News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

si totusi atat de mult loc, pe partea cealalta a CF.
Daca vrem ca DN sud sa iasa DX atunci acest pasaj ar trebui proiectat avand si SF-ul centurii.

Singura varianta, fara demolari, este de a face un pasaj pe DNCB in diagonala peste CF pentru sensul Bragadiru-Chiajna. Dar asta inseamna inca un pasaj pe DJ
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Quote from: TibiV on April 27, 2015, 12:12:07 PM
Quote
Romania si Bulgaria vor colabora pentru elaborarea si implementarea studiilor de fezabilitate pentru constructia a doua poduri peste Dunare, localizate la Turnu Magurele (Romania) – Nicopole (Bulgaria) si Calarasi (Romania) – Silistra (Bulgaria),

Sunt tare curios cum ar veni asezat podul de la Calarasi la Silistra. Ar fi un lucru interesant daca ar putea fi asezat numai pe malurile romanesti, astfel incat sa deserveasca DN3-ul si sa nu parasesti Romania, dar in acest caz nu mai vad rolul Bulgariei in ecuatie.

Daca insa il vor aseza la vest de Silistra, distanta fata de Calarasi va fi destul de mare si va fi nevoie de un drum de legatura spre DN21 destul de lung.

horatiu.cosma

#1172
Cel mai probabil o sa il faca aici. Ar fi zona cea mai ingusta a Dunarii.

danutzu_1069

@horatiu.cosma
Nici acolo nu are cum sa fie. Podul trebuie sa fie inalt, deci rampe de acces lungi.
Nici pe romania integral nu merge, ca nu ai unde. La Silistra Dunarea se bifurca.
Probabil aici ar fi loc: https://goo.gl/maps/Ah2qq
E utila si insula / insulita
Ei au aproape DN21, noi avem aproape ..ciuciu

cezar-mario2012

Din discuțiile anterioare,  podul de la Silistra este agreat de partea bulgară si cel de la Turnul Măgurele este dorit de partea română. Podul de la Silistra o să fie poziționat în amont de oraș. Unde ai poziționat pe hartă este un restaurant și un hotel, prețuri bune,  iar meniul este și in română. 

horatiu.cosma

#1175
Ai dreptate, nu m-am gandit la rampe :). Pare credibil ca se va face acolo, mai ales ca e relativ usor sa se construiasca un drum de legatura pana aici, sau chiar pana pe DN31 in zona Bogata(lunca Dunarii e ca-n palma, nu cred ca ar fi foarte scump, nefiind cursuri de apa sau alte drumuri de traversat in zona)

cezar-mario2012

Pentru cine nu stie zona cateva amănunte: de la bifurcația ce desparte drumul catre Călărași si Chici, DN este doar pe dig, foarte inalt peste 10m. Zona a suferit de pe urma inundațiilor din ultimii ani,  s-au făcut consolidari  permanente a digului,  inclusiv a DN-ului. Când Dunărea este foarte mare sunt stevilarecce pot da drumul la apă in luncă.  Studiu de fezabilitate pentru acest pod intra în sarcina Bulgariei,  9arcaca fost lansat anul trecut,  dar nu am mai auzit nimic de el.

pasadia

Quote from: danutzu_1069 on April 27, 2015, 03:57:40 PM
Nici pe romania integral nu merge, ca nu ai unde. La Silistra Dunarea se bifurca.

Asta vad si eu pe harta si nu mi se pare a fi un contra-argument. Asa cum o insula din amonte poate ajuta, nu vad de ce insulele formate de bratele Dunarii nu ar putea ajuta. Nu de alta, dar un asemenea pod, in viziunea mea, ar trebui sa lege DN7-le bulgaresc cu DN21 al nostru, iar calea directa e pe la est de Silistra si de Calarasi. Insa cred ca solutia trebuie decisa tinand cont de alte detalii (cum ar fi situatia digurilor in zona).

cezar-mario2012

#1178
Daca ma uit pe harta si știind cam cum gandesc bulgarii, vor alege Zona industrială Nord podul va lega DN 218-DN21-DN7, iar pe partea noastra se va extinde DN3 de la Chiciu pana la intrarea pe pod, consolidandu-se digurile existente. Si posibil ca ei sa transforme secțiunile dintre DN213 si DN7 in DX, iar intersecțiile DN213×DN218, DN218×DN21 și DN21×DN7 sa le deniveleze.

dr4qul4

Nu ar fi exclus daca luam in considerare ca in acea zona se termina CF-ul lor si pana acolo se poate extinde destul de usor si al nostru. Nici nu sunt cladiri de demolat (ma poate o hala pentru un picior de pod), iar podul ar avea 1 km.
Este greu de crezut ca se va alege o varianta la est de Calarasi. Lungimea podului ar fi considerabila (3 km) deoarece nu cred ca pot ridica terasamentul atat de mult intre brate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

@pasadia
Bun, atunci un argument mai puternic ar fi ca noi nu dorim podul in zona asta deci nu-l vom construi integral pe teritoriul nostru.

Culmea este ca aici: https://goo.gl/maps/ulSbG este un PTCF recent construit, pentru bac, si care am impresia ca este nefolost!


iuli

Pentru Romania nu ar fi mai util la Turnu Magurele decat la Calarasi?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

Categoric da, si s-ar bucura si Dragnea ca devine viabila autostrada (DX) catre Alexandria, cu prelungire catre Turnu Magurele.
I-ar ajuta si pe bulgari pentru ca ar putea sa-l lege de autostrada A2, autostrada la care vor incepe in curand lucrarile de la Yablanitsa catre Veliko Tarnovo.
S-ar face un racord elegant pe langa Plevna.

cezar-mario2012

1. Exista un acord bilateral, podul de la Silistra este dorit de bulgari,  iar noi am fost întrebați unde vrem pod? Dupa doi ani de deliberări și calcule s-a ales varianta Turnu Măgurele,  iar bulgari au rămas pe poziție cu Silistra.  Au mai fost in discuții Zimnicea și Rast. Astfel dupa ultima reuniune interegionala din toamna trecuta s-a stabilit de specialiști variantele Silistra - Chiciu,  pentru partea bulgărească și Turnu Măgurele - Nicopole,  pentru România.
2.PTCF-ul este construit  mai mulți ani, parcă de vreo cinci ani,  a mers o scurta perioada de timp.  Au fost cumpărate si doua bacuri moderne de mare capacitate,  problema principala este prețul mult mai mare, decât cel ce funcționează pe partea româneasca și a problema este ca atunci când Dunărea este mică nu pot funcționa,  datorita dimensiunilor mai mari. 

danutzu_1069

Chiar nu-i inteleg ce avantaj au la Silistra. Ce rute europene trec pe acolo.
Astia se contreaza doar de-ai dreaq. Sa nu fie ca noi!