Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

esendy

Aveti careva idee care a fost motivatia giratoriului suspendat? Imi pare colosala investitia.

Acum ramane intersectie la nivel intre DJ102 si centura Ploiesti? Sau vei fi obligat daca intri/continui pe DJ sa te urci pe giratoriu?

Nu era mult mai ieftin pasaj pe centura si giratoriul la sol? Merci

alecu26

#1426
Quote from: iuli on December 09, 2015, 08:37:47 AM
Nu ai o senzatie claustrofoba?

Iuli, exact de asta sunt puse panourile transpartente. Dar ai dreptate, drumul este foarte ingust. Lipseste marcajul marginal. Eu zic ca o sa fie multi care o sa-si strice rotile urcând sau frecând de parapeti.
Drumurile noastre POATE;

c_alecs

Quote from: esendy on December 09, 2015, 10:35:26 AM
Aveti careva idee care a fost motivatia giratoriului suspendat? Imi pare colosala investitia.

Acum ramane intersectie la nivel intre DJ102 si centura Ploiesti? Sau vei fi obligat daca intri/continui pe DJ sa te urci pe giratoriu?

Nu era mult mai ieftin pasaj pe centura si giratoriul la sol? Merci

Si eu am aceleasi intrebari.

stangabriel

Investitie pe fonduri europene a consiliului judetean. Centura e a CNADNR, deci nu e voie sa fie miscata cumva.

vancouver

#1429
Quote from: boer_escu on December 08, 2015, 03:10:46 PM
^^  Gata, s-a deschis!
Nu vreau sa ma laud fiindca sunt sibian, dar nu pot sa nu remarc ca ambele investiții majore de infrastructura din ultimul an din Sibiu au fost finalizate inainte de termen. http://www.turnulsfatului.ro/2015/12/08/fost-deschis-noul-pod-peste-cibin-dupa-385-de-zile/

Nu e nici un secret, sunt 2 aspecte care ajuta enorm:
- PLATI EFECTUATE CEAS
- tratarea cu seriozitate a oricaror probleme bircratice si rezolvarea lor imediata CU AJUTORUL beneficiarului

Nici unul din aceste aspecte nu este posibil DACA SE IA SPAGA. SPAGA criminala din sistemul din România are urmatoarea logica: se intarzie platile din diverse motive. Constructorul incepe sa aibe probleme. Daca da SPAGA se rezolva plata. Daca nu, continua problemele. Firmele mari, cu capacitate financiare se descurca, firmele mici care nu dau spaga mor / sau faliment. Raman doar firmele f. mari si cele abonate la SPAGA. Asa stim noi, in sistemul SPAGA sa selectam lucrurile.

Ori aici la Sibiu, platile au fost facute la timp si atunci a disparut orice idee de coruptie iar firmele au avut permanent cash-flow-ul necesar derularii investitiei, chiar daca firma de la acest pod peste Cibin era una relativ mica (Prodial SRL Cisnădie + alte 6 firme asociate).

Ceea ce vedem in restul României este opera SPAGII. De aceea saptamânal are loc cate un Colectiv pe drumurile patriei. DNA, intra in CNADNR la fel ca in ISU! E putregai mare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Nu inteleg ce problema aveti cu sensul giratoriu suspendat. Mie mi se pare frumos, elegant, eficient, util. Da, veti spune ca solutia inversa (giratoriu la nivelul solului si pasaj pe directia principala e mai util, insa in cazul asta expropierile necesare sunt mai mari, rezultatul final e mai urat (estetic) si costul nu sunt convins ca ar fi semnificativ mai mic.

Eu mi-as fi dorit asemenea giratorii suspendate in locul celor 2 giratii de la nivelul solului de pe loturile centurii Brasov. Tot as cum sper sa le vedem terminate cat mai repede si pe cele de pe nodul Poiana / A4 si DNCB/ iesirea Domnesti.

vancouver

#1431
Quote from: alecu26 on December 09, 2015, 12:00:04 PM
Iuli, exact de asta sunt puse panourile transpartente. Dar ai dreptate, drumul este foarte ingust. Lipseste marcajul marginal. Eu zic ca o sa fie multi care o sa-si strice rotile urcând sau frecând de parapeti.


