Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

nu stiu ce naiba de specialisti mai avem....conduci toata Europa , cap-coada , prin tari cu climat f.deosebit , de la tari minuscule ( Sloveni - 2 mil de locuitori ) , pana la tari mult mai mari......nicaieri o rampa pe autostrada , parapeti indoiti , boscheti pe margine , glisiere murdare , etc , etc,ceva , cat de mic.......intors inapoi acasa.........dezastru , chiar si pt lucrari construite de la zero
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Excelente observatii frunzaverde - total de acord.

La nodul de la capatul A4 acel sens giratori NU POATE FI LASAT ASA. Asa cum spune si frunzaverde, chiar si o intersectie la nivel este mult mai buna. Apropierea de calea ferata cu acel pasaj peste CF nu este o scuza.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Quote from: cutter on November 23, 2015, 12:29:31 AM
Ce rău arată pentru un lucru nou. Defecte ale stratului de uzură, trambuline, denivelări. Oare cum o fi fost făcută recepția?

Pai nu l-ai vazut pe Tariceanu? Nici nu stia ce inaugureaza. Acum Apolodor e in insolventa....asa ca la revedere.

Sper ca macar au rezolvat problema aparatelor de reazem cu proprietati anitseismice, ca parca podul era pe aparate temporare.
Drumurile noastre POATE;

Wadan

^

In septembrie venisera aparatele de reazem, presupun ca le-au si instalat :)

alecu26

am vazut si eu filmuletul.

Marele profesor Popa, stie sa proiecteze hobanate, dar la viaductele de acces a facut doar grinzi simplu rezemate si are rosturi la fiecare deschidere. Bleah.
Drumurile noastre POATE;

Horațiu 87

un scurt update de la podul peste Oituz de pe DN 11-E574  :D :D
vestea buna e ca se circula pe podul nou construit  :banana2: dar tot cu ajutorul semaforului
podul pare sa fie gata dar sunt puse niste jaloane  :o :o
Doreii sunt prezenti in partea dreapta a pozelor, se apucase de daramat podul provizoriu  :lol: :lol:








danny_cbu

#1401
^
Salut, e vorba de podul de care se vorbea ca tine in loc circulatia vehiculelor grele prin pasul Oituz?

__dir

#1402
Ultima oara cand am trecut , existau 2 semafoare pe Dn11, acel pod si inca o zona (undeva langa o pensiune). Nu am stat mai mult de 2 minute la fiecare, dar se pot forma coloane.

JohannDB

Quote from: danny_cbu on November 26, 2015, 11:04:52 PM
^
Salut, e vorba de podul de care se vorbea ca tine in loc circulatia vehiculelor grele prin pasul Oituz?

    Da, este vorba de podul de la limita județelor CV/BC, aflat pe teritoriul jud. Bacău la 200-300m după semnele de județ spre Onești.
        Cât privește autovehiculele grele, acestea vor avea în continuare restricție de max. 30 tone, deoarece mai sunt două poduri spre Onești ce ar trebui "reabilitate", în apropiere de Fierestrău Oituz. Așa că.... sectorul Tg. Secuiesc-Onești, nu va fi prea curând "o scurtătură pentru toți".



pasadia

Intre noi fie vorba, la cate tir-uri am vazut pe tronsonul asta de cand e oficial "inchis" accesul lor, n-as prea zice ca exista cineva care sa il ocoleasca. ;)

Horațiu 87

Teoretic, din cate stiu eu, este limitare de 30 de tone, dar practic trec pe acolo si camioanele de 40 de tone, pentu ca e singura ruta intre Onesti si Tg. Secuiesc, oricum nici politia nu zice nimic, din fericire pentru soferi

adiarc

#1406
http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/27/noul-viaduct-mihail-kogalniceanu-deschis-asfalt-de-autostrada-panouri-unice-spre-nemultimirea-vecinilor-foto-si-video/

Știrea e excelenta.....ignorați campania electorala

Ce as vrea sa subliniez ,încă odată este durata TOTALA de implementare ( licitatie , adjudecare , construcție , inaugurare )- 18 luni , ceea ce pt un asemenea pasaj , construit pe fonduri europene , este într-adevăr de dorit......

celor de la CNADNR , le trebuie atat numai sa organizeze licitația , sau sa anunțe câștigători , sau sa dea banii de avans dupa ce au semnat contractul ,etc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#1407
am trecut astazi pe viaductul deschis Kogalniceanu-C.Suri Mici.......toate bune,mai putin rosturile de dilatatie....se simt tare,nepermis de tare pt o constructie noua asa ca presupun ca nu sunt terminate si arata tot asa ca la ultima vizita



pozele de astazi















momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Tavi