Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Mi-ar plăcea sa fiu contrazis , dar odată cu deschiderea lotului de granița , aceste pasaje vor mai sta mult si bine așa....atenția asupra lor va scădea mult
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

N-ar fi bună o scrisoare a API către CNADNR (și chiar guvern)? E revoltător ce se întâmplă la Arad.

sebba

adi, nu cred ca va scade necesitatea finalizarii....
gandeste-te si invers: cati vor veni de afara pe A1 si vor cobori la Arad ca sa mearga spre nord (fara cei ce merg direct pe Bors) sau spre Deva prin DN7...
Aradul nu poate fi ocolit decat prin nord si vest (vorbesc de camioane), asa e centura aia... si e necesara chiar si ptr cei ce vin dinspre sud (Timisoara) si merg spre Oradea

ca sa nu mai vorbesc de traficul local
personal folosesc centura aia de cateva ori pe saptamana
din pacate de fiecare data trebuie sa intreb colegii prin statie, daca se trece usor sau nu
ieri am stat peste 30 minute sa traversez centura, e jenant, in conditiile in care acel pasaj este foarte aproape de a fi finalizat

sa scoata dracu puscariasii si sa le dea cate un tarnacop si lopata! in 2 saptamani nu ar avea ce face
da-le dracu de becuri si de marcaje, merge si fara, sa le puna peste 5 ani sau cand isi amintesc... doar sa scapam odata de acele treceri la nivel cu calea ferata
Sailing away! S/Y Haimana

adiarc

Eu sunt perfect de acord cu tine , dar spuneam ca atenția celor care trebuie sa se implice pt finalizare va scădea mult......daca nu le pasa ca pierdem sute de mi-l de euro fonduri europene ....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan74

Poate ar trebui si primaria Aradului sa se implice in finalizarea lor, la Oradea avem centura ok in mare parte si datorita primariei. Aceasta face 2 pasaje pe care normal trebuia sa le faca CNADNR, a platit lucrari cand s-a extins centura la 4 benzi si i-a recuperat dupa ceva vreme de la CNADNR, acum recent s-a predat catre CNADNR SF pentru un sector nou, SF facut cu banii primariei.


nenea_hartia

^ Falcă susține că a cerut CNADNR predarea lor către primărie (puțin probabil s-o fi cerut altfel decât la televizor), dar ca ăia nu au vrut.

Dan74

#1236
Sincer nu cred ca primaria Aradului nu ar putea suporta suma necesara finalizarii pasajelor, in plus cu pasajele finalizate sunt convins ca traficul de tranzit ar merge pe centura, asa ca drumurile orasului ar fi mai putin solicitate, ceea ce evident este in avantajul primariei.
Chiar credeti ca  CNADNR sa nu vrea ca altcineva sa-i faca treaba?

sebba

nu intentionez sa fiu anti-Falca sau anti-CNARDEE....
insa daca Falca ar fi vrut sa faca si nu ar fi putut sau nu i s-ar fi permis... ar fi facut totusi alte zone din Arad care chiar ii apartin

strada asta, de exemplu: https://goo.gl/maps/yHVQa
asa arata in 2011, acum arata ca dupa bombardament
si cand niste firme ce functioneaza pe strada aia au vrut sa o repare cu forte proprii, a venit primaria si le-a dat amenda
iar strada a ramas asa cum era, ba chiar mai rau

insa asta e alta discutie, scuze de offtopic
vroiam doar sa evidentiez ca nici "bunavointa" lui Falca nu e chiar atat de "nevinovata" si ca nu cred ca "cererea" pasajelor a fost altceva decat can-can politic
Sailing away! S/Y Haimana

Earthchild


Quote from: TibiV on July 05, 2015, 02:18:49 PM
Accident urât la pasajul Băneasa din București, azi dimineața


by survola, on Flickr

Poza a fost făcută de userul survola pe metrouusor.
Mai multe poze: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=125&t=581&start=14#p181555
Deci pana la urma s-a întâmplat. A intrat un berbec in capul pasajului. Sa vedem ce se va întâmpla la bifurcatia noului pasaj de la Casa Presei.

Dan74

Au aparut primele grinzi la pasajul de pe Centura Oradea, intersectie cu DN76, poze aici: http://www.bihon.ro/au-ajuns-primele-grinzi/1552202

igorashu

Quote from: Earthchild on July 08, 2015, 06:48:26 PM
Deci pana la urma s-a întâmplat. A intrat un berbec in capul pasajului. Sa vedem ce se va întâmpla la bifurcatia noului pasaj de la Casa Presei.
Nu e primul :(

vancouver

In situatia bifurcatiilor consider de bun simt sa se monteze parapeti tip armonica, pentru atenuarea impactului. Alternativ se pot instala parapeti in panta (care ies din pamânt / asfalt si arcunca masinile peste parapetul propriu-zis - ceea ce are ca rezultat un accident mult mai putin grav decat lovirea cu un obiect fix (merge la intrarea in pasajele Baneasa si P.Presei, dar nu si in subteran la P. Presei).

Este omeneste a gresi si - mai devreme sau mai tarziu - cineva va intra in acea bifurcatie. Este acceasi poveste ca si cu criminalele capete de pod din localitatile rurale, edificate (trainic din beton) la reabilitarile de drumuri. Berbecilor care au proiectat / avizat asa ceva le doresc o pata de ulei sau un caine care sa le iasa brusc in fata, cu intrare cu 50-60 km/h intr-un astfel de cap pe pod. Daca supravietuiesc poate vor mai cugeta in spital...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

igorashu


dr4qul4

@vancouver,
Este omeneste a gresi si sunt total de acord cu montarea elementelor suplimentare de siguranta. Daca tot punem parapeti laterali pe toata lungimea autostrazilor, atunci putem pune si unul armonica la aceste "obstacole".

Dar sunt de acord si cu mediatizarea acestui accident. Foarte multi bizoni vin tare, pe banda mai libera si se baga cu forta in ultimul moment. Loc de preselectare este destul, dar multi incearca sa mai castige 3-4 masini.
De obicei coada de la semafor este pana la inceputul pasajului si cateodata se intampla ca si pasajul sa fie blocat, astfel ca multi se razgandesc in ultima clipa pe ce parte sa o ia ( practic ajungi tot la victoriei pe ambele parti).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Da, acolo e ciudat că au lăsat 2 benzi pentru ieșirea de la Selgros (care se combină într-una), dar o singură bandă pentru semafor (care se desparte în două).
Și multe guri de canalizare denivelate...