News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

La Sibiu,  cât este intre cele mai apropiate puncte ale parapetilor?
Drumurile noastre POATE;

esendy


NGC

A fost lansata azi licitatia pentru "Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului PASAJ DENIVELAT PE VARIANTA DE OCOLIRE ARAD PESTE LINIILE CF BRAD - CF CURTICI - DJ 709B".

Valoare estimata: 30,562,204.03 RON fara TVA
Durata de implementare a contractului: 29 luni -> Perioada de executie - 5 luni; Perioada de notificare a defectiunilor - 24 luni.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Deschiderea ofertelor: 25.01.2016

Kidu


adiarc

Pt ce naiba avem nevoie de o luna si jumătate sa deschidem oferte la o placa de suprabetonare cu hidroizolatie si asfalt ?....poate atunci semnarea ctr....asta ar fii fost firesc ca sa fie gata in toamna......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Vad ca nimeni nu a spus nimic aici legat de acest proiect,dar conform unei știri de la RRA , finalizarea lucrărilor la podul Giurgiu-Ruse si a zonei adiacente se amâna pt mai 2016,dupa termenul inițial Decembrie 2015
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: adiarc on December 10, 2015, 12:02:35 PM
Pt ce naiba avem nevoie de o luna si jumătate sa deschidem oferte la o placa de suprabetonare cu hidroizolatie si asfalt ?....

Poate constructorii au nevoie de o lună şi jumătate ca să îşi pregătească ofertele ?... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Si asa....nejustificat de mult.....sunt lucrari minore ramase de executat.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tudor

Quote from: Hory1987 on December 09, 2015, 09:26:14 PM
pentru cei care nu stiu cum va arata traficul in giratoriul suspendat....



sper ca acum ati inteles  :D :D
este exact cum a explicat pasadia
Nu inteleg de ce nu se foloseste in Romania ideea de turbogiratie in sensurile giratorii:

P.S. Scuze pt talentul artistic. SPer ca ideea se intelege.

dr4qul4

Nu e bine. Daca faci dreapta, NU mai urci pe giratoriu. Ai bretele la sol pentru asta. Cel putin mie asa mi s-a parut cand am trecut pe acolo...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

CristiM

Chiar sunt bretele la sol pentru virat la dreapta din oricare directie ai veni.
Sunt asfaltate deja , la unele ai deja borduri pentru trotuare.
In schita se si vad acele bretele
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

Hercule

Scopul giratoriului este de a evita de a curba la stang din orice directie si mentinere directiei de drum pentu DJ. Cam mare tambalaul pentru ce se obtine, zic eu.
Deșteaptă-te române!

stangabriel

A fost conceput sa fie cea mai scumpa solutie, cat mai complexa. Prietenii stiu de ce: Am promis, facem!

Daca apuca sa-l termine, va fi un reper pentru urmatoarele.


Danny550394

Quote from: alecu26 on December 09, 2015, 09:43:36 PM
La Sibiu,  cât este intre cele mai apropiate puncte ale parapetilor?

In Hotararea Consiliului Local la Indicatorii tehnici apare latime carosabil=7.00m Hotararea de consiliu
Cred ca sa construit exact la latimea de 7.00m.

AdrianB1

Quote from: Danny550394 on December 09, 2015, 05:56:06 PM
Quote from: adiarc on December 09, 2015, 04:03:26 PM
Nu am văzut/observat semne de interzicere a traficului peste 3,5 to .....dar 2 camioane,2 autobuze in același timp pe pod......hmmmm,....la limita sau doar cu pliantul oglinzilor....

Am facut repede o vizita pe pod. Nu am prins niciun TIR dar camioneta din fata are vreo 2 m latime deci banuiesc ca latimea unei benzi este de 3 metri.
Cam cat este banda de accelerare pe autostrada.  Cred ca 2 TIR-uri este limita ....mai ales ca stalpi de iluminat sunt prinsi pe parapete.

Camioneta are cam 2.2-2.3 metri; un autotren ("TIR") are latimea maxima 2.5 metri, iar banda are 3.5 metri, e loc suficient.