Nu se strica rotile, forma acelui parapet este special gandita si nu se strica daca dai usor in el.
Am vazut si in alte tari (Franta mai ales), pasaje asa de inguste. In unele locuri se fac intentionat, ca sa nu li se para soferilor ca sunt pe autostrada si sa apese pedala. Din cauza senzatiei de ingust, inconstient, viteza se mentine scazuta. Sigur, aici oricum nu era loc de ceva mai larg.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Danny550394

Asta a fost și impresia mea înainte de deschidere dar am circulat pe pod și nu este îngust. Doua autoturisme au loc destul.
Dar aștept întâlnirea cu un TIR pe contrasens și va țin la curent.  O sa aștept cu aparatul de fotografiat momentul când trec doua TIR-uri pe pod  O:-).

Nu prea ai cum sa distrugi roata ca prima data atingi cu cauciucul.

esendy

@pasadia. Nu am nimic cu giratoriul, doar am intrebat .... Cea mai importanta intrebare nu s-a raspuns: Ramane intersecrie la nivel (pe directia inainte) intre DJ si centura sau daca vi pe DJ te obliga sa urci in giratoriu?

horatiu.cosma

Ar fi o prostie imensa sa ramana intersectia la nivel dintre DJ si centura dupa adaugarea acestui giratoriu suspendat. Sunt 99% sigur ca cei care merg inainte prin DJ vor trebui sa urce in giratoriu.

pasadia

@Esendy:

Daca vrei sa faci dreapta din DJ ramai la nivelul solului. Daca mergi inainte sau vrei sa virezi stanga venind pe DJ atunci urci pe giratoriu.
Daca vrei sa mergi inainte sau sa faci dreapta din centura ramai la nivelul solului. Daca vrei sa virezi stanga te ridici in giratoriu.

ps: Nu ti-am raspuns pentru ca raspunsul mi se pare extrem de logic. Nu inteleg cum altfel ti-ai putea inchipui ca va arata acea intersectie.

adiarc

#1436
Quote from: iuli on December 09, 2015, 08:37:47 AM
Nu ai o senzatie claustrofoba?

Nu am văzut/observat semne de interzicere a traficului peste 3,5 to .....dar 2 camioane,2 autobuze in același timp pe pod......hmmmm,....la limita sau doar cu pliantul oglinzilor....

PS ...suntem cu toți de acord ca trebuie modificări in birocrația de implementare a proiectelor,dar Sibiul este dovada vie ca se poate,chiar cu actualul sistem ,atunci cand exista voința cu adevărat

....pe langa aceste 2 viaducte făcute de la zero si terminate înainte de termen ( unul pe fonduri europene,deci cu si mai multa birocrație ),au mai fost finalizate in cateva luni ,alte 2 ( unul la intrarea dinspre Medias si altul la intrarea dinspre Agnita ), fiind insa lucrari parțiale,cu refacerea plăcii de suprabetonare,hidroizolația,asfalt,etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

@pasadia. Merci. Tocmai pt ca ce imi imaginam eu nu era inregula, am intrebat.

Danny550394

Quote from: adiarc on December 09, 2015, 04:03:26 PM
Nu am văzut/observat semne de interzicere a traficului peste 3,5 to .....dar 2 camioane,2 autobuze in același timp pe pod......hmmmm,....la limita sau doar cu pliantul oglinzilor....

Am facut repede o vizita pe pod. Nu am prins niciun TIR dar camioneta din fata are vreo 2 m latime deci banuiesc ca latimea unei benzi este de 3 metri.
Cam cat este banda de accelerare pe autostrada.  Cred ca 2 TIR-uri este limita ....mai ales ca stalpi de iluminat sunt prinsi pe parapete.

Horațiu 87

#1439
pentru cei care nu stiu cum va arata traficul in giratoriul suspendat....



sper ca acum ati inteles  :D :D
este exact cum a explicat pasadia