (zic eu) merge foarte aproape de ax. În fine....principala mea problema e ca nu exista marcaj lateral. A doua....rog un coleg sau doi din Sibiu sa pună acolo ruleta și sa măsoare.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma


Danny550394

#1457
Quote from: alecu26 on December 11, 2015, 07:03:33 PM
În prima poza se vede mai bine ce spun eu. Chiar dacă e mica camioneta,  e destul de la limita. Din lipsa de marcaj (zic eu) merge foarte aproape de ax. În fine....principala mea problema e ca nu exista marcaj lateral. A doua....rog un coleg sau doi din Sibiu sa pună acolo ruleta și sa măsoare.

Nu ai sa crezi. Am plecat cu ruleta in masina (oricum am ruleta in masina cand nu sunt in concediu). :lol: Dar inca tin la integritatea mea si am preferat sa fac doar poze.
In urmatoarele 3 saptamani sunt in concediu si ruleta va ramane acasa. :D


Dan74

Sambata seara (aproximativ ora 17:00) am mers pe centura Oradea, din pacate poze la acea ora nu am putut face cu telefonul din dotare.
Am constatat urmatoarele:
- la pasajul peste CF Oradea-Cluj Napoca se lucreaza, am vazut teava PE pe camp si 3-4 utilaje parcate;
- la pasajul peste DN76 (spre Deva) se montau balustrade si parapeti, mai au de montat ceva parapeti, indicatoare si marcaje de trasat, cred ca intr-o saptamana se va circula pe pasaj;
- la pasajul de la intersectia cu strada Ciheiului in afara de grinzile puse sus de ceva vreme, am vazut montate armaturi pentru marginile rampei pe partea dinspre oras, pe partea opusa nimic;
- la pasajul de la intersectia cu strada Nojoridului situatia este mult mai buna, rampele de acces sunt la nivelul grinzilor si sper sa nu ma  fi inselat, dar cred ca s-a facut si suprabetonarea grinzilor;
- la pasajul peste DN79 (spre Arad) se lucra la suprabetonarea ultimelor grinzi, montate acum o saptamana.
In concluzie anul acesta sigur doar pasajul peste DN76 va fi inaugurat, la pasajul  peste CF nu mi-am putut da seama cat mai este de lucru, dar e greu de crezut ca se va inaugura anul acesta.

afreddyapp

#1460
La pasajul peste CF din zona Metro nu mai este nimic de lucru!
Este finalizat.
Doar ca a fost "uitata" o teava a Companiei de Apa Oradea nestramutata.
Si din motive de siguranta,pana se face stramutarea nu se da drumul circulatiei.

Dan74

La mutatul tevii respective se lucra, teava PE depozitata pe camp tocmai pentru asa ceva este, fiind seara nu sunt foarte sigur, dar fiindca am vazut multa teava PE, cred ca avea DN intre 30 si 40.

marius_ar

Nu suna deloc bine ceea ce se spune despre pasajul peste CF Arad-Curtici:
QuoteSume exorbitante se învârt în jurul finalizării pasajului de pe centura Aradului, cel aflat în zona CET. Şi termene demoralizante. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a lansat licitaţia pentru finalizarea lucrărilor la pasajul respectiv, exact cum a promis ministrul Transporturilor, Dan Costescu. Dar suma pusă la bătaie este una fabuloasă! Peste 30,5 milioane de lei vrea să plătească CNADNR pentru finalizarea pasajului, o sumă aproximativ egală cu cea din 2011, când a fost organizată prima licitaţie pentru realizarea întregii lucrări! Diferenţa este că, în prezent, lucrarea este finalizată în proporţie de aproximativ 80 la sută!
Totuşi, compania de drumuri pare că nu se uită la bani. Ori studiile şi proiectele au fost întocmite în aşa fel încât finalizarea pasajului de la CET să coste o avere? Potrivit anunţului de licitaţie al CNADNR, se caută o firmă care să se ocupe de finalizarea lucrărilor, rest de executat, aferente obiectivului pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B. Ceea ce este şi mai şocant este termenul de finalizare propus de CNADNR, respectiv 29 de luni de la data atribuirii contractului. Adică peste doi ani şi jumătate.
Asta, în condiţiile în care ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a anunţat că lucrările vor fi finalizate în anul 2016. Că o fi o greşeală sau mai multe, că, dintr-o eroare, a fost scoasă la licitaţie întreaga lucrare, nu doar o parte din ea, nu ştim. Un lucru ştim clar: licitaţia a început, iar termenele de finalizare, dar şi sumele, sunt în vigoare. Aşa că, teoretic, nicio informaţie din anunţul de licitaţie nu este greşită. Mai ales că documentele au fost verificate şi de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, o instituţie înfiinţată exact cu scopul de a verifica legalitatea anunţurilor de licitaţie.
De aici: http://www.aradon.ro/costuri-aberante-la-pasajul-de-la-cet/1600455

dorum

5 luni executie si 24 garantie... iara ziaristi care o dau in "senzational" aiurea...
Pretul va scadea serios in urma licitatiei...

Allex

Una calda si una rece:
Podul peste Oituz de la Poiana Sărată va fi finalizat în aprilie 2016, dar se renunță la semafoare de vineri. România pierde o parte din fondurile europene alocate


Calda:
QuoteDragoș Benea (Presedintele CJ Bacau) a anunțat faptul că de vineri se renunță la semafoare în zona lucrărilor. .

Rece:
QuoteÎntre timp însă, până să apuce să fie dat în folosință obiectivul de investiții, se surpă un alt pod, aflat înaintea celui aflat în lucru, pe sensul de ieșire din județul Bacău.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JohannDB

#1465
Quote from: marius_ar on December 16, 2015, 10:14:29 AM
Nu suna deloc bine ceea ce se spune despre pasajul peste CF Arad-Curtici:
QuoteSume exorbitante se învârt în jurul finalizării pasajului de pe centura Aradului, cel aflat în zona CET. Şi termene demoralizante. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a lansat licitaţia pentru .................
De aici: http://www.aradon.ro/costuri-aberante-la-pasajul-de-la-cet/1600455

   La toate spusele și nespusele, despre pasajul tot al ocolitoarei arădene de pe str. Șiriei (zona Selgros/ieșirea spre Deva), peste M200 CFR, Arad-Deva, nu a mai zis nimeni nimic de multă vreme; ori și acest pasaj este tot atât de util ca și cel de la "CET-Nord" Arad. Și este în același "hal" de nelucrare tot de-o veșnicie. Iar volumul de trafic dinspre Deva este la fel de ridicat.
   Ceea ce a constatat ministrul și deblocarea lucrărilor promise și la acest pasaj, rămâne s-o vedem și pe asta !

Kidu

Cu mentiunea ca cel de-al doilea pasaj peste M200 este intr-un stadiu mult mai incipient al constructiei. Nu sunt decat construite decat cateva pile, nici alea toate, nu exista tablier, nu exista rampe de pamant la urcare si coborare.
Asta nu inseamna ca nu e la fel de strigator la cer desi eu as fi facut acest pasaj undeva in zona fostului Combinat Chimic Vladimirescu si as fi prelungit centura de nord pe langa M200 pana acolo. In felul asta as fi inclus scos si traficul din Vladimirescu de pe relatia Arad-Deva.

NGC

#1467
Quote from: NGC20 on October 30, 2015, 11:21:27 AM
Un coleg a pus deja acest comunicat in topicul de centuri, dar probabil ca aici ar fi fost mai bine.

Quote
În data de 18.03.2015 a fost iniţiată procedura de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achiziţie publică care a avut ca obiect "Proiectare si execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti" prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare nr. 157926.

În data de 30.10.2015 a fost comunicat ofertanţilor rezultatul procedurii de achiziţie publică, câstigătorul fiind Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L.

Quote from: NGC20 on August 04, 2015, 12:34:53 PM
Ofertele pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti":

    185.322.034,00 RON fara TVA    Valoare estimata
01.  91,250,245.45 RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
02.  91,552,381.90 RON fara TVA    Asocierea SC STRACO GRUP SRL - SC COMNORD SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
[...]
11. 176,057,097.26 RON fara TVA    AZVI SA

Vom avea aproape sigur contestatie din partea PORR.

A contestat DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI (loc 3) si le-a fost admisa contestatia.
A contestat ASTALDI (loc 4), dar contestatia le-a fost admisa doar partial.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-2158.pdf

Quote
Pe cale de consecinţă, obligă autoritatea contractantă la anularea raportului procedurii nr. 92/73918/ 29.10.2015, precum şi a actelor subsecvente acestuia, inclusiv a comunicărilor rezultatului procedurii nr. 92/75025/30.10.2015 şi nr. 92/ 75022/30.10.2015, pag. 409 şi la reevaluarea ofertelor aparţinând S.C. DRUMURI ŞI PODURI GHEORGHENI S.R.L. şi ASOCIERII S.C. STRACO GRUP S.R.L./S.C. COMNORD S.A./S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L.

stangabriel


Allex

^
Virajul la dreapta din coltul stanga sus de la 0:53 mi se pare prea din scurt. Nu au probleme camionetele acolo? Era interesant daca mai lasa din secventa schimbata la 0:59, sa vedem cum vireaza cel care se apropie de intersectie.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